نکات و توصیه های برتر برای شروع بازی پابجی با استفاده از یوسی

اگر به دنبال مسکنی برای استرس هستید، اوقات فراغت خود را بگذرانید و با افراد جالب ملاقات کنید، پیدا کردن سرگرمی

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

اگر به دنبال مسکنی برای استرس هستید، اوقات فراغت خود را بگذرانید و با افراد جالب ملاقات کنید، پیدا کردن سرگرمی مورد علاقه شما ممکن است کارساز باشد. طیف گسترده ای از سرگرمی ها در دسترس شما هستند. بیایید و تمام ایده های سرگرمی که در انتظار شما هستند را ببینید.

اگر می خواهید یک سرگرمی را سودآور کنید، سعی کنید به چیزی فکر کنید که منحصر به شما است. تو چیکار میکنی که هیچکس دیگه نمیتونه؟ به دنبال فضای خالی پر نشده باشید که ممکن است برخی افراد آن را به اندازه شما جذاب نبینند. این یک راه خوب برای شروع به شما می دهد.

غارنوردی می تواند برای هر کسی که از نظر جغرافیایی می تواند از آن لذت ببرد عالی باشد. شما باید خود را برای ماجراجویی خود آماده کنید و با کارهایی که باید انجام دهید آشنا باشید. هنگام کاوش در غارهای تاریک در زیر زمین، یک راهنما به شما کمک می کند.

بیرون بروید و کمی باغبانی کنید. چیزی که برای برخی احساس کار می کند برای برخی دیگر لذت بخش است. در طول بهار تعدادی بذر بکارید، به رشد آنها در تابستان کمک کنید، از آنها مراقبت کنید و سپس نتایج را بررسی کنید. در حالی که از آنچه در مورد باغبانی در بیرون می دانید استفاده می کنید، واقعاً می توانید در غذای خود صرفه جویی زیادی کنید.

گوگل اپلیکیشنی به نام Opinion Rewards در فروشگاه گوگل پلی دارد. گوگل در این اپلیکیشن نظر کاربران را در مورد موضوعات مختلف جویا می شود. در ازای آن، Google با اعتبار Google Play به شما پاداش می‌دهد. به عبارت ساده تر، Google برای پاسخ دادن به سؤالات Google Opinion Rewards به حساب Google Play شما پول اضافه می کند. این برند پول زیادی نمی پردازد، اما اگر همچنان به سؤالات پاسخ دهید، می توانید اعتبار کافی در حساب Google Play خود برای خرید یوسی در پابجی ورژن هندی بدون خرج کردن چیزی از جیب خود دریافت کنید.

مزایای یوسی پابجی ورژن کشور هند

اگر در این مقاله فرود آمده اید، ممکن است قبلاً Battlegrounds Mobile India را بازی کرده باشید و احتمالاً می دانید که Unknown Cash (UC) از چه چیزی استفاده می شود. در اینجا نگاهی گذرا به آنچه می توانید با استفاده از یوسی پابجی ورژن هندی بخرید آورده شده است:

لباس های جدید

پوسته های جدید

سلاح ها

پاس نخبگان

جعبه ها

رویال پاس

Recon Mask

کلاه

 

تعداد نامحدودی از امکانات برای شما وجود دارد که می توانید از آن برای کاهش استرس در زندگی خود در حین تفریح ​​استفاده کنید. ادامه دهید و طیف وسیعی از سرگرمی های مختلف را کشف کنید تا آنهایی را پیدا کنید که با قلب و علایق شما صحبت می کنند. هنگامی که تصمیم خود را گرفته اید، از یک فعالیت سرگرم کننده جدید لذت خواهید برد که زندگی شما را غنی می کند. از خودت لذت ببر

بیشتر بخوانید: چگونه یوسی پابجی را برای بازی پابجی بخریم؟

آخرین مطالب