مهاجرت از طریق اسکیل ورکر به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق Skillworker در سال 2020 یکی از محبوب ترین اسکیل ورکر کانادا و محبوب ترین روش های مهاج

توسط ABESTANEWS در 24 شهریور 1399
مهاجرت به کانادا از طریق Skillworker در سال 2020 یکی از محبوب ترین اسکیل ورکر کانادا و محبوب ترین روش های مهاجرت است که مورد توجه قرار گرفته است. در سالهای اخیر افراد زیادی از طریق کارگری ماهر به کانادا مهاجرت کرده اند. نکته ای که هنگام مهاجرت از طریق کارگر ماهر به کانادا کاملاً مشهود است این است که کلیه مزایای درخواست کارگر ماهر به حد اسکیل ورکر کانادا نصاب و مبلغی که دولت کانادا در نظر می گیرد می رسد.

اسکیل ورکر کانادا ملک پور

  از آنجا که وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به مطالب موجود اختصاص دارد ، در این مقاله می خواهیم توضیحات کامل و جامعی درباره اسکیل ورکر کانادا مهارت کارگر ارائه دهیم. همچنین لازم به ذکر است که کارگر ماهر کانادایی سیستمی کاملاً رقابتی است و وجود حداقل امتیاز تضمین کننده ورود به این سیستم نیست. بنابراین اکیداً توصیه می شود که همیشه از مشاغل مورد نیاز کانادا آگاه باشید و سعی کنید در محدوده اسکیل ورکر کانادا سنی مناسب و با نمره بالا به زبان انگلیسی یا فرانسه اقدامات لازم را انجام دهید. بهترین مکانها در کانادا برای استخدام نیروهای ماهر اول از همه ، ما می خواهیم شما داوطلبان عزیز را با مزایای مهاجرت و اخذ روابط عمومی کانادا آشنا کنیم. کارگران و دانشمندان ماهر گروهی از مهاجران اسکیل ورکر کانادا خارجی در کانادا هستند که شانس بسیار بالایی برای دریافت اقامت دائم در کانادا تحت برنامه Express Entry دارند. این مهاجرت به گونه ای است که هر ساله نیروهای ماهر بیشتری را به کانادا جذب می کند ، بنابراین در سال 2015 از 51،000 درخواست به 81،400 درخواست اسکیل ورکر کانادا مهاجرت در سال 2019 افزایش یافته است و این واقعیت در نمودار زیر منعکس شده است:

اسکیل ورکر کانادا 2020

  جدول درخواست مهاجرت در کانادا اما دلایل این روند رو به رشد مهاجرت کارگران ماهر یا کارگران ماهر در کانادا را می توان در مزایای متعدد و گسترده کانادا برای این گروه از متقاضیان مشاهده کرد که مهمترین آنها سطح درآمد بالا و کیفیت بالای زندگی است. اما شاید در اینجا این اسکیل ورکر کانادا سوال پیش بیاید که بهترین مکان برای اقامت کارگران ماهر ایرانی در کانادا کجاست؟ برای پاسخ به این سوال ، ما از عوامل مختلفی مانند متوسط ​​درآمد ، دارایی خالص خانوار ، نرخ مالیات و ... استفاده کردیم. و بهترین مکانها را در کانادا 2020 برای زندگی و کار شهروندان ایرانی به اسکیل ورکر کانادا شرح زیر مشخص کرد: بهترین مکان برای اقامت کارگران ماهر در کانادا مراحل کسب امتیاز در کارگر ماهر فدرال کانادا روند ارزیابی سیستم های کاری در کانادا بر اساس مهارت ها و توانایی های افراد در حمایت از اقتصاد کانادا اندازه گیری و ارزیابی می شود. کارگر ماهر فدرال از 2 مرحله کلی تشکیل شده است و هر مرحله مهاجرت از روش کارگر ماهر به کانادا اسکیل ورکر کانادا از مزایای خود برخوردار است.

اسکیل ورکر کانادا 2019

  اولین قدم مهاجرت به کانادا از طریق کارگری ماهر است معیارهای مرحله اول کارگر ماهر فدرال کانادا نیز بر اساس عواملی مانند سن ، تحصیلات ، سابقه کار و عواملی مانند سازگاری با محیط زیست بود. اسکیل ورکر کانادا در مرحله اول ، افراد باید حدود 67 تا 100 امتیاز کسب کنند تا بتوانند به عنوان یک کارگر ماهر وارد مرحله دوم شوند. کسب امتیاز در مرحله اول به شرح زیر است: به یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسوی مسلط اسکیل ورکر کانادا باشید: 26 امتیاز (بخش مهارت زبان ارائه مدارکی مانند IELTS یا TOFEL را بررسی می کند) ارائه مدرک معتبر از یک دانشگاه کانادایی یا م institutionسسه اسکیل ورکر کانادا دانشگاهی یا دانشگاهی که توسط اداره مهاجرت کانادا بررسی شده باشد: 25 امتیاز

Express entry كانادا

ارائه گواهی سابقه کار و سابقه کار رسمی اسکیل ورکر کانادا و معتبر که ثبت شده است: 15 امتیاز (این 15 امتیاز برای افرادی که بیش از 6 سال سابقه کار دارند ثبت شده است) اگر سن کاندیدای کارگری ماهر بین 18 تا 35 سال باشد: 12 امتیاز اگر قبل از ورود به کارگر ماهر در جایی استخدام شده باشند ، اسکیل ورکر کانادا می توانند حداکثر 10 امتیاز از این بخش دریافت کنند.

اسکیل ورکر کبک

آخرین عنصر در مرحله اول ضریب سازگاری است ، در این اسکیل ورکر کانادا قسمت از یک کارگر ماهر مردم همچنین می توانند تا 10 امتیاز کسب کنند. مرحله دوم مهاجرت به کانادا از طریق یک کارگر ماهر مرحله دوم یک کارگر ماهر استخر نامیده می شود. در این مرحله افراد می توانند 1200 امتیاز کسب کنند. البته 600 امتیاز از 1200 به موارد و عوامل جداگانه اختصاص دارد. 600 امتیاز از 1200 امتیاز به پیشنهادات شغلی اختصاص یافته است. اسکیل ورکر کانادا مزایای تحصیلات دانشگاهی در برنامه های مهاجرت از طریق کارگر ماهر در کانادا به شرح زیر است:
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن