چرا هرگز نباید یک حساب کاربری تایید شده اینستاگرام بخرید؟

[ad_1] یعنی از کجا شروع کنم؟ اگر چیزی وجود داشته باشد که در دنیای رسانه‌های اجتماعی اعتبار را گزارش می‌

توسط ABESTANEWS در 1 دی 1400
[ad_1]
حساب اینستاگرام تایید شده

یعنی از کجا شروع کنم؟ اگر چیزی وجود داشته باشد که در دنیای رسانه‌های اجتماعی اعتبار را گزارش می‌کند، آن علامت علامت است. بله، داشتن محتوای اشتها آور و هیبت انگیز حماسی است. البته تعداد زیادی فالوور و تعهد کامل هستند. اما هیچ چیز دیگری مانند نشان تأیید شده آبی نشان دهنده شهرت، اعتبار و اعتماد خام به حساب نیست. این بلافاصله شما را مهم و شناخته شده می کند. مردم ممکن است ندانند شما کی هستید، اما بلافاصله متوجه خواهند شد که شما فقط یک فرد تصادفی یا یک برند نیستید. منظورت تجارته شما مردم را می شناسید و مردم شما را می شناسند.

و این دقیقاً دلیل وجود یک بازار زیرزمینی برای تجارت حساب های اینستاگرام از قبل تأیید شده است. و نه، شما واقعاً نمی خواهید بخشی از آن بازار باشید. باور کنید و قضاوت نمی کنم. خرید یک حساب کاربری از قبل تایید شده "اشتباه" نیست. این در مورد آن نیست. واقعیت این است که بیشتر اوقات، زمانی که می خواهید یک حساب کاربری از قبل تایید شده بخرید، فریب خواهید خورد. بنابراین بیایید نگاهی به برخی از حساب های اینستاگرام از قبل تایید شده بیندازیم.

اکانت های اینستاگرام از قبل تایید شده چیست؟

مردم دوست دارند املاک را در رسانه های اجتماعی معامله کنند. ممکن است با پست هایی از افرادی برخورد کرده باشید که اکانت های خود را می فروشند. افرادی که می خواهند صفحه عکس خود را در اینستاگرام با حساب توییتر مبادله کنند. و غیره. به همین دلیل است که یک مدل کسب و کار کامل وجود دارد. فروشنده ها در عرض چند ماه روی ده ها اکانت کار می کنند، آن را از صفر به چند هزار فالوور می رساند (با بطری کردن حساب) و سپس آن را در بازار می فروشند. خریدار در اینستاگرام از مزیت برخوردار می شود، زیرا در حال حاضر یک حساب کاربری با ده ها هزار دنبال کننده دارد. و در کل به نظر یک موقعیت برد-برد است.

به طور مشابه، بازارهایی وجود دارد که می‌توانید حساب‌های تایید شده را با پول زیادی خریداری کنید. این بدان معناست که اینها فروشندگانی هستند که یک اکانت اینستاگرام دارند که یک کادر آبی رنگ در کنار آن وجود دارد. محدوده این نوع حساب ها می تواند از 3000 تا 10000 دلار باشد، اما به طور متوسط ​​حدود 6000 دلار است.

آن را با هزینه تأیید اینستاگرام از طریق آژانس از طریق روابط عمومی و تشکیل پرونده قانونی مقایسه کنید که می تواند تقریباً 15000 دلار برای شما هزینه داشته باشد. پیشنهاد شروع به وسوسه انگیز به نظر می رسد. اما صبر کنید، یک مشکل وجود دارد.

مشکل اکانت های اینستاگرام از قبل تایید شده

بنابراین، شما به دنبال آن هستید خرید یک حساب کاربری تایید شده در اینستاگرام و شما یکی را پیدا کردید که دوست دارید با عرض پوزش، نام کاربری حساب چیزی شبیه @ idontknow55 است.

در اینجا اولین چیزی است که باید بدانید. شما نمی توانید نام حساب تایید شده اینستاگرام را تغییر دهید. بله، لطفا اجازه دهید این را تکرار کنم. با رفتن به تنظیمات برنامه و وارد کردن نام کاربری جدید، نمی‌توانید نام حساب تایید شده اینستاگرام را تغییر دهید. بنابراین، هر نام کاربری که حساب شما همراه باشد، همان نام کاربری است که با آن می‌مانید. اگر می‌خواهید یک برند ثابت در دنیای آنلاین بسازید، پس این شرط نام کاربری قفل شده باید فوراً این امر را نقض معامله کند. وقتی نمی توانید نام کاربری آن را به آنچه می خواهید تغییر دهید، چرا یک حساب تایید شده بخرید؟

اما بهتر می شود (یا بدتر). اینستاگرام حساب‌هایی را چک می‌کند که دارای مجموعه‌ای از الزامات دید هستند. به عبارت دیگر، تنها افراد حقیقی یا شرکت‌هایی که حضور واقعی آنلاین در سایت‌های خبری قابل توجه و معتبر دارند، قابل تایید هستند. این بدان معناست که اکانت تایید شده اینستاگرامی که می خواهید بخرید، حتی اگر فالوورهای کمتری داشته باشد، فقط به این دلیل تایید می شود که به عنوان شخص دیگری ارائه شده است. پس منظور ما از آن چیست؟ خوب - تنها راه برای تأیید حساب بر اساس یک نقطه عطف است. حالا یک گروه کلی از بازیگران بد که اکانت هایی را با تظاهر به بازیگران (از کشورهای کمتر شناخته شده مانند پاکستان یا اندونزی) ایجاد می کنند که مطبوعات زیادی دارند (چون در کشور خود مشهور هستند) و سپس برای تأیید این پروفایل ها اقدام می کنند. اکثر حساب‌های موجود در بازار با هویت شخص دیگری تأیید می‌شوند. بازیگران بد به دنبال افراد مشهور در کشورهای کوچکتر هستند که اکانت اینستاگرام ندارند. سپس یک حساب کاربری برای این سلبریتی ایجاد می کنند. آنها شناسنامه جعلی سلبریتی را فتوشاپ می کنند. و نتیجه علامت تیک آبی است.

این بدان معناست که دیر یا زود نشانی که نمایه را دارد از بین خواهد رفت. بله، اینستاگرام دائماً حساب‌هایی را که در گذشته تأیید کرده است بررسی می‌کند و همیشه در حال بررسی است که آیا آنها مرتکب اشتباهی معمولی شده‌اند یا خیر. و این می تواند روز بعد از خرید شما یا چند ماه بعد اتفاق بیفتد، اما یک روز شما این نشان را از دست خواهید داد. بنابراین چه 3000 دلار یا 10000 دلار سرمایه گذاری کنید، این نشان دائمی نیست.

این را با پرداخت هزینه برای خدمات تأیید صحت PR و IG مقایسه کنید. نشان شما دائمی می ماند زیرا از نظر قانونی روابط عمومی قابل توجهی دارید و تحت هویت واقعی خود تأیید می شوید.

خب داره بدتر میشه

و اگر فکر می کردید کار ما تمام شده است، این کار را نکرده بودیم. باز هم هست. فرض کنید این حساب تایید شده را خریداری کرده اید. بیایید یک لحظه بگوییم که برای شما مهم نیست که تحت یک ارائه با هویت شخص دیگری تأیید شده است. فرض کنید با این واقعیت مشکلی ندارید که شاید چند ماه دیگر نشان از شما گرفته شود. و نام کاربری هم مشکلی نداره. برای تکمیل همه چیز، شما یک حساب اینستاگرام تایید شده خریداری کردید که تقریباً هیچ دنبال کننده ای نداشت. منظورم این است که در مورد یک شروع عالی صحبت کنید!

پس زندگی خوبه باشه شاید یک چیز دیگر نیز به این معادله اضافه می کند. و این بدان معناست که تجارت اکانت های اینستاگرام ایمن نیست. هر بار که یک اکانت اینستاگرام خریداری می کنید، وارد شوید و رمز عبور، تلفن و ایمیل خود را تغییر دهید - هنوز واقعاً حساب خود را ایمن نکرده اید. همیشه این احتمال وجود دارد که مالک اصلی سعی کند حساب خود را "بازیابی" کند و ادعا کند که "هک" شده است. و خوب، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا از وقوع آن جلوگیری کنید.

بنابراین - هرگز یک حساب اینستاگرام نخرید، زیرا همیشه می توان آن را دانلود کرد. و مهمتر از آن هرگز خرید یک حساب کاربری تایید شده در اینستاگرام زیرا چند هفته بعد فروشنده می تواند تصمیم خود را "تغییر" دهد و تصمیم به بازگرداندن صورتحساب بگیرد. خیلی بد است، اینطور نیست؟

ما این را بارها دیده ایم. مردم عاشق پیشنهادهایی می شوند که خیلی خوب نیستند. سلام، نگاه کنید، کسی یک حساب تایید شده را به قیمت 500 دلار می فروشد. این شگفت انگیز است؛ بگذارید پول را برایشان بفرستم و صورت حساب را بگیرم. و صبر کنید، دو روز بعد فروشنده حساب را برداشت کرد و اکنون می‌خواهد همان کلاهبرداری را با سایر کاربران ناآگاه تکرار کند.

و این فقط مختص اینستاگرام یا حساب های تایید شده اینستاگرام نیست. این اتفاق در مورد اکانت های اشتراک گذاری شده اینستاگرامی که تعداد فالوورهای زیادی دارند، می افتد. این اتفاق را با حساب‌های توییتر بزرگی که فروخته می‌شوند و یک روز بعد دانلود می‌کنند، دیده‌ایم. و همچنان ادامه دارد.

نتیجه

امیدواریم از مقاله لذت برده باشید و امیدواریم این مقاله به افراد کمک کند تا در دام نیفتند. این که آیا شما به دنبال خرید اکانت های تایید شده اینستاگرام یا حساب‌هایی با تعداد فالوورهای موجود، همیشه به یاد داشته باشید که این تراکنش‌ها با ریسک قابل توجهی همراه هستند. بله، تایید به روش درست ممکن است پرهزینه باشد - و بله، توسعه یک نمایه از ابتدا زمان زیادی طول می کشد - اما حداقل در این سناریوها، هر چیزی که به دست می آورید قانونی و دائمی است.

و این همه برای امروز است. تا دفعه بعد!


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب