همه چیز در مورد ردیاب خودرو (ردیاب ماشین) - عصر آی تی

تمامی جی پی اس ها از قدرت دریافت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریبا میتوان گفت موقعیت مکانی و نقطه ای را که

توسط ABESTANEWS در 16 دی 1399

تمامی جی پی اس ها از قدرت دریافت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریبا میتوان گفت موقعیت مکانی و نقطه ای را که از روی نقشه به شما نشان میدهند چیزی حدود ۲ متر و یا در بعضی مواقع این اختلاف نیز کمتر بوده است. این هزینه در قالب آبونمان استفاده از سرور از شما گرفته خواهد شد که تقریبا بین ۱۰ تا ۱۵ درصد هزینه خرید دستگاه است. البته آینههای خودرو آگاهی کاملی از محیط اطراف میدهند اما با آینه نمیتوان پشت خودرو را کامل دید یا به درستی متوجه برخورد خودرو با مانع یا خودرو دیگر شد نا گفته نماند زمانی که خودرو شاسی بلند یا کراس اوور باشد این مسئله پر رنگ تر میشود چرا که به دلیل ارتفاع بیشتر این خودروها دید پشت سر را کمی محدود میکند. ردیاب جی پی اس نخستین بار توسط ارتش ایالات متحده ی آمریکا در عملیات های نظامی هوایی و زمینی برای مکان یابی دسته ادوات نظامی و یا هدف یابی شلیک موشک و مسیر هواپیما های جنگنده ، مورد استفاده قرار گرفت و پس از گذشت چند سال برای عموم نیز قابل استفاده شد و روز به روز به امکانات و قابلیت های آن اضافه شد.

این ردیاب دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش بوده و عمده قطعات خام آن از کمپانی های معتبر آلمانی و تایوانی تهیه می شود.این جی پی اس خودرو انتخاب مشتریان مشکل پسند و شرکت ها حمل و نقل و باربری می باشد.اطلاعات پس از پردازش های اولیه به مدت 3 سال در سرورهای ایران رهیاب ذخیره میگردد.بدین ترتیب تمامی اطلاعات حرکتی خودرو در تمام مدت ردیابی (زمانی که دستگاه روشن باشد) بر روی سامانه ردیابی ایران رهیاب قابل نمایش است. از ردیاب ها استفاده های متفاوتی می شود که علاوه بر خودرو و انسان از آنها برای حیوانات و اشیای با ارزش نیز استفاده می شود. همچنین علاوه بر استفاده از آنها برروی زمین و یا استفاده های هوایی ، از آنها در زیر آب و بر روی آب نیز استفاده می شود. دقت موقعیت ثبت شده در آب نسبت به زمین بیشتر خواهد بود زیرا عوامل جوی زمین مانند رخدادهای طبیعی باعث می شود که دقت جی پی اس پایین بیاید. قیمت جهانی این ردیاب خودرو 50 دلار می باشد که نسبت به موارد بالا قیمت نسبتا زیادی دارد. همچنین عمر عملکرد باتری به گونه ای در نظر گرفته شده تا در صورت قطع سر باتری خودرو ، ردیاب همچنان کارایی خود را حفظ کند.

نخست شما باید موقعیت ثبت شده را در نرم افزار تعیین کنید، این موقعیت ثبت شده در فضاهای باز یعنی بدون وجود هیچ گونه ساختمان و درخت و… برای اینکه دستگاه ردیابی وسیله نقلیه بتواند مکان یک خودرو را روی نقشه تعیین کند ، دستگاه برای محاسبه موقعیت خود باید حداقل از 4 ماهواره GPS در مدار سرویس مناسب دریافت نماید . ردیاب ماشین مخفی بدون شک یکی از بهترین و پر فروش ترین مدل های ردیاب خودرو است که همیشه انتخاب اول افراد برای تامین امنیت خودرو است. امیدواریم که توانسته باشیم به شما برای انتخاب و خرید جی پی اس خودرو کمک کنیم. این ردیاب برای عملکرد نیازمند اتصال به باتری خودرو است. این ردیاب دارای باتری پرقدرت داخلی می باشد که بین 48 تا 72 ساعت امکان کارکرد بدون باطری خودرو را دارد (در صورتی که سارق سرباطری ماشین را بردارد) - دیگر مدل های ردیاب خودرویی مثل ردیاب ارزان قیمت 69 دارای باطری داخلی کمتری می باشند.این جی پی اس تنها محصول موجود است که قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور ، هشدار باز شدن درب خودرو را در بین محصولات مشابه دارا می باشد.همچنین در مقابل گرد و غبار و آب و ضربه مقاومت بالایی داشته و حتی دیده شده خودرویی که تصادف کرده و یا درون سل گیر کرده و پر از آب شده ، سیستم ردیاب در همان وضعیت به عملکرد خود ادامه داده و خودرو قابل ردیابی بوده است.دستگاه جی پی اس ماشین برند زنوتیک Xenotic دارای میکروفن پرقدرت خارجی (ساخت ژاپن) جهت شنود داخل کابین و همچنین صدای راننده می باشد.

کافی است این دستگاه با یک سوکت کوچک به خودرو شما متصل شود و برای همیشه خیال خود را از امنیت اتومبیل خود راحت کنید. جی پی اس دزدگیر ماهواره ای یک محصول تمام عیار برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند خیال خود را در جهت تامین امنیت خود راحت نگه دارند. ردیابها و جی پی اس چگونه کار می کند؟ GPS خودرو برند زنوتیک Xenotic چگونه ماشین را از راه دور خاموش می کند؟ ردیابهای فندکی بهوسیله ۲ پورت USB به ماشین متصل شده و با استفاده از برق خودرو شارژ میشوند. برای این منظور یکی از کارشناسان ما به محل شما اعزام می گردد و این دستگاه را که بصورت مخفی در اتومبیل نصب می شود و به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست را راه اندازی می کند. این ردیاب با ویژگی فوق العاده خاموش کردن اتومبیل از راه دور می تواند گزینه بسیار مناسبی در بازار به حساب بیاید. دزدگیر خودرو دستگاهی است کامل که نقش ردیاب و دزدگیر را به صورت یکپارچه برای خودرو دارد و علاوه بر ویژگیهای یک سیستم دزدگیر معمولی، از بستر مخابراتی شبکه موبایل و سرویسهای مخابراتی SMS,WiFi استفاده میکند تا آن را به یک دزدگیر بسیار پیشرفته تبدیل کند.

7. اگر برق خودرو قطع شود، ردیاب از کار خواهد افتاد؟ ردیاب خودرو جی پی اس خودرو در حقیقت یک دستگاه کوچک است که مکان خودروی شما را نشان می دهد و بیشتر از آن بخاطر امنیت خودرو و پیدا کردن مسیرهای تردد آن ، استفاده می شود. برای این که از سیستم ردیاب خودرو استفاده کنید، محدودیت در اندازه و حجم کاری خاصی وجود ندارد. شما میتوانید با استفاده از گوشی هوشمندتان موقعیت مکانی خودروی شخصی خود را ردیابی کنید. تصور کنید که بتوانید همواره موقعیت مکانی خودروی شخصی خود را از طریق گوشی ردیابی کنید. پس از اینکهردیاب خودرو را نصب کردید باید نرم افزار آن را نیز دانلود و روی گوشی موبایل خود نصب کنید و یا از طریق رایانه عمل نمایید ، قبل از خرید باید مطمئن شوید شرکتهای ارایه دهنده ردیاب ، نرم افزار اندروید و IOS مخصوص گوشی شما را ارایه می کنند. یک نوع از آنها به برق خودرو وصل میشود که به هیچ عنوان از کار نمیافتد ولی نوع دیگر ردیاب برق خود را از طریق باطری تأمین میکند که طبیعتا بهترین gps برای ماشین از این نظر، مورد اول میباشد. تنها در صورتی که نیاز خود را بشناسید می توانید ویژگی های جی پی اس خودرو مورد نیاز خود را مشخص کنید.

آخرین مطالب