میزان ماندگاری عطر کلاب د نویت چقدر است؟

عطر کلاب د نویت مردانه که محصول کشور فرانسه می باشد در سال ۲۰۱۸ تولید شده و تولید های بعدی این عطر ساخت امارات

توسط ABESTANEWS در 29 مرداد 1400

عطر کلاب د نویت مردانه که محصول کشور فرانسه می باشد در سال ۲۰۱۸ تولید شده و تولید های بعدی این عطر ساخت امارات است. این عطر دارای طبعی خنک است و بیش تر برای فصل تابستان توصیه می شود. در اسانس اولیه ی این عطر بوی میوه هایی هم چون لیموترش، آناناس، سیب به مشام می رسد. بعد از گذشت مدتی در اسانس میانی این عطر رایحه ای چون گل رز و یاس دارد و اسانس پایه ی آن نیز هم چون عنبر، وانیل، و نعناع هندی است که بسیار حس دلپذیری به فرد می دهد.

ماندگاری نسبتا بالای عطر کلاب د نویت اینتنس یکی از ویژگی های این عطر می باشد. باید گفت که این عطر از بهترین و جذاب ترین عطر های مردانه در دنیا می باشد. اما باید بگوییم که قیمت بسیار بالای این عطر لاکچری باعث شده است که کسانی که این عطر را دوست دارند به مشابهات این عطر روی بیاورند از این رو برند های زیادی سعی خود را کرده اند که عطری با رایحه ای بسیار نزدیک به کلاب د نویت تهیه و تولید کنند که کیفیتی نزدیک به این عطر داشته باشد. که به عطر هایی مانند ریو، آرماف، جوزف و غیره می توان اشاره نمود.

اما در حقیقت، با آمدن عطر آرماف کلاب دی نویت اینتنس در بازار Armaf clubc De nuit  lntens  این عطر دلپذیر مورد توجه کسانی قرار گرفت که بسیار به عطر کرید اونتوس علاقه داشتند. و این گونه شد که خیلی سریع این عطر مورد توجه ویژه کاربران قرار گرفت چرا که رایحه اش خیلی نزدیک و شبیه به کرید اونتوس بوده و کم تر کسی می توانست به آن خرده بگیرد. عطر کلاب د نویت رفته رفته میان مصرف کنندگان محبوب تر شد تا جایی که فروش این عطر از سال ۲۰۱۶ تقریبا به اوج خود رسید.

اما سوالی که ممکن است ذهن برخی از مصرف کنندگان این عطر بی نظیر را درگیر کند این است که آیا عطر کلاب د نویت تولید شده در سال های بعد از ۲۰۱۶ با هم فرق دارند؟

در پاسخ باید بگوییم که، به مقدار خیلی کم باهم فرق دارند. و عطر های تولید شده ی سال ۲۰۱۶ از نظر ماندگاری و کیفیت کمی بیش تر از سال های بعد خودش است. اما باید گفت این دلیلی برا نبود کیفیت در عطر هایی که درسال های بعد ۲۰۱۶تولید شده اند نیست.

البته در این میان برخی از فروشندگان برای گران تر فروختن محصولات خود تولید سال دیگر را بسیار گران تر از سال دیگر می فروشند اما باید بگوییم که در حقیقت هیچ تفاوتی بین سال های دیگر نیست و کیفیت همه ی آن ها در یک حد می باشد.

 

اما در آخر این مقاله ذکر این نکته حائز اهمیت است که، آرماف برندی اماراتی می باشد. اما عطرهایش در کشور فرانسه تولید می شود. و در واقع تولید این عطر اصلا در امارات نمی باشد. پس عطر کلاب د نویت، به هیچ وجه عطری ندارد که روی آن تولید امارات را زده باشد. و در همه ی عطرها عبارت Fragrance made in France، زده شده است. اگر چیزی غیر از این عبارت بود این عطر حتما تقلبی می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن