ویباکس در بازی فورتنایت چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

  امروزه بازار بازی های دیجیتالی بسیار داغ شده است به طوری که افراد زیادی را جذب خود کرده است یکی از دلا

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1400

 

امروزه بازار بازی های دیجیتالی بسیار داغ شده است به طوری که افراد زیادی را جذب خود کرده است یکی از دلایلی که باعث شده افراد زیادی وارد بازی‌های دیجیتالی بشوند مواردی همچون گرافیک، داستان های زیبا و مراحل بسیار متنوع می باشد.

در بین بازی های دیجیتالی محبوب بازی فورتنایت امروزه تبدیل به یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های دنیا شده است که افراد بسیار زیادی مشغول این بازی شده اند بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۷ وارد بازار بازی های دیجیتالی شد و گیمرها به شدت به این بازی علاقه پیدا کردند.

همچنین اگر به دنبال کسب روش های مخفی ویباکس در بازی فورتنایت هستید به https://irenx.ir/r/buy-vibax-fortnite-mobile/ مراجعه کنید.

 
   


بازی فورتنایت به سبک اکشن و یکی از پر هیجان ترین بازی های سبک دیجیتال می باشد در بازی فورتنایت رقابتهای پرهیجانی در یک جزیره بزرگ رخ می‌دهد که شرط پیروزی در آن زنده ماندن تا پایان می باشد.

نحوه بازی فورتنایت به این صورت می باشد که جزیره‌ای که در آن مسابقه رخ می دهد در طول مسابقه کوچکتر خواهد شد و افراد به هم نزدیک می شوند و کسی پیروز مسابقه می‌شود که در نهایت زنده بماند حالا قبل از شروع مسابقه باید با استفاده از ویباکس، اسلحه ها و تجهیزات مهم بازی خریداری شود، در ادامه به معرفی ویباکس در بازی فورتنایت می‌پردازیم.

ویباکس در فورتنایت چیست؟

برای حضور پرقدرت در بازی فورتنایت شما نیاز به یک سری امکانات و تجهیزات دارید که باید در طول بازی از آنها استفاده کنید این امکانات و تجهیزات با استفاده از ویباکس برای شما به دست می آید.

مزایای استفاده از ویباکس در فورتنایت

استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت مزایای جذابی برای شما خواهد داشت، از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- خرید انواع لباس جنگی برای کاراکتر خود: در بازی فورتنایت لباس ها و پوششهای بسیار زیادی برای شخصیت ها وجود دارد و استفاده از آن ها تنها با پرداخت ویباکس امکان پذیر می باشد.

2- امکان خرید انواع اسلحه ها و تجهیزات مختلف: راه پیروزی در بازی فورتنایت قدرتمند بودن زیاد میباشد، شما باید برای رقابت در این بازی اسلحه ها و تجهیزات مختلفی را خریداری کنید و راه خرید این اسلحه ها پرداخت و استفاده از وی باکس می باشد.

3- شرکت در مسابقات متنوع و جذاب: ویباکس این است که شما با استفاده از آن می توانید در مسابقات متعدد و جذاب شرکت کرده و سطح رقابت خود را بالا ببرید.

 

آخرین مطالب