نقد و بررسی دقیق کتاب زیست شناسی دهم خیلی سبز

توی این نوشته قصد داریم کتاب زیست دهم خیلی سبز رو براتون نقد و بررسی کنیم و ویژگی هاش رو ذکر کنیم تا موقع خرید

توسط ABESTANEWS در 23 آذر 1400

توی این نوشته قصد داریم کتاب زیست دهم خیلی سبز رو براتون نقد و بررسی کنیم و ویژگی هاش رو ذکر کنیم تا موقع خرید بتونید به راحتی تصمیم بگیرید که آیا این کتاب برای دانش آموزی مثل شما مناسب هست یا خیر.

زیست سخت ترین درس کنکور تجربی

زیست یکی از سخت ترین دروس کنکور می باشد که همه ساله دانش آموزان با فهم عمیق مطالب آن مشکل دارند و نمیتوانند در آن به درصد بالایی برسند. در کتاب زیست دهم خیلی سبز که منبع آن اینجاست تمام مشکلاتی که دانش آموزان در فهم مطالب این درس دارند حل شده است و با استفاده از درسنامه ها و تست و پاسخ های تشریحی سعی شده تمام مطالب به خوبی ذکر شود و نیاز دانش آموزان برطرف گردد.

لحن کتاب زیست دهم خیلی سبز

لحن این کتاب صمیمی است و با استفاده از طنز سعی شده خواندن آن برای دانش آموز خستگی آور نباشد.

رنگ بندی و فونت های کتاب زیست دهم خیلی سبز

در این کتاب به خوبی از رنگ بندی و شکل های زیادی استفاده شده است. شکل های کتاب زیست دهم خیلی سبز از خود کتاب درسی اقتباس شده اند و دارای کیفیت خوبی هستند. اندازه فونت های کتاب مناسب بوده و چشم را اذیت نمیکند.

تعداد صفحات و تعداد تست کتاب

کتاب تست زیست دهم خیلی سبز دارای 524 صفحه بوده و حدود 1500 تست را در بر میگیرد. با توجه به این مشخصات هم حجم کتاب مناسب بوده و هم تعداد تست های آن که البته شاید تا حدی تست ها کم باشد و میتوان گفت برای درس زیست این مقدار تست تا حدی کم می باشد.

شیوه درسنامه زیست دهم خیلی سبز

با مطالعه درسنامه این کتاب می توان گفت دیگر نیازی به خواندن کتاب درسی نیست. درسنامه این کتاب خیلی جامع است اما نباید فراموش کنید که شما حق ندارید کتاب درسی را کنار بگذارید و در درس زیست که مهم ترین درس تجربی هاست باید خط به خط کتاب درسی زیست دهم را به خوبی یاد گرفته باشید.

در درون محتوای کتاب زیست دهم خیلی سبز به کرات از جدول و نمودار و تصاویر استفاده شده تا فهم مطالب آسان گردد.

تست های کتاب

تست های این کتاب دارای چند نوع هستند و شامل تست های تالیفی، تست های کنکور سراسری و تست های آزمون آزمایشی قلمچی می باشند.

محل قرار گیری تست ها هم در بین درسنامه هاست و هم تست های ترکیبی که از چندین مبحث مطرح شده اند.

سطح تست ها در حد کنکور سراسری بوده و دانش آموزانی که بتوانند به همه تست های این کتاب پاسخ دهند می توانند به کسب درصد بالای 70 زیست در کنکور امیدوار باشند.

در هر یک از مباحث بسته به اینکه اهمیت آن موضوع چقدر است حدود 200 تست قرار گرفته است.

پاسخ نامه تشریحی زیست دهم خیلی سبز

در آخر کتاب پاس نامه تشریحی تست ها قرار گرفته اند. یعنی تک تک تست ها مورد بررسی قرار گرفته و دلایل رد گزینه های اشتباه نیز بیان شده است.

جلد کتاب

جلد این کتاب سبز رنگ بوده و بسیار خوب صحافی شده است. بر روی جلد کتاب زیست دهم خیلی سبز عکس یک قلب قرار گرفته است که نشان از اهمیت بالای مبحث قلب در کنکور دارد.

پاسخ سوالات کنکور های سال های اخیر

یکی از ویژگی های کتاب زیست خیلی سبز دهم حل تست های کنکور های سال های اخیر است. دانش آموزان می توانند با اسکن qr کد که در ابتدای کتاب قرار گرفته است به سوال و پاسخ تشریحی زیست کنکور 1400 دست یابند.

چگونه می توان کتاب زیست دهم خیلی سبز را خرید؟

شما می توانید کتاب های خیلی سبز را از سایت های فروش اینترنتی کتاب تهیه کنید. سایت های زیادی در این زمینه وجود دارند مانند خود سایت خیلی سبز، سایت دیجی کالا و سایت مدابوک. هر یک از این فروشگاه های تخفیف هایی برای مشتریان در نظر میگیرند. به عنوان مثال دیجی کالا و خیلی سبز 15 درصد و سایت مدابوک 20 درصد تخفیف برای خرید زیست دهم خیلی سبز ارائه می دهند.

آیا می توان نمونه های این کتاب را قبل از خرید مشاهده کرد؟

بله شما می توانید قبل از خرید pdf بخشی از صفحات کتاب زیست خیلی سبز دهم را مشاهده کنید. کافیست وارد سایت هایی که در بالا ذکر کردیم شوید و این نمونه هارا دانلود کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن