ورق گالوانیزه چیست؟ مشخصات و کاربرد آن مقالات تجارت آلیاژ

اگر وسایل و تجهیزاتی ساخته شده از ورق گالوانیزه یا این که ورق رنگی داراست و به هر ادله رغبت به فروش آن ها داری

توسط ABESTANEWS در 28 آبان 1401
اگر وسایل و تجهیزاتی ساخته شده از ورق گالوانیزه یا این که ورق رنگی داراست و به هر ادله رغبت به فروش آن ها دارید می توانید به راحتی به جهت آن ها خریدار پیدا کنید. درصورتیکه در حوزه نیاز به مشورت و کسب دیتاها دارید می توانید مهم کارشناسا فنی ما در آهن پخش تماس بگیرید. چرا خرید کردن و فروش ورق گالوانیزه دست دوم رونق دارد؟ صرفه اقتصادی این مبادلات چگونه است؟ ورق گالوانیزه به عبارتی ورق آهنی می باشد که حیاتی پوششی از آلیاژ روی نسبت به آسیب های محیطی همچون خوردگی و زنگ زدگی تقویت شده است. چنانچه ورق گالوانیزه تحت رنگ کوره ای قرار بگیرد، لایه محافظتی دیگر به لایه قبلی افزوده شده و استحکام آن بیشتر می شود. برای خرید کردن از اسنپ فلز می توانید از طریق وبسایت و یا این که از طریق تماس حساس کارشناسان فروش اسنپ فلز تصویب پیشنهاد را انجام دهید. پس از ثبت توصیه از طریق وبسایت کارشناسان فروش در اسرع وقت اهمیت شما تماس خواهند گرفت. دسته‌بندی نشده از این طریق، نیز مجال کسب درآمد از رویکرد فروش داخلی همین متاع را کسب می کنید. نیز از راه صادرات و فروش جهانی آن، درآمدهای ارزی و کلانی را به دست خواهید آورد. جهت به دست آوردن داده ها عمده و همچنین اخذ ارزش ورق گالوانیزه کیلویی مهم کارشناسان و متخصصان در مجموعه صنعتی آهن حامی، مهم شماره‌های ذیل در رابطه باشید. همین عملیات به خواسته کاهش احتمال تشکیل شوره سطحی به هنگام جابجایی و انبار داری انجام می گیرد. نقطه ذوب تحت بر روی سبب شده می باشد که نیاز به انرژی زیادی برای ایجاد حمام روی نباشد. در این حمام، علاوه بر روی مذاب، نمک‌ها و عناصر دیگری به منظور بهبود اعمال پوشش، بیشتر می‌شوند. همین ضخامت نازک در این ورق‌ها باعث شده تا بتوانند به راحتی رخ بگیرند و نیازی به ابزارهای پیشرفته به جهت ساخت نداشته باشند. منظور ما از ساخت سطح ایجاد خود ورق های گالوانیزه نیست، بلکه تولید مواقعی مانند لوله بخاری، شبکه کولر و… به وسیله این ورق‌هاست. با این کار هم دست واسطه ها کوتاه می گردد و نیز خریدی رضایت بخش را تجربه خواهید کرد. به این ترتیب مشاهده می شود، استعمال از همین کالا کاربرد های فراوانی دارد؛ چرا که استعمال از این ورق ها به علت مقاومت بالا و طول عمر آن و نیز هزینه کمتر بسیار مقرون به صرفه هست و موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. در طرز غوطه وری گرم، ضخامت «روی» در این فرآورده را می قدرت کلیدی دمیدن هوا در دست گرفتن کرد. جهت خرید کردن ورق و دریافت راهنمای خرید ورق حیاتی کارشناسان بورس آهن مشاوره کنید و بروزترین لیست قیمت را دریافت کنید. لیست ارزش ورقرا می توانید از صفحات مربوطه دریافت کنید جهت سهولت لینک و پیوند صفحه ها بها گذاری در تحت قرار داده شده است .

فرایند تولید ورق گالوانیزه

با اعتنا به سوابق دراز مدت و نمایندگی های قانونی اخذ شده و گروه های فن ای، بر همین تلاشیم تا رضایت حداکثری مشتریان را به دست آوردن کنیم. هنگامی که ورق گالوانیزه به طریق سرد تولید می شود به این معنی که جهت مصارف خانگی ساخته شده اند،چرا که ضخامت پوششی کمتری نسبت به غوطه ور گرم دارد،از اورجینال های ورق گالوانیزه به طریق سرد بهره وری از الکترولیت اسیدی می باشد. به طور کلی تمام ورق های فولادی اعم از ورق روغنی ذیل اثر گذاری قیمت ارز و دلار هستند. وقتی که نوسانات بازار شدید می شود، قیمت ورق های روغنی هم ذیل اثر گذاری قرار می گیرند.
  • به تیتر یک لایه دربین فلز و محیط، محصولات خوردگی به شدت بر خوی خوردگی فلز بر روی اثر گذاری می گذارند.
  • مکان‌های صنعتی، در واقع یک عدد از مهاجم‌ترین محیط‌ها در خوردگی فلزات محسوب می‌شوند.
  • در آهن گالوانیزه، در بین آهن و روی، پیل الکتروشیمیایی برپا میگردد و در آن فلز روی، به عنوان آند و آهن به تیتر کاتد استفاده می شود.
دلیل تنوع در بها و کاربردهای ورق گالوانیزه 0.6 میل نیز سرچشمه از این گوناگونی می گیرد. در مرحله ی آن‌گاه ورق در فرآیند گالوانیزه سازی فابریک که در نوشته بالا به آن اشاره شد قرار گرفته و پس از طی کردن روند مزبور مجدداً کلاف پیچ خواهد شد. همان‌طور که از نام این شیوه مشخص و معلوم است؛ شامل غوطه ‌ورسازی فلز اساسی در حوضی از روی مذاب می به نقل از تارنما خبرگذاری باشد. ابتدا، فلز اهمیت را بایستی به طریق ی مکانیکی، یا این که شیمیایی و یا این که به هر دو روش تمیز نموده تا اطمینان یابید که امکان ساخت پیوندی قدرتمند فی مابین فلز با و پوشش روی وجود دارد. آن گاه از تمیز شدن، فلز اصلی باید حرارت داده شود تا اکسید های باقی ما‌نده ‌ای که قابلیت دارد پس از پروسه تمیز سازی کماکان باقی بمانند، از آن جدا گردند.

مزایای فروش ورق گالوانیزه 0.6 میل

هر کارخانه بعد ها ورق‌های تولیدی خود را به جهت تولرانس منحصر برند ، مشخص می‌کنه. به جهت مثال تولرانس سوله امیرکبیر کاشان برای ساخت ورق‌های فولادی ، JIS G 3302 است. برای تشخیص وزن ورق‌های فولادی ، جدولی به نام اشتال تهیه و تنظیم شده تا بتوان رقم آن را تعیین نمود ، اما باید مقدار ضخامت لایه روی و کروماته ورق را نیز در حیث گرفت. ۲- علاوه بر وسایل آشپزخانه، در صنعت های الکترونیکی هم کاربرد گالوانیزه را می‌بینیم. سیم‌کشی‌های برقی بخش اعظمی از خانه‌ها به وسیله این فرآورده انجام شده و حتی برای تولید بعضی از قطعات پوششی هم از آن‌ها به کارگیری می‌کنند. مثلا برای یک کاربرد انعطاف پذیری ورق بسیار اهمیت می باشد اما برای کاربردی دیگر استحکام و عدم انعطاف پذیری اصلی قیمت ورق گالوانیزه رنگی خواهد داشت. برای ورق هایی که واجب است در روند کشش، تغییر تحول رخ دهند انعطاف پذیری زیاد دارای می باشد اما برای ورقهایی که قرار هست در عرشه فولادی یا ال اس اف آیتم استعمال قرار گیرند استحکام از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. آنچه که در ورق گالوانیزه بسیار اهمیت می باشد آن هست که پوشش بر روی در واقع از ورق فولادی اساس حفاظت نماید.

ورق گالوانیزه رتبه دو چیست؟ چرا ایجاد آن کمتر یافته؟

اگر محفظه شما اسیدی میباشد خوبتر می باشد از آن مدل که در فرآیند غوطه ور شدن گرم ایجاد شده استفاده نمایید و چنانچه محفظه تنها مرطوب می باشد می توانید از دسته ساخت شده در مراحل گالوانیزاسیون سرد بهره ببرید. B) رسوب «روی» روشن تر و سبک تر است؛ در صورتی که در غوطه وری گرم، متاع یه خرده کدر است. از آنجایی که محصولات ساخت شده در این طریق در مکان های اسیدی کاربرد ندارند، این ویژگی به کارگیری از این کالا تولیدی در همین شیوه را برایی مناطق مربوط مناسب می سازد.

ارائه مناسب ترین وبهترین قیمت

در در آغاز برای مقایسه ورق سیاه و ورق گالوانیزه خوب تر میباشد اصلی معانی آن‌ها آشنا شویم. در آهن گالوانیزه، دربین آهن و روی، پیل الکتروشیمیایی برپا می گردد و در آن فلز روی، به تیتر آند و آهن به تیتر کاتد استفاده می شود. این محصولات اساسی ویژگی‌ های مضاعف فراوان مانند ضدزنگ بودن و مقاوم بودن می باشند‌. همچنین از ورق های فولادی کلفت به شمار می فرآیند که ضد سایش میباشند و از ویژگی‌ های مثبت دیگری هم برخوردار می باشند. در همین مرکز پیشنهاد گونه های ورق های گالوانیزه در تعداد متفاوت و متفاوت به فروش می رسند. عرضه بی واسطه ورق فولادی گالوانیزه به وسیله فروشنده ی همین محصولات انجام می گیرد و به بازار های داخلی به رخ مستقیم عرضه می شود.

استانداردهای تولید و قابلیت و امکان اطمینان محصول

رطوبت و جايگاه حرارت کم، موجب می گردد که در محیط‌های دریایی نسبت به محیط‌های گرمسیری خوردگی کمتر اتفاق بیوفتد. در بخشها گرمسیری و یا این که مناطقی که کلریدها وجود داشته باشند، شتاب باد و جهت وزش آن می‌تواند از کارداران اهمیت در خوردگی ورقه‌ها باشد. وجود پوششی از بر روی که از وصال مواد خورنده به سطح زیرین فولاد پرهیز میکند و همین دستور موجب افزایش مقاومت آن می‌شود.

ورق گالوانیزه شاه ورق های فولادی

مردم برای زیبا‌تر نمودن نمای بیرونی سقف منزل و یا این که شیروانی ویلایی خود به فکر رنگ نمودن همین ورق ها افتادند. این ورق ها به رخ کوره ای و از مدل الکترواستاتیک و به شکل کاملا حرفه‌ای رنگ میشوند و تنوع رنگی بالایی دارند. شیوه‌های متمایز جهت گالوانیزه کردن ورق‌های فلزی و فولاد وجود دارااست که از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های گالوانیزه نمودن ورق‌های آهنی، غوطه وری آن‌ها در حوضچه مذاب است. هدف با مجموعه، جذب رضایت خریدار هست که تا به امروز به آن دست یافته اند و سبب ساز شده می باشد از سراسر کشور ایران پاسخگوی نیاز مشتریان و هموطنان عزیز باشد. ورق ها نقش بخش اعظمی در صنعت ساختمان سازی دارند و به استحکام ساختمان امداد می کنند، پس خوبتر هست از کیفیت قابل قبولی برای خرید را تعیین کنید. کاربردهای گسترده آن شامل خانه‌های موقت، گاراژها، گلخانه‌ها، انبارها، اصطبل‌ها، سوله‌ها، ساختمان کارخانه‌ها و ساختمان‌های تجاری است. اساسی مالامال نمودن فرم پایین همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن حساس شما تماس گرفته و به شما اطمینان میدهیم کیفیت سرویس ها آهن‌رسان رضایت شما را جلب خواهد کرد. ازینکه نتوانسته ایم راضی بودن شما را در تنوع محصولات و قیمت مناسب جلب کنیم از شما پوزش میطلبیم.

قابل تامین بودن آهن و فولاد ساخت یک میلیون واحد مسکونی

شوره سفید باید قبل از پوشش اهمیت به طور قابل توجهی حذف شود که یکی از از نگرانی های صنعت کشتی سازی است. علاوه بر همین انباشته شدن شوره سفید حیاتی کاهش حد بحرانی رطوبت نسبی برای چگالش آن؛ باعث طولانی شدن وجود رطوبت روی مرحله می شود. همچنین شوره سفید باعث حفظ و محافظت رطوبت بیشتر بر روی سطح و به تعویق انداختن روند خشک کردن می شود. این شوره ها روی سطوح روی مستعد جذب کلرید و آب به وسیله واکنش های تبادلی یا مکانیزم های انحلال/ رسوب میباشند و همینطور با تشکیل مخازنی موجب نگه داشتن رطوبت و آنیون های خورنده نظیر کلرید می شوند.

مزایای غوطه وری سرد

از طرفی دیگر، عیب این روش همین میباشد که پس از شروع فرایند گالوانیزه سازی، بخش‌هایی نمایان میشوند که کماکان پوشش نیافته‌اند. این بدان معناست که هنگامی که کلافی طویل به اندازه‌های کوچک‌تر برش داده می‌شود، لبه‌هایی که فلز از آنجا برش دیتا شده، فارغ از پوشش باقی می‌مانند. خریداران می بایست این بعدها را بشناسند تا بتوانند کالای آیتم نظر را حیاتی اعتنا بیشتری پیدا کنند و در غایت بهترین استفاده را از آن ببرند. در قسمت بعدی همین نوشته جدولی حیاتی بعد ها و اطلاعات ضخامت، وزن و چگالی ورق گالوانیزه را در اختیار شما قرار می دهیم. ظرفیت ایجاد ورق گالوانیزه در این کارگاه ۲۰۰ هزار بدن در سال بوده و کیفیت ظاهری تراز ورق های تولیدی هم در دو نوع بی آلایش و بهبود یافته ارائه می گردد. از دیگر روش‌ های گالوانیزاسیون، روش پیش گالوانیزه نمودن (Pre-Galvanizing) بوده که مشابه روش غوطه‌ وری گرم است.

استاندارد ساخت ورق گالوانیزه

کم هزینه‌ترین و بهترین گزینش برای محافظت در درمقابل زنگ زدگی و فرسایش را می‌توان ورق گالوانیزه دانست. تفاوت ورق سیاه و ورق گالوانیزه در استحکام خمشی و استحکام کششی قابل دقت است. به طور کلی، ورق سیاه نسبت به ورق گالوانیزه استحکام کششی و استحکام خمشی کمتری دارد.
آخرین مطالب