چطور می توانیم در بازی فورتنایت اقدام به خرید ۱۰۰ ویباکس کنیم؟

در بازی فورتنایت یک سری قابلیت ها در هر فصل وجود دارد که گیمر برای دسترسی به این قابلیت ها باید به اندازه کافی

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1400

در بازی فورتنایت یک سری قابلیت ها در هر فصل وجود دارد که گیمر برای دسترسی به این قابلیت ها باید به اندازه کافی ویباکس داشته باشد. به دست آوردن ویباکس می تواند به سادگی با پول انجام بگیرد اما طبیعی است که پرداخت هزینه برای خیلی ها امکان پذیر نیست به همین دلیل این افراد همواره در پی یافتن راه های آسان تر و رایگان برای دسترسی به ویباکس هستند. در ادامه روش های به دست آوردن ۱۰۰ ویباکس را بررسی خواهیم کرد.

بازی کردن در مد بتل رویال

یکی از مد های موجود در بازی فورتنایت، مد بتل رویال است که شما می توانید با افزایش تجربه بازی، مهارت خود را در این زمینه گسترش دهید و از این طریق برای خود ویباکس ذخیره نمایید.

بازی کردن مد داستانی

از دیگر روش های به دست آوردن ۱۰۰ ویباکس می توان به بازی در بخش داستانی اشاره کرد. شما در این مرحله می توانید با موفقیت و بدون پرداخت هیچ هزینه ای، ۱۰۰ ویباکس به دست آورید. مزیت این روش این است که محدودیت تعداد بازی وجود ندارد و شما می توانید هر چند باری آن را انجام داده و برای خود ویباکس پس انداز کنید.

انجام چالش های روزانه

روش دیگر به دست آوردن ویباکس شرکت در انجام چالش های فورتنایت است. پس از انجام مراحل ابتدایی بازی، یک سری چالش ها برای شما نمایش داده می شود، وظیفه شما در برابر این چالش ها تلاش برای آزاد کردن آن ها است. هر بار شرکت در این تلاش ها شما را صاحب ۵۰ ویباکس می کند و این فوق العاده است.

پیگیری ماموریت های روزانه در بازی

یک سری ماموریت های نه چندان سخت به صورت روزانه در اختیار شما قرار می گیرد. همانطور که گفتیم انجام این مأموریت ها چندان سخت نیست و تنها کمی دقت می خواهد تا ۵۰ ویباکس را به شما هدیه دهد.

کالکتور بوک را جدی بگیرید

یکی از بخش های بازی فورتنایت که برای بازیکن بسیار سود آورد است، بخش کالکتور بوک می باشد. در این بخش گیمر اقدام به ذخیره آیتم های خود درون کالکتور بوک می کند و هر اندازه که تعداد این آیتم ها بیشتر باشد بهتر است. تعداد ویباکس هایی که برای این بخش در نظر گرفته شده ۵۰۰ عدد است که اگر در حالت عادی خریداری شود، به ۱۰ دلار نیاز دارد که مبلغ کمی هم نیست.

مبارزه با بات های خشن

چیزی که دانستن آن حائز اهمیت است این است که اگر شما بخواهید برای به دست آوردن ویباکس هزینه نکنید، باید به دو روش اقدام به دسترسی رایگان نمایید. در روش اول شما مجبور می شوید که به مد بتل رویال وارد شوید و یک سری مراحل سخت را پشت سر بگذارید تا در نهایت تعدادی ویباکس به عنوان پاداش به شما تحویل داده شود. در روش دوم شما وارد مبارزه با بات های خشن می شوید تا در نهایت به ویباکس برسید.

این مطلب را نیز بخوانید: در خصوص بازی فورتنایت بیشتر بدانیم! + بررسی مزایا ویژگی‌های ویباکس

 

فراموش نکنید که تاکنون روش دوم رایگان نشده و برای انجام آن باید چیزی حدود ۴۰ دلار بپردازید! شما با این ۴۰ دلار می توانید تعداد بسیار زیادی ویباکس به دست آورید پس نیازی نیست که چنین کاری انجام دهید. بنابراین روش اول یعنی وارد شدن به حالت بتل رویال به صرفه تر خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن