نظرات و پیشنهادات شما؟

نیاز خواهید داشت. ما در این مطلب لیستی از تمامی کدهای دستوری همراه اول را در اختیار مشترکین سیم کارت های دائم

توسط ABESTANEWS در 29 دی 1399

نیاز خواهید داشت. ما در این مطلب لیستی از تمامی کدهای دستوری همراه اول را در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری قرار داده ایم. میزبان فا مگ برای این منظور نحوه استعلام اینترنت همراه اول را در این مطلب در اختیار شما قرار می دهد. این بستهها برای تمام مشترکین دائمی و اعتباری قابل استفاده است. دراین مطلب تمام بستههای اینترنت همراه اول معرفی میشود و بهترین بسته اینترنت را در هر جدول پیشنهاد خواهیم داد. برای تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول قابل استفاده است. نیز می توانید به راحتی برای خود یا سایرین نسبت به خرید بسته های اینترنت همراه اول اقدام کنید. هم چنین میتوانید با نصب اپلیکیشن بامن 24 اقدام به خرید بسته اینترنت نمایید. چنانچه یکی از بستههای اینترنت بلند مدت ۹۰، ۱۸۰ یا ۳۶۵ روزه را خریداری کرده باشید و حجم بسته خریداری شده پیش از پایان اعتبار زمانی بسته به اتمام رسیده باشد یا نیاز به حجم بیشتری داشته باشید، میتوانید نسبت به خرید حجم افزایشی اقدام نمایید و دیگر نیازی به خرید بسته اینترنت جدید نخواهید داشت. بستههای آلفا از نظر قیمت و حجم همانند بستههای هوشمند GPRS همراه اول بوده که مشخصات آنها در جدول زیر قابل مشاهده است.

خریداری کنند که هزینه خرید بستههای بلند مدت همانند سایر بستههای آلفاپلاس، برای مشترکین دائمی بر روی قبض آمده و برای مشترکین اعتباری از شارژ کسر خواهد شد. بستههای اینترنت همراه شرکت ایرانسل برای سیمکارتهای ۳G، ۴G و ۴٫۵G این اپراتور در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل لینک مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به مشترک امکان میدهد بسته­ بعدی خود را از قبل مشخص کند تا تمدید با بسته­ دلخواه صورت پذیرد. از طریق حساب چند کاربره میتوان حساب مشترکی برای اعضای خانواده با حداکثر ظرفیت ده کاربر ایجاد کرد و در صورت تمایل برای هر کاربر محدودیتهایی را تعیین نمود. فرقی نمیکند مشترک کدام یک از سیمکارتهای رایتل (دائمی، اعتباری، دیتا) باشید، میتوانید برای استفاده از اینترنت پرسرعت همراه ۳G یا ۴G با توجه به میزان مصرف و هزینه مورد نظر خود، از میان بستههای اینترنت موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. همراه اول راههای متنوعی برای خرید و مشاهده بستههای اینترنتی خود پیش پای کاربران قرار داده است.

بسته های ترکیبی اینترنت ایرانسل همان گونه که از نامشان پیدا است ترکیبی از اینترنت ثابت و همراه را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. با این وجود، همراه اول برای در نظر گرفتن رفاه حال مشترکینی که همچنان تلفن همراه آنها از شبکه نسل سه و چهار پشتیبانی نمی کند و یا محل زندگی ایشان در معدود مناطق بدون پوشش شبکه نسل سوم قرار دارد بسته های ارزان قیمت آلفا را با سرعت محدود ارائه می کند. اما ساده ترین روش برای انجام عملیات مختلف استفاده از کدهای دستوری ارائه شده توسط همراه اول است. شبانه، بسته های پرسرعت نوترینو هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده شبانه در بازه زمانی ۲ الی ۷ بامداد طراحی شده اند. باید در نظر بگیریم که مصرف ما در حجم و در کدام بازه زمانی برای ما مفید تر است. اما اپراتور ها بسته هایی که دارای محدودیت های حجمی یا زمانی یا هردو هستند را هم تعریف کرده اند که جهت استفاده به صرفه تر هستند.

را شماره گیری کرده و گزینه ۵ را انتخاب کنید. با شماره گیری این کد دستوری از طریق سیم کارت همراه اول قادر به بررسی بسته های اینترنت، پیامک و مکالمه خواهید بود. برای انتقال بسته اینترنت ایرانسل ۲۰۰ مگابایتی هم کد زیر را در گوشی خود شماره گیری کنید. بستههای نامحدود شبانه، بسته های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه روز ارائه می شوند. یک روزه، هفت و سی روزه، دوماهه، سه، چهاروشش ماه و یک ساله به علاوه بسته های صبحانت، شبانت و نا محدود با مصرف منصفانه می باشد. ۳۰۰ مگابایت هدیه شبانه، علاوه بر ۳۰۰ مگابایت ترافیک خریداری شده، ۳۰۰ مگابایت نیز ترافیک هدیه دارد که در ساعات شب(۲ الی ۷ بامداد) قابل استفاده می ­باشد. امروز هم قصد آموزش روش انتقال یا هدیه بسته اینرتنت را داریم. رایتل نیز دو طرح اینترنت حرفه ای و اینترنت پایه برای کاربران خود در نظر گرفته که باز هم بهتر است سراغ اینترنت پایه نباشید و در بین طرح های سرعت حرفه ای بسته مناسب را پیدا کنید. حتما از بسته برای اینترنت استفاده کنید زیرا بسیار مقرون به صرفه هست.

آخرین مطالب