مکمل دستگاه تصفیه آب فیلتر قلیایی

فیلتر قلیایی هنگام صحبت در مورد «آب» مهمترین چیز است. از زندگی این می‌تواند به ما کمک کند تا

توسط ABESTANEWS در 5 اردیبهشت 1400

فیلتر قلیایی

هنگام صحبت در مورد «آب» مهمترین چیز است. از زندگی این می‌تواند به ما کمک کند تا در روز بعد قدرت داشته باشیم اما نوشیدن آب ناپاک می‌تواند به یک خطر تبدیل شود. بنابراین امروز ما دانش شما در مورد آب، فیلترهای آب را با هم ارائه می‌دهیم.

«آب» جز اساسی هر زندگی است. اگرچه آب دو سوم زمین را پوشش می‌دهد، ۹۷٪ آب اقیانوس فقط ۱٪ تازه است. و برای تهیه آب برای مصرف استفاده می‌شود و ۱ درصد از این آب برای نوشیدن آن استفاده می‌شود.

به ناچار از طریق آلاینده‌ها، عوامل بیماری‌زا، فلزات سنگین و مواد شیمیایی، که برای سلامتی کسانی که آب می‌نوشند بسیار خطرناک است.

فیلتر قلیایی

به همین دلیل، یک سیستم دستگاه تصفیه آب به شکل «فیلترهای آب» هر دو فیلتر آب آشامیدنی هستند. دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر آب همینطور فیلترهای آب در صنایع مختلف که در تایلند ۳ فرم به شرح زیر وجود دارد

این یک فرآیند محبوب برای تولید آب آشامیدنی است. شروع از پمپاژ آب خام (شیر آب / چاه آب / آب حوضچه) کربن یا زغال فعال برای فیلتر کردن رنگ، بوی فیلتر و استفاده از رزین برای فیلتر کردن کلسیم و منیزیم. سپس فیلتر درشت را با فیلتر حلقه بزنید برای فیلتر کردن ذرات رسوب تا ۱۰ میکرون، سپس با سرامیک صاف کنید.

 

میکروارگانیسم‌ها به اندازه ۰.۳-۱ میکرون مانند جلبک و جلبک را فیلتر کنید و به دنبال آن ضد عفونی کننده اشعه ماورا بنفش باشد. (ماوراlet بنفش) یا سیستم ازن این یک فرآیند تصفیه آب آشامیدنی استاندارد است که استاندارد، تمیز و مناسب برای مصرف انسان است.

این یک فیلتر به نام Reverse Osmosis یا RO است که برای نوشیدن آب به سبک سکه استفاده می‌شود. نظافت بیشتری را فراهم می‌کند از آنجا که یک فیلتراسیون فشار بالا است، آب از طریق یک غشای نازک که به «غشا» معروف است، پاشیده می‌شود. این غشا می‌تواند آب تمیز را بیشتر فیلتر کند. زیرا فیلتر می‌تواند کوچک و اندازه ریز برای فیلتر کردن مولکول‌ها باشد

سیستم فیلتر می‌تواند نامیده شود فیلتراسیون بهتر از سیستم RO، یعنی سیستم تصفیه آب دیونیزه، این سیستم نه تنها ناخالصی‌ها و مواد مغذی موجود در آب را فیلتر می‌کند. بار الکتریکی موجود در آب نیز فیلتر می‌شود. فقط آب در آب است. هیچ چیز به هیچ وجه آلوده نیست آب تمیز خالص با فیلتر کردن اینگونه بدست می‌آید

روشهای انتخاب فیلتر آب

1. شرایط آب خام را در نظر بگیرید که ثانویه زیادی به همراه خواهیم آورد

آب خام آبی است که از طریق فیلتر گرفته می‌شود. ۹۰ ٪ از آب بانکوک از آب لوله کشی و آب کشور است. بعضی جاها آب شیر است. تأمین آب روستا، آب زیرزمینی، آب چاه و غیره

2. بودجه‌ای که داریم

بودجه مهم است این تقریباً دلیل اصلی انتخاب فیلتر تصفیه آب است که همه آن را داشته باشد. زیرا فیلترهای آب قیمت‌های بسیاری دارند، از پایین‌ترین قیمت تا صدها به صد هزار رقم

3. مناسب بودن موقعیت نصب شده

هنگام نصب فیلتر آب، باید این را در نظر بگیرید آیا دسترسی به آب به راحتی قابل نصب است یا خیر؟ آیا من مجبورم لوله مخصوصی برای دستگاه تصفیه آب نصب کنم؟ خوب راه اندازی یا آویزان کردن. آیا برق راحت است؟ و از همه مهمتر، آیا یک قطره آب برای سیستم RO وجود دارد که همه اینها بسیار مهم هستند.

4. عملکرد فیلتر دستگاه تصفیه آب

فیلترهای تصفیه آب مهمترین وسیله‌ای است که آن را دارد. با فیلتر، این یک تجهیزات ضروری برای فیلتراسیون است. اگر فیلتر از دست رفته است فیلترهای آب قادر به فیلتر کردن کامل آب نخواهند بود.

ویژگی‌ های یک فیلتر آب خوب

امروزه استفاده از فیلترهای آب از نظر همگان اهمیت و ضرورت بیشتری پیدا می‌کند. اگرچه آب لوله کشی که قبلاً می‌نوشیدیم به طور کلی استریل می‌شود. اما برای اطمینان، چند بار دیگر دوباره آن را با فیلتر آب فیلتر کنید!

1. ظرفیت فیلتراسیون

فیلتر آب خوب باید توانایی حذف مواد فلزی، رسوبات، زنگ زدگی، فولاد کربنی، بو، رنگ، کلر، رزین آلی و سنگ آهک را داشته باشد، همچنین سختی آب را کاهش دهد و رنگ‌های مختلف را جذب کند.

2. ویژگی‌ های فیلتر

فیلتر آب خوب باید یک فیلتر با کیفیت وجود داشته باشد. مهم نیست که چه نوع فیلتری باشد باید دارای خاصیت فیلتر باشد که به تمیزتر شدن آب کمک می‌کند. به از بین بردن خطرات احتمالی آب کمک می‌کند. به ما کمک می‌کند تا با خیال راحت آب بنوشیم.

3. مناسب برای استفاده

یک فیلتر alkaline آب خوب باید متناسب با الگوی استفاده از آن باشد. باید اندازه مناسبی داشته باشد، خیلی کوچک و خیلی بزرگ نباشد. در کار سبکی وجود دارد که آسان است. و ما می‌توانیم مراقبت کنیم از جمله تعمیر و نگهداری برای اینکه بتوانید به طور موثر استفاده کنید

یک فیلتر آب خوب و مناسب وجود یک چیز خوب در خانه شماست، بنابراین اگر هر خانه‌ای به دنبال فیلتر آب است، سعی کنید ویژگی‌هایی را که برای خرید فیلتر آب برای شما به ارمغان می‌آوریم بیاورید. شما با تضمین بهترین فیلتر آب را دریافت خواهید کرد. اما اگر کسی علاقه‌مند است یک فیلتر آب قلیایی (قلیایی) که برای مقابله با رادیکال‌های آزاد سطح pH بدن را متعادل می‌کند. نتیجه در آب تصفیه شده مفید و مفید است می‌توانید سفارش دهید.

آخرین مطالب