همه چیز در مورد یوسی پابجی

گزینه های زیادی برای سرگرمی وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید، اما بسیاری از مردم نمی دانند چگونه شروع

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

گزینه های زیادی برای سرگرمی وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید، اما بسیاری از مردم نمی دانند چگونه شروع کنند. اگر می خواهید سرگرمی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید، باید علایق خود را پیدا کنید. از کجا شروع می کنید؟ مقاله زیر اطلاعات زیادی در مورد انواع سرگرمی ها دارد.

برای کمک به کاهش استرس، روی سرگرمی هیجان انگیز جدید خود تمرکز کنید. وقتی بتوانید تمام توجه خود را به فعالیتی که واقعاً از آن لذت می برید معطوف کنید، فراموش کردن چیزهایی در زندگی که باعث استرس شما می شود برایتان آسان تر خواهد بود. سرگرمی‌ای را انتخاب کنید که از استعدادها و مهارت‌های شما استفاده کند و در عین حال چالشی را ارائه دهد.

اگر هنوز سرگرمی ندارید که از انجام آن لذت می برید، وقت آن رسیده است که آن را پیدا کنید. اولین قدم برای یافتن سرگرمی مناسب برای شما این است که در نظر بگیرید که آیا می خواهید آن را به تنهایی یا با یک گروه انجام دهید. هر کدام از این گزینه ها مزایا و مشکلات خود را دارد.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید سرگرمی خود را به یک تجارت تبدیل کنید، حساب کنید. تخمین بزنید که چه مقدار به عنوان سرمایه اولیه، سرمایه در گردش و مقداری که در ابتدا نیاز دارید تا زمانی که کسب و کار شروع به کار کنید، نیاز دارید. این به شما بودجه خوبی می دهد و قبل از شروع کار از نظر مالی مطمئن خواهید بود.

فصل هفتم پابجی موبایل هنوز به پایان نرسیده است، اما جزئیات مربوط به فصل آینده و جوایز پاس رویال آن قبلاً به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق اطلاعات فاش شده، فصل 8 با موضوع اقیانوس ساخته خواهد شد و تغییرات زیادی را در کنار مجوز سلطنتی به روز شده مانند پوسته های جدید، شکلک ها، سلاح و جوایز دیگر به همراه خواهد داشت. جعبه‌های Ocean با جوایز، آواتارهای نمایه به‌روز شده، و ردیف دستاوردهای جدید نیز در حال آماده‌سازی هستند و با فصل 8 بازی از راه می‌رسند. با این حال، از زمان پخش فصل 8 موبایل پابجی از هم اکنون خبری منتشر نشده است.

 

در مورد جوایز، ارتقاء Elite به ارزش 4000 یوسی پابجی جوایز اعطا می کند، در حالی که ارتقاء Elite Plus پاداش هایی به ارزش 10000 یوسی اعطا می کند. پاس رویال فصل 8 به بازیکنان اجازه می دهد 600 یوسی کسب کنند که می توان از آن برای خرید پاس رویال فصل بعد استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد بازی پابجی و ارز رایج آن یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن