نحوه رایگان به دست آوردن یوسی پابجی

پابجی موبایل: برای دریافت یوسی رایگان، یک Elite Pass خریداری کنید متأسفانه پابجی موبایل به بازیکنان یوسی رایگ

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پابجی موبایل: برای دریافت یوسی رایگان، یک Elite Pass خریداری کنید

متأسفانه پابجی موبایل به بازیکنان یوسی رایگان نمی دهد. حتی اگر کسی هستید که تقریباً در هر مسابقه بازی می‌کند و برنده می‌شود، یوسیهای رایگان بسیار مهم هستند. با این حال، فقط می توانید به سراغ Elite Pass بروید.

علاوه بر این، بسیار ساده است و می توانید شروع به دریافت یوسی کنید. پابجی موبایل هر بار که یک هدف فصلی را تکمیل می کنید، جوایز و جوایز مختلفی به شما می دهد. یکی از این پاداش ها یوسی یا Unknown Cash است. خیلی راحت است، اینطور نیست؟ این ساده ترین راه برای وارد کردن یوسیها در بازی است.

امیدواریم این روش‌های دریافت یوسی رایگان در پابجی برای شما مفید باشد. علاوه بر این، به وب سایت های کلاهبرداری و برنامه های جعلی که ادعا می کنند یوسی بی نهایت ارائه می دهند، اعتماد نکنید. این روش ها نه تنها غیرقانونی هستند، بلکه می توانند حساب پابجی شما را نیز مسدود کنند. دوری از این نوع روش ها مهم است. بازی مبارک!

پابجی موبایل یوسی یکی از دو ارز اصلی بازی است دیگری AG. شما از هر دو ارز برای خرید اقلام در فروشگاه استفاده می کنید، اما با شرکت در رویدادها AG کسب می کنید، در حالی که می توانید یوسی را در فروشگاه خریداری کنید.

چگونه می توانم پابجی موبایل یوسی را دریافت کنم؟

روش های مختلفی برای دریافت یوسی پابجی موبایل وجود دارد. یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست:

چالش پاداش: این یک رویداد تورنمنت ویژه است که در آن برای کسب جوایز بر اساس کشتار و پیروزی رقابت می‌کنید، اگرچه فقط در مناطق خاصی از آسیا در دسترس است.

رویال پاس: شما می توانید یوسی را به عنوان جایزه برای بالا بردن رتبه رویال پاس کسب کنید، اما برای ردیف پاداش صحیح باید پاس نخبگان را خریداری کنید.

هدایا: درست مانند کدهای بازخرید، بسیاری از استریمرها هدایایی را اجرا می کنند که فرصت برنده شدن در یوسی را فراهم می کند. پابجی موبایل Reddit و Discord را ببینید تا از قرعه‌کشی‌های جوایز جدید مطلع شوید

پابجی موبایل یوسی را دریافت کنید؟

می‌توانید پابجی موبایل یوسی را با قیمت‌های مختلف از فروشگاه درون‌بازی خریداری کنید، اما مانند بسیاری از ارزهای درون بازی، هرچه بیشتر بخرید، بیشتر به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید. اگر قصد دارید پابجی موبایل را برای آینده قابل پیش‌بینی بازی کنید و می‌خواهید قفل لوازم آرایشی و محتوای درون بازی بیشتری را باز کنید، ارزش خرید کمتر از آن را دارد:

60 یوسی: 0.99 دلار / 0.99 پوند

300 یوسی + 25 رایگان: 4.99 دلار / 4.99 پوند

600 یوسی + 60 رایگان: 9.99 دلار / 9.99 پوند

1500+ 300 رایگان: 24.99 دلار / 23.99 پوند

3000+ 850 رایگان: 49.99 دلار / 48.99 پوند

6000+ 2100 رایگان: 99.99 دلار / 99.99 پوند

آیا می توانم پابجی موبایل یوسی را به صورت رایگان دریافت کنم؟

راه‌هایی برای دریافت رایگان پابجی موبایل یوسی وجود دارد، اگرچه باید به جای پول وقت بگذارید. هدایا یک راه خوب، اگر غیرقابل اعتماد باشد، برای دریافت چیزهای رایگان است. رتبه‌بندی مجوز رویال به برخی از یوسی پاداش می‌دهد، اما برای جبران هزینه‌های لازم برای خرید آن کافی نیست.

در کل، بهترین راه برای دریافت یوسی خرید هوشمندانه است. اگر قصد دارید بازی را طولانی مدت بازی کنید، بیشتر بهتر است، اما اگر فقط یک آیتم می خواهید، کمتر مناسب تر است.

اگر می خواهید پابجی موبایل را برای خود بازی کنید، می توانید آن را در گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با یوسی پابجی و نحوه کسب آن

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن