موشن گرافیک یا موشن گرافی چیست؟

سفارش موشن گرافیک از مجموعه معتبر که بتواند توصیه شما را دارای ارزش مناسب و در دوران سرعت بالا خیس انجام دهد ه

توسط ABESTANEWS در 12 شهریور 1401

سفارش موشن گرافیک از مجموعه معتبر که بتواند توصیه شما را دارای ارزش مناسب و در دوران سرعت بالا خیس انجام دهد همین روزها سخت پیدا می‌گردد پس مسلما به این نکاتی که گفته می شود دقت کنید.

ویدیوهایی که پیام و محتوا را به‌صورت متحرک منتقل می‌کنند موشن هستند. واژه موشن Motion در گویش فارسی پویا ترجمه می‌شود و به هر چیزی که با حرکت باشد می‌گویند.

انتقال محتوا کلیدی همین شیوه از مزیت‌های بخش اعظمی برخوردار است. از پاراگراف این‌که می‌توان محتوا را به‌صورت تأثیرگذارتر و جذاب‌تر در زمان کوتاه‌تری به مخاطب ارائه داد.

موشن‌ ها می‌توانند به‌صورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و گوشی در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که قابلیت اکران ویدیو را دارا‌هستند اکران داده شوند.

انواع موشن گرافیک ها

ویدئورئال

ویدئوهایی میباشند که در آن از فضاهای واقعی فیلم‌برداری می‌شود و اطلاعاتی را گزارش می‌دهد. در کلیپ ویدیو رئال‌ها از طرح‌های گرافیکی استعمال خاصی نمی‌شود و محوریت دارای و بار انتقال پیام بر دوش فیلم‌برداری، صدابرداری، صداگذاری و تدوین کردن است.

ویدیو موشن

این مدل از موشن‌ ها، تلفیقی از فیلم‌برداری و گرافیک هستند که عمدتاً این گرافیک‌ ها علاوه بر ارتقا جذابیت به جهت اکران اطلاعاتی به عمل می‌روند که دارای فیلم‌برداری قابل‌ارائه نیستند.

استاپ موشن

استاپ موشن تکنیکی هست که برای تولید آن از اشیای واقعی عکاسی می‌شود. در این شیوه، شی ها به‌صورت کم و جزئی حرکت دیتا می‌شوند و از هر حرکت عکاسی می‌شود. آن گاه کلیه عکس‌ها دارای به کارگیری از نرم‌افزارهای مخصوص، پشت سر هم قرار داده می‌شود تا حساس حرکت را القا کند.

موشن‌ گرافیک

موشن‌ گرافیک از دو کلمه و واژه «موشن» و «گرافیک» ساخته شده و به معنای ساده، گرافیکی است که با حرکت هست و به جهت انتقال پیام از قابلیت‌های هر دو استفاده می‌شود. عموماً در آن‌ها از تصاویر واقعی به کار گیری نمی‌شود و به جهت طراحی گرافیک آن از نرم‌افزارهای طراحی گرافیک همچون فتوشاپ و ایلاستریتور بهره می‌گیرند.

ارائه محتوا به‌صورت موشن‌ گرافیک، به دلیل وجود حرکت و صدا، جذابیت بیشتری را به جهت مخاطب به ملازم دارد.

اینفو موشن

اینفو موشن ها ویدیوهایی هستند که در آن‌ها از تکنیک اینفوگرافیک برای انتقال محتوا به کار گیری می‌کنند. در واقع گرافیک و حرکت به گونه‌ای به کار گیری می‌شود که بتوان از تکنیک‌های اصلیاینفوگرافیک برای اکران محتوا استعمال کرد.

انیمیشن

انیمیشن‌ها ویدیوهایی هستند که حتماً مهم کاراکتر مختص و قصه مشخصی هستند و غالباً به لایه‌های زیرین داستانی، روانی، رمانتیک و فلسفی شخصیت‌ها و پرسوناژها می‌پردازد. بر خلاف موشن‌ گرافیک‌ ها کاراکترمحور هستند.

شاید شما هم موشن‌ ها را در قالب ویدئوهای تبلیغاتی و فیلم های کوتاه در شبکه های مجازی فراوان دیده باشید. عموما مخاطبین شبکه های اجتماعی ترجیح ارائه می کنند که محتوای جذاب و متفاوت را دنبال کنند. لذا موشن به عامل جذابیت در استعمال از رنگ، شخصیت و فضای مختلف کاربرد زیادی پیدا کرده است.

ضمنا اصلی اعتنا به ارتقاء سرعت اینترنت در جهان و بروز اینترنت های نسل 4 و 4.5 g و همینطور به طور به طور همزمان افزایش دسترسی و ضریب نفود و کاهش بها اینترنت، محتواهای ویدیویی مورد اقبال بیشتری نسبت به قبل قرار گرفته است.

ابزارهای ساخت موشن گرافیک ها

از ابزارهای ساخت موشن می اقتدار به مورد های ذیل اشاره کرد.

همچنین پلاگین ها و ابزارهای جانبی دیگر، نیز دوچندان هست که میتواند در این حوزه گزینه استفاده قرار گیرد.

ساخت موشن گرافیک در اینفوگرامر

متخصصان اینفوگرامر قبل از طراحی یک استراتژی دقیق به جهت آنچه که در این شیوه بازاریابی برای شما حتمی می باشد در نظر می‌گیریم.

این راهکار که اصلی توجه به اهداف، جایگاه، نقاط ضعف و قوت و رقبای کسب و عمل شما طراحی شده است، نقش به سزایی در بازاریابی مطلوب خواهد داشت.

فریلنسرهای اینفوگرامر می‌توانند مهم بررسی رشته ای و طرح هایی خلاقانه و موثر برای خوبتر دیده شدن شما در کنارتان باشند تا از بالاترین بازدهی در انتقال هدف به مشتریان برخوردار باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن