وضعیت واحد‌ها در پروژه‌های شمیم رحمت۳،بانک ملی،آفتاب مهتاب وپاسارگاد۲

بلوار کوهک در منطقه چیتگر تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی منطقه 22 تهران و همچنین وجود مراکز تفریحی

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

بلوار کوهک در منطقه چیتگر تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی منطقه 22 تهران و همچنین وجود مراکز تفریحی و تجاری که در آن واقع‌شده است به‌عنوان یکی از مناسب برای ساخت‌وساز واحدها و برج‌های ساختمانی بلندمرتبه در تهران شناخته می‌شود. در این منطقه 4 پروژه ساختمانی شمیم رحمت 3، بانک ملی( پروژه ایران)، پاسارگاد 2 و آفتاب‌مهتاب در حال اجراشدن است. در ادامه در خصوص مشخصات هرکدام از این پروژه‌ها ازنظر متراژ، تعداد واحدها و تعداد طبقات آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

 

پروژه شمیم رحمت 3 که یکی از پروژه‌های بزرگ ساختمانی کشور است، دارای 4 برج با 25 طبقه است. هرکدام از واحدهای آپارتمانی این 4 برج دارای متراژی بین 85 تا 150متر هستند. این پروژه از سال 98 آغاز به کارکرده است که قرار بوده تا بعد از 48 ماه به خریداران تحویل داده شود. برج‌های شمیم 3 دارای امکاناتی مثل پارکینگ، انباری برای هر واحد ساختمانی، لابی بسیار شیک، سالن اجتماعات، سالن‌های ورزشی، درب ضد سرقت، سیستم اعلام و اطفای حریق، امکانات سرمایشی و گرمایشی مرکزی و همچنین حیاط بسیار زیبا هستند.

پروژه بانک ملی در سه بلوک و 190 واحد مسکونی ساخته‌شده است. هرکدام از این واحدهای ساختمانی دارای متراژ در حدود 100 تا 160 متر هستند. هر بلوک دارای 26 طبقه که 21 طبقه از آن به‌صورت مسکونی و 5 طبقه منفی ساخته‌شده است که طبقات منفی بیشتر برای مصارف تجاری کاربرد دارند. امکاناتی که برای واحدهای مسکونی این برج‌ها در نظر گرفته‌شده است شامل استخر، جکوزی، هلی پد، مهدکودک، سالن اجتماعات، سیستم هوشمند BMS، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، سینمای مخصوص و کافی‌شاپ است.

 

لطفاً بخوانید: تعداد طبقات و واحد ها در پروژه های رحمت 3، پروژه بانک ملی، پروژه آفتاب مهتاب و پروژه پاسارگاد 2 به چه صورت است؟

 

پروژه پاسارگاد 2 که توسط تعاونی مسکن شهید همت در بلوار کوهک تهران احداث‌شده است، متشکل از 4 بلوک که هر بلوک دارای 6 طبقه است. در هر بلوک 36 واحد مسکونی در نظر گرفته‌شده است. درواقع پروژه پاسارگاد 2 دارای 154 واحد مسکونی است. متراژ واحدهای ساختمانی در این بلوک‌ها 100، 120 و 140 مترمربع است که خریدار با توجه به بودجه و تعداد اعضای خانواده خود می‌تواند یکی از این واحدهای ساختمانی را انتخاب و خریداری نماید. خریداران در ابتدای ثبت‌نام و پیش‌خرید واحدهای مسکونی پروژه پاسارگاد2، برای هر متر در حدود 12 میلیون و 500 هزار تومان به‌صورت علی‌الحساب پرداخت کرده‌اند.

 

پروژه آفتاب‌مهتاب نیز یکی از 4 پروژه ساختمانی در بلوار کوهک منطقه چیتگر تهران است، در قالب 2 بلوک و 26 طبقه که 21 طبقه آن‌ها به‌صورت مسکونی طراحی‌شده است، در حال ساخت‌وساز است. هرکدام از این بلوک‌ها دارای یک طبقه لابی، 5 طبقه پارکینگ و انباری هستند. نکته مهم و حائز اهمیت در خصوص واحدهای ساختمانی این پروژه متراژ متفاوتی ست که برای واحدهای ساختمانی آن در نظر گرفته‌شده است. خریداران می‌توانند از میان واحدهای 82، 91، 94، 98، 100، 104، 110، 117، 124، 145 و 149 متری با 2 تا 3 اتاق خوب واحد مناسب خود را انتخاب نمایند.

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن