معرفی یکی از برنامه‌های برتر برای دریافت رایگان یوسی پابجی

همه مایلند بدون خرج کردن مقداری پابجی موبایل یوسی دریافت کنند. در اینجا ما 3 برنامه برتر را برای دریافت رایگان

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

همه مایلند بدون خرج کردن مقداری پابجی موبایل یوسی دریافت کنند. در اینجا ما 3 برنامه برتر را برای دریافت رایگان پابجی موبایل یوسی برای شما آورده ایم. با یوسی در بازی، می توانید چیزهای زیادی از جمله رویال پاس دریافت کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آن یوسی را به صورت رایگان دریافت کنید؟

بله، بدیهی است که می توانید بدون پرداخت هیچ دلاری، اما با انجام چند بازی، تکمیل نظرسنجی ها و وظایف از برنامه های خاص، مقدار زیادی یوسی دریافت کنید.

خوب، بیایید به هدف اصلی این پست برویم. به طور کلی، برنامه های متعددی وجود دارند که ادعا می کنند یوسی نامحدود و مقدار مشخصی یوسی می دهند. با این حال، اکثر آنها جعلی و دهانه هستند. استفاده از این برنامه ها ممکن است منجر به از دست دادن حساب پابجی شما و سایر حساب های وارد شده به سیستم شود.

بنابراین، قبل از پرش به هر برنامه، مطمئن شوید که آنها قابل اعتماد هستند. امروز در مورد اپلیکیشنی که از پابجی موبایل یوسی استفاده کرده ام صحبت می کنم:

 mGamer - برنده الماس رایگان، یوسی، رویال پاس و پول نقد

برنامه mGamer یک برنامه مبتنی بر اندروید است که به طور کلی ارز بازی رایگان بازی های تلفن همراه مورد علاقه شما (پابجی موبایل، Free Fire، Lords موبایل) را ارائه می دهد. نام این اپلیکیشن mGamer – Win Free Diamonds, یوسی, Royal Pass & Cash در فروشگاه گوگل پلی است. می توانید برنامه را مستقیماً از پلی استور دانلود کنید یا از لینک زیر دانلود کنید.

سایز این برنامه برای دانلود 13 مگابایت می‌باشد؛ که این حجم برای یک برنامه، خیلی کم است و بنابراین راحت می‌توانید بر روی موبایل‌تان آن را نصب کنید.

در این برنامه، 8 یوسی پابجی برای مجموع 1000 سکه ارائه می دهد. به طور مشابه، 35 یوسی برای 4000 سکه و 75 یوسی برای 7900 سکه ارائه می دهد. با نصب و اجرای چند بازی از اپلیکیشن mGamer می توانید هزاران سکه به دست آورید.

چگونه از این برنامه پابجی یوسی کسب کنیم؟

در بین سه برنامه دیگر، من ترجیح می دهم از برنامه mGamer استفاده کنید. یوسی بیشتری را برای تعداد کمتری سکه (که در برنامه به دست می آورید) ارائه می دهد. سکه ها را می توان در برنامه mGamer با نصب برنامه های مختلف، انجام بازی، انجام مسابقه و بسیاری موارد دیگر به دست آورد.

بیشتر بخوانید: بسته‌های یوسی پابجی چیست و بعد از بن شدن چگونه می‌شود آن را بدست آورد؟

آخرین مطالب