معرفی برج هایی که در پهنه b چیتگر در حال ساخت هستند

آیا شما هم در مورد پروژه چیتگر شنیده اید؟ آیا می خواهید در این باره بیش تر بدانید؟آیا می خواهید در مورد قیمت ب

توسط ABESTANEWS در 12 دی 1400

آیا شما هم در مورد پروژه چیتگر شنیده اید؟ آیا می خواهید در این باره بیش تر بدانید؟آیا می خواهید در مورد قیمت برج های پهنه b چیتگر بدانید؟ یکی از زیبا ترین برج های شهرک چیتگر پروژه پهنه بی است. پهنه بی دارای 16 برج است که هر یک از این برج ها به شکل پروانه است و همه این برج ها در کنار هم به شکل پروانه ای بزرگ می باشند که بال های پروانه در موقعیت غربی و شرقی شهرک قرار دارند. در هر یک از برج های پهنه بی شهرک چیتگر 16 طبقه وجود دارد که برای سهولت آن ها را دسته بندی نموده اند. با توجه به این که پروژه شهرک چیتگر نو ساز است هر یک از واحد ها و طبقه ها به محکم ترین حالت ممکن ساخته شده اند و از نظر استحکام هیچ مشکلی ندارند.

مشخصات برج های پهنه b چیتگر

خوشبختانه متراژ برج های پهنه بی چیتگر با انواع متراژ ارائه شده است که افراد خیلی راحت بتوانند هر کدام را که می خواهند انتخاب و سرمایه گذاری کنند. متراژ واحد ها از 20 متری شروع می شود، همان طور که در بند قبل هم گفته شد برج های پهنه بی را تقسیم بندی نموده اند که این برج ها به g2 و g4 و b3 و b1 و n و d که هر کدام از آن ها دارای ویژگی خاصی هستند. برای مثال برج های b1 که چشم انداز جنوبی آن باغ گیاه شناسی است البته که این قسمت از برج سهامی نیست و مربوط به اطلاعات مسکن ارتش است. قسمت g2 برج های شهرک چیتگر هم که به صورت سهامی هستند و به متراژ های 33 و 63 متری تقسیم می شوند و چشم انداز آن ها به سمت همت شمال می باشند که بسیار هم مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفته شده اند.

تقسیم بندی برج های پهنه بی شهرک چیتگر

 

پس از برج های g2 پهنه بی به برج های g4 هستند که چشم انداز غربی و شرقی بسیار عالی دارند و برای سکونت بسیار عالی هستند. برج های قسمت n که دارای چشم انداز می باشند و به n1, n2, n3, n4 که چشم انداز آن همت است و n5, n6, که چشن انداز آن حکیم می باشد. و در آخر برج های سری d که برخی از آن ها چشم اندازه حکیم و برخی دیگر چشم انداز باغ ملی گیاه شناسی می باشد. با توجه به چنین نقشه‌ ای از پروژه پهنه b شهرک چیتگر می توان فهمید که چقدر هوشمندانه برای ویو و چشم انداز آن تلاش شده است و بهترین موقعیت مکانی برای آن ها در نظر گرفته شده است. البته که می توان دریافت که پروژه مورد نظر در منطقه ۲۲ قرار دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن