مناسب ترین رایحه هایی که در هنگام خرید عطر مردانه با آن مواجه می شوید!

هیچ چیز در جذب افراد در روابط مانند بوی خوشی که از انسان استشمام می‌شود نیست. هر مردی که میل به استفاده ا

توسط ABESTANEWS در 28 مرداد 1400

هیچ چیز در جذب افراد در روابط مانند بوی خوشی که از انسان استشمام می‌شود نیست. هر مردی که میل به استفاده از عطر دارد باید تعدادی از بهترین رایحه‌های مردانه را بشناسد. پس اگر شما هم می‌خواهید چند رایحه‌ی عالی در عطر‌های مردانه را بشناسید این مقاله را تا انتها بخوانید.

این رایحه‌ها بهترین رایحه‌های عطر‌های جهان هستند.

رایحه‌ی آب

بوی آب دریا بسیار جذاب و خوشبو است تا حدی که یکی از پرفروش‌ترین عطرهای سایت آمازون یعنی ناتیکا ویج نیز از آن استفاده می‌کند. پس این رایحه را حتما امتحان کنید.

رایحه‌ی چوب

این رایحه نیز در میان رایحه‌های عطر‌های مردانه بسیار محبوب است که شامل چند نوع چوب می‌شود. از این نت‌ها در عطر بسیار محبوب و پرفروش استفاده شده است. مانند چوب صندل که در عطر‌های محبوبی مانند شنل بلو یا مارلی پگاسوس استفاده شده است. یا در بعضی از عطر‌ها مانند پاکورابان وان میلیون برای یادداشت استفاده می‌شود.

مرکبات

مرکبات پایه‌ی ثابت اکثر عطر‌های محبوب هستند. تا حدی که می‌توان آن‌ها را در نام‌های بسیار آشنایی مانند ورساچه پور هوم یا مرسدس بنز اینتنس یافت. از محبوب‌ترین نت‌ّهای مرکبات می‌توان به لیمو، نارنج، گریپ فروت و نارنگی اشاره کرد. اگر به عطر‌های محبوب سری بزنید متوجه خواهید شد رایحه‌ی مرکبات بسیار لذت‌بخش هستند و باعث لطافت عطر می‌شوند.

وانیل

این بوی ادویه‌ای نیز در بسیاری از عطر‌های محبوب حضور دارد. از ورساچه اروس تا کرید اونتوس که هر دو از محبوب‌ترین عطرها هستند. این نت در کنار کهربا نیز استفاده می‌شود که آن را در عطر د مارلی پگاسوس نیز استشمام می‌کنیم. این رایحه‌ی شیرین باعث ایجاد آرامش شده و امروزه در نت پایه‌ی بسیاری از عطر‌ها وجود دارد.

فلفل

اگر دنبال تلخی جذابی در عطر خود هستید قطعا به عطر‌هایی با نت اولیه یا میانی برمیخورید که فلفل در میان آن‌ها حضور دارد. رایحه‌ی تلخ و گرم فلفل آن‌قدر جذاب است که عطرهای معروف دیور ساواج، مرسدس بنز و شنل بلو که همه بشدت محبوب هستند از فلفل در نت‌های میانی و اولیه‌ی استفاده می‌کنند.

سدر

سدر را به جرعت می‌توان رایحه‌ای بسیار محبوب در بین عطر‌سازان و عطر‌دوستان دانست. ورساچه اروس، د وان، مرسدس بنز اینتنس و دیور ساواج که مجموعه‌ی عطر‌های محبوب جهانی هستند از این رایحه استفاده می‌کنند.

نتیجه

در این لیست تعدادی از محبوب‌ترین نت‌های اولیه، میانی و پایه را که در عطر‌های محبوب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی کردیم تا بتوانید در انتخاب عطر خود دقت بالاتری داشته باشید.
منبع: https://sedayiran.com/fa/news/263746/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%87%D8%A7-%DA%86%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%B9%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن