چطور می توانیم پک های ویباکس را در بازی فورتنایت تهیه کنیم؟

اگر یک گیمر دنیای آنلاین باشید حتما با بازی فورتنایت آشنایی دارید. این بازی با گرافیک بسیار قوی که دارد به یکی

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1400

اگر یک گیمر دنیای آنلاین باشید حتما با بازی فورتنایت آشنایی دارید. این بازی با گرافیک بسیار قوی که دارد به یکی از بازی های هیجان انگیز در دنیا تبدیل شده است. استراتژی به کار رفته در این بازی به صورت مبارزه شما با یک یا چند نفر است که در یک جزیره وارد شده اند.

گاهی ممکن است رقیبان شما بسیار قدرتمند باشند و شما نتوانید آن ها را شکست بدهید؛ در این مواقع باید نیروی خود را تقویت کنید و از نقشه های قوی تری استفاده کنید. برای رسیدن به این هدف به سکه های درون بازی یا همان ویباکس نیاز دارید که این سکه ها به روش های مختلفی به دست می آیند.

همچنین در این بازی اسکین هایی وجود دارد که می توانید با مراجعه به https://digiateck.ir/game/28668/ لیست تمامی اسکین های آیکون سریز (Icon Series) را مشاهده کنید.

مزایای ویباکس در بازی فورتنایت

ویباکس به عنوان سکه های درون برنامه ای امکان هر نوع پیشرفتی را در بازی برای شما مهیا می کند. شما با پرداخت مقدار مشخصی ویباکس می توانید به لباس های جنگی مختلفی مجهز شوید. هر کدام از این لباس ها یک خاصیت منحصر به فرد دارند که در صورت استفاده آن ها، به این امکانات دسترسی پیدا می کنید.

گاهی حریف شما بسیار قدرتمند است و سلاح فعلی شما تاثیری در مبارزه با او ندارد؛ در این مرحله اگر شما به عنوان دارایی خود سکه داشته باشید، به راحتی می توانست سلاح خود را با سلاحی قدرتمند تر تعویض کنید و سپس به جنگ رقیب بروید.

روش های به دست آوردن ویباکس

همانطور که گفتیم برای مهار دشمن باید به سلاح های پیشرفته دسترسی داشته باشید که این سلاح ها با خرج کردن ویباکس به دست می آیند اما چگونه باید به این ویباکس ها دسترسی پیدا کنیم؟ به طور کلی برای به دست آوردن ویباکس به دو روش رایگان و پولی می توان اقدام کرد که هر کدام را در ادامه بررسی می کنیم.

روش رایگان: در روش رایگان دسترسی به ویباکس به مهارت گیمر بستگی دارد. اگر بازیکن خلاق و توانایی باشید با هوش خود می توانید تعداد زیادی سکه برای خود جمع آوری کنید. شما به عنوان بازیکن با گذر از هر مرحله تعدادی سکه پاداش می گیرید و یا اینکه با نابودی دشمن پک هایی از ویباکس در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از آن ها برای ارتقا سطح بازی خود استفاده کنید.

روش پولی: همان طور که از نام این روش پیداست، برای به دست آوردن ویباکس باید پول پرداخت کنید. در این روش چندین پک حاوی ویباکس با هزینه مشخص به شما پیشنهاد می شود که شما بر حسب نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب و هزینه آن را پرداخت کنید.

 

مشکلی که در این روش وجود دارد این است که امکان خرید مستقیم ویباکس برای کاربران ایرانی وجود ندارد و پرداخت باید به وسیله فروشگاه های واسطه انجام بگیرد. در واقع شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رمز کاربری خود را وارد کرده و سپس پک مورد نظرتان را انتخاب می کنید. هر کدام از پک ها دارای قیمت مشخصی هستند که با پرداخت این هزینه به فروشگاه، کمتر از چند ساعت ویباکس در حساب کاربری شما شارژ می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن