مهم ترین نکات در خصوص یوسی در بازی پابجی

بازی پابجی موبایل یک ازر رایجی دارد که با استفاده از آن می توانیم پرداخت های درون برنامه را انجام دهیم، نام ای

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1400

بازی پابجی موبایل یک ازر رایجی دارد که با استفاده از آن می توانیم پرداخت های درون برنامه را انجام دهیم، نام این ارز ها یوسی می باشد.

ارز یوسی در بازی پابجی، یکی از پول های درون برنامه می باشد که با استفاده از آن می توانیم سطح بازی خود را به طور قابل توجهی افزایش دهیم و همچنین با استفاده از آن می توانیم در برخی رقابت های ویژه که در بازی پابجی وجود دارد نیز شرکت و ماموریت های مهم آن را انجام دهیم.

حالا برای شما سوال پیش می آید که با استفاده از یوسی در پابجی چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟ پس با ما همراه باشید تا به معرفی کارکرد های یوسی در پابجی بپردازیم. اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در خصوص این بازی به دست آورید می توانید به https://zoomtech.org/ucpubg/ مراجعه کنید.

 

1-خرید آیتم های ویژه و مختلف در پابجی:

در بازی پابجی، شما گیمر های عزیز می توانید با استفاده از یوسی ها، آیتم های ویژه ای را برای شخصیت خود خریداری کنید و همچنین با استفاده از آن، سلاح ها و تجهیزات نظامی متفاوتی را برای خود انتخاب کنید و به همین طریق قدرت خود را دوچندان کنید.

این که بتوانیم بازی را با یک قدرت فوق العاده انجام دهیم یا با سطح پایین، می تواند بر جذابیت بازی اثرگذار باشد. بدون شک استفاده از آیتم های مختلف، تجهیزات پیشرفته و سلاح های فوق العاده می تواند جذابیت این بازی زیبا را برای ما چندین و چند برابر کند و لذت یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید.

2-شرکت در رقابت های رویال پس:

از دیگر کاربرد هایی که یوسی می تواند برای شما به ارمغان بیاورد این است که با استفاده از آن شما می توانید در رقابت های رویال پس و همچنین رقابت های الیت رویال شرکت کنید و ماموریت های مختلف آن را انجام دهید.

بسیاری از کاربران دوست دارند علاوه بر مراحل و داستان هایی که در خود بازی پابجی وجود دارد، بتوانند به رقابت های پیشرفته تر و هیجان انگیزتری نیز دست پیدا کنند. برای مثال تیم های فوتبالی که هر کدام در لیگ کشور خودشان بازی می کنند اما قانع نیستند و دوست دارند در رقابت های سطح بالاتری همچون لیگ قهرمانان اروپا نیز شرکت کنند، شما هم می توانید با استفاده از یوسی ها علاوه بر مراحل خود بازی در رقابت های بزرگ تری نیز شرکت کنید.

 
   


برای اینکه بتوانید در این رقابت ها شرکت کنید و از آن استفاده کنید شما باید تعداد یوسی که خود بازی پابجی مشخص کرده را خریداری و از آن استفاده کنید.

از مهم ترین و جذاب ترین نکاتی که در این خصوص باید بدانید این است که شما وقتی تعدادی یوسی خریداری می کنید و در رقابت آن را مصرف می کنید، اگر بتوانید پیروز آن رقابت باشید، حتی تعداد بیشتری از یوسی های که پرداخت کردید را به عنوان پاداش دریافت می کنید که می تواند یک فرصت بسیار ویژه برای گیمر ها باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن