مشاوره سئو

مشاوره سئو مشاوره سئو چیست؟ مشاوره سئو در واقع یک روش برای یادگیری SEO و همچنین یک راهبرد برای بهبود رتب

توسط ABESTANEWS در 17 تیر 1399

مشاوره سئو

مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو در واقع یک روش برای یادگیری SEO و همچنین یک راهبرد برای بهبود رتبه سایت میباشد که عموم افراد از این روش استفاده میکنند.

در این روش شما باید شخصی را که علم سئو خوبی دارد به عنوان مشاور سئو انتخاب کنید تا بتوانید پیشرفت در کلمات کلیدی را به نوعی تضمین کنید. توجه داشته باشید مشاوره سئو از جمله مهمترین فعالیت هایی میباشد که یک سئو کار میتواند انجام دهد و با این کار تجربه خود را در اختیار دیگران قرار دهد. در واقع یک مشاور سئو اگر حرفه ای باشد میتواند درآمد وب سایت را به ده ها و حتی صدها برابر برساند. البته یک مشاور seo  موفق مشاوری است که در زمینه های مختلفی پروژه های زیادی داشته باشد ، به عبارت دیگر قبل از اینکه سایت شما را سئو کند توانسته باشد نمونه کار های موفق را به ثبت برساند.

چه سوالاتی قبل از قرارداد از یک مشاور سئو بپرسیم؟

  1. میتوانم نمونه کارهای قبلیتان را که مشاور سئو آنها بوده اید به من معرفی کنید؟
  2. وب سایت خودتان در چه کلمات کلیدی رتبه دارد؟
  3. آیا شما همان توصیه هایی که گوگل انجام داده برای وبمسترها را پیاده سازی میکنید؟
  4. مشاوره سئو شما تا چه میزان میتواند بر روی سایت من تاثیر بگذارد؟
  5. آیا مشاوره seo که شما ارائه میدهید میتواند بر روی فروش من هم تاثیر بگذارد؟
  6. تجربه قبلی در زمینه کاری ما را داشته اید؟
  7. مهمترین تکنیک هایی که شما قصد پیاده سازی بر روی سایت من دارید چه چیزهایی هستند؟
  8. فکر میکنید چه مدت زمانی برای اتمام کار کافی است؟

توجه داشته باشید مواردی که در بالا گفته شد فقط بخشی از سوالاتی میباشد که میتوانید از یک سئو کار بپرسید. پس توجه کنید همیشه سوالاتی را بپرسید که مهمتر هستند و سعی کنید با سئو کار این مورد را در میان بگذارید که میخواهید وب سایت شما با سئو سفید یا سئو خاکستری پیشر برود سایت شما ، که پیشنهاد ما سئو سفید میباشد

یک مشاور سئو موفق چه کسی است؟

کسی که توانسته باشد بیش از 90 درصد نمونه کارهای خود را با موفقیت انجام دهد این شخص میتواند یک سئوکار مورد اعتماد باشد

نیاز به چک کردن سایت های ارائه شده توسط سئوکار هست؟

بله در هر صورت شما هزینه ای را از بابت مشاوره سئو خواهید پرداخت پس بهتر است قبل از اینکه قراردادی بین شما عقد شود از صحیح بودن اطلاعات داده شده اطمینان حاصل فرمایید. در بسیاری از موارد شاهد این موضوع هستی که افراد به صورت غیر واقعی خود را مشاور سئو سایت های بسیاری میدانند اما در حالی که وب سایت خود ایشان رتبه مناسبی ندارد. در واقع اگر بخواهیم ساده تر بگوییم یک سئوکار اول بایستی سئو سایت خود را بتواند به درستی انجام دهد سپس اقدام به مشاوره سئو نماید و شما بایستی از این موضوع اطمینان حاصل فرمایید.

یک مشاوره موفق سئو شامل چه مواردی است؟

  1. مشاوره در مورد خود وب سایت و نحوه طراحی آن بر اساس اصول سئو معرفی شده توسط گوگل
  2. مشاوره در زمینه تکنیک های سئو که باید پیاده سازی کنید بر روی سایت
  3. مشاوره در زمینه انتخاب درست کلمات کلیدی سایت
  4. مشاوره در زمینه مدت زمان مورد نیاز برای رسیدن به اهداف تعیین شده
  5. مشاوره در زمینه میزان هزینه مورد نیاز برای افزایش رتبه در کلمات کلیدی

هزینه مشاوره سئو

هزینه مشاوره سئو بر اساس میزان تجزبه سئوکار میباشد و متاسفانه شما نمیتوانید این نرخ را تعیین کنید. در واقع هزینه مشاوره سئو بسته به خود سئوکار میباشد که چه هزینه ای را بر روی سواد و تجربه خود قرار دهد. معمولاً هزینه مشاوره سئو به صورت ساعتی محاسبه میگردد که از 50.000 تومان تا 150.000 تومان موجود است. توجه داشته باشید باری دیگر متذکر میشوم که هزینه مشاوره سئو قیمت ثابتی ندارد پس سئوکار میتواند هر قیمتی که بخواهد بر روی تجربه خود بگذارد.

مشاوره آنلاین سئو

مشاوره آلاین سئو جدیداً در سطح ایران کم کم جایگاه خود را پیدا کرده است و این صرفاً به دلیل کم بودن تعداد سئوکاران مطرح در سطح ایران میباشد. در مشاوره آنلاین سئو بدین صورت میباشد که هر دو طرف هم شخص مشاور و هم وبمستر سایت بر روی بستر اینترنت با هم ارتباط برقرار میکنند. از جمله نرم افزارهایی که در این راستا بسیار مورد استفاده قرار میگیرد میتوانیم به اسکایپ اشاره کنیم.

مشاوره رایگان سئو سایت

مشاوره رایگان سئو سایت ذر واقع توسط سئوکارانی که در سطح کشوری مطرح نیستند بسیار رایج میباشد. آن دسته از سئوکاران که میخواهند در سطح استانی و نهایتاً کشوری رشد نمایند ابتدا از این کانال وارد میشوند یعنی سعی میکنند به سایت های مطرح مشاوره رایگان سئو بدهند و به این ترتیب چند نمونه کار عالی را برای ارائه به دیگران در اختیار داشته باشند. البته ناگفته نماند که مشاوره رایگان سئو سایت از بهترین و به صرفه ترین نوع مشاوره ها میباشد زیرا شما اطلاعات بسیاری در زمینه سایت خودتان و سئو بدون پرداخت یک رسال هزینه دریافت می نمایید.

خدمات مشاوره سئو

خدمات مشاوره سئو همانطور که گفته شد توسط بسیاری از افراد ارائه میگردد که در حوزه سئو افراد بسیار مجربی میباشند اما در این میان وب سایت های بسیاری نیز این بخش را در خود دارند. این سایت ها در زمینه سئو فعالیت مینمایند و همیشه سعی بر این دارند تا در این حوزه یکی از فعال ترین ها باشند. خدمات مشاوره seo در واقع در سایت های آموزش سئو ارائه میگردد که میتوانید از آنها نیز بهره مند گردید

پیشنها ما برای یک مشاوره سئو عالی

ما برای گرفتن یک مشاوره سئو بدون دردسر با کیفیت عالی گرفتن مشاوره از وب سایت سئو هاب را به شما پیشنهاد میکنیم. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت سئو هاب و با تماس با این شرکت سئو بهترین نوع مشاوره را داشته باشید. این شرکت سئو همه روزه به ده ها نفر در زمینه سئو سایت مشاوره سئو ارائه مینمایند که شما نیز میتوانید یکی از این افراد باشید.

امکان مشاوره سئو رایگان

امکان مشاوره در این بخش از سایت برای شما عزیزان مهیا شده است تا بتوانید شما وبمستران عزیز سوالات خود را در زمینه سئو درج کنید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.  سعی بر این خواهیم داشت تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. توجه داشته باشید سوالات خود را به صورت کامل و جامع در بخش نظرات درج کنید سپس منتظر پاسخ آن باشید.

پرسش های متداول در زمان مشاوره سئو

شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره سئو در هنگام ارائه مشاوره سئو، باید سوالاتی مشابه زیر بپرسد: •    سایت شما را چه شرکتی طراحی کرده است و چه خدماتی می توانید از این شرکت دریافت کنید؟ •    آیا از سئوکار یا متخصص سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل استفاده کرده اید؟ در صورتی که پاسخ بله هست، او چه کارهایی برای سایت انجام داده است؟ •    چه کلمات کلیدی را برای سئو در نظر گرفته اید؟ •    با تکنیک های بهینه سازی وبسایت چقدر آشنا هستید؟ •    آیا تاکنون از ابزارهای تحلیل و آنالیز سئو استفاده کرده اید؟ •    به سرچ کنسول گوگل (گوگل وبمستر) و گوگل آنالیتیکس وب سایت خودتان دسترسی دارید؟ •    آیا توانایی تولید محتوا برای سایت خود را دارید؟ •    در چه کلمات کلیدی پر رقابتی، دارای رتبه ای هستید؟ •    آیا مجموعه شما نیروی متخصص برای سئو سایت دارد یا می خواهید آن را به تیم ما بسپارید؟

چه سوالاتی باید از مشاور سئو خود بپرسید؟

بعنوان یک مدیر کسب و کار آنلاین در هنگام مشاوره سئو با یک متخصص سئو حرفه ای می توانید سوالات زیر را به عنوان نمونه مطرح کنید :

•    آیا مشاور سئو می تواند نمونه کارهایی از پروژه های سئو خود معرفی کند؟ •    تجربه مشاور شما در زمینه سئو سایت چقدر است و چند سال است که در این زمینه فعالید؟ •    مجموعهٔ شما چه خدماتی را در این همکاری ارائه می‌کند؟ •    به صورت مستقیم چه کسی پروژه را انجام می‌دهد؟ •    پیش بینی مشاور از مدت زمان پروژه چقدر است؟ •    گزارش‌ها به چه صورتی و در چه زمانی ارائه ‌می‌شوند؟ •    چه دستاوردهایی در پایان ماه اول کسب می‌شوند؟ •    آیا مراحل اجرای پروژه و فعالیت‌ها توضیح داده می‌شوند؟ •    پروسهٔ لینک‌بیلدینگ به چه صورتی انجام می‌شود؟ •    چه بخش‌هایی از وب‌سایت در پروسهٔ سئو، بهینه‌سازی می‌شوند؟ •    براورد هزینه مشاور از این پروژه چقدر می باشد؟

پیشنهاد می کنم با دو یا سه مشاور سئو مختلف مشورت کنید و از آنها بخواهیدتا  استراتژی های خود را برای سئو سایت توضیح دهند و سپس خدمات آنها را با هم مقایسه کنید، از آنها نمونه کارها واقعی سئو بخواهید تا بتوانید با اطمینان انتخاب کنید.

35 انتظار منطقی از مشاوره سئو

معمولا در جلسه مشاوره سئو اطلاعات جامعی و کاملی در اختیار مدیران سایت قرار می گیرد تا بتوانند با استراتژی کلی سئو سایت آشنا شوند. در ادامه با مجموعه فعالیت های مشاوران سئو آشنا می شویم.

  1. تعیین و مدیریت بودجه شما برای سئو؛ مدیریت هزینه ها و راهنمایی در زمینه انتخاب بهترین مسیر براساس بودجه شما.
  2. آشنایی کامل با تجارت شما، بررسی رقبا، محصولات، خدمات، مشتریان و مخاطبین شما.
  3. بهینه سازی ساختار محتوای صفحات سایت، بکارگیری کلمات کلیدی در فضای مناسب شامل عنوان، تصاویر، متن و …
  4. جستجو و تحلیل کلمات کلیدی هدف، اولویت بندی و مرحله بندی کلمات کلیدی، شناسایی پتانسیل های موجود و نتایج کسب شده.
  5. تعیین استراتژی محتوایی و ساختار صفحات سایت، تعیین صفحات لندینگ مناسب برای کلمات کلیدی هدف.
  6. بازنویسی عنوان و توضیحات صفحات و ترکیب عبارات هدفمند برای جلب توجه کاربران و افزایش نرخ کلیک در نتایج جستجو.
  7. شناسایی 10 کلمه یا عبارت کلیدی برای هدف گذاری در فضاهای مختلف سایت شامل صفحه اصلی، دسته بندی ها و مقالات.
  8. بهبود رابط کاربری سایت، افزایش تعداد بازدید صفحه برای هر کاربر و کاهش ضریب خروج.
  9. شناسایی و برطرف کردن خطاهای رایج در وبسایت؛ بهینه سازی صفحه 404، ریدایرکت 301 و 302، خطاهای دسترسی گوگل به صفحات، محتوای تکراری، ایرادات فایل txt، بررسی نقشه سایت، شناسایی لینک ها خراب در سایت، بررسی وضعیت سرعت صفحات و موبایل فرندلی بودن آنها، بررسی نحوه نمایش در مرورگرها و سایزهای مختلف صفحه نمایش.
  10. پیاده سازی تکنیک های لوکال سئو، درج بر روی نقشه گوگل و تعریف صحیح از شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس شما.
  11. تعریف یک مسیر کاری مشخص و هدف گذاری مرحله ای برای تولید محتوا و کسب جایگاه.
  12. بررسی دلایل موفقیت رقبا و الگوبرداری از تکنیک های بکار گرفته شده توسط مشاوره سئو.
  13. پیگیری تغییرات در زمینه کاری شما و شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش رو، شناخت صحیح الگوریتم های گوگل و تکنیک هایی که موجب جریمه سایت میشوند.
  14. تضمین بهینه سازی سایت شما برای کاربر و موتور جستجو.
  15. تولید محتوای کاربردی و مفید، شناسایی موضوعات و مقالاتی که در بازار کاری شما به آن توجه زیادی نشده است. آموزش استانداردها و تکنیک های نگارش محتوا مطابق با اصول سئو به تیم تولید محتوای شما.
  16. پیشنهاد متن مناسب برای دکمه ها و بنرها و تعریف صحیح از call to action در سایت متناسب با هدف گذاری های شما.
  17. شناخت کافی از سیستم های مدیریت محتوای استاندارد مانند وردپرس، جوملا یا دروپال.
  18. آشنایی عمومی با دستورات کدنویسی HTML و CSS.
  19. آشنایی با استانداردها و فاکتورهای مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی، سبد خرید و صفحه محصول.
  20. آشنایی کامل با ابزارهای مدیریتی سئو مانند گوگل وبمستر و گوگل انالیتیکز.
  21. طرح ریزی ساختار مناسب برای لینک سازی داخلی و نحوه ارتباط صفحات مهم با یکدیگر.
  22. تعیین استراتژی لینک سازی خارجی، کلمات لینک شده هدف، ریپورتاژ آگهی، تکنیک های لینک سازی چریکی و روش های سئو کلاه خاکستری.
  23. بهینه سازی منو سایت، سایدبار، فوتر و مسیرهای دسترسی داخلی.
  24. تعیین ساختار آدرس دهی صفحات و نحوه بکارگیری کلمات کلیدی در آدرس صفحه.
  25. تعیین KPI مناسب برای تخمین عملکرد سایت و دست یابی به اهداف.
  26. ارائه گزارشات ماهیانه از میزان بازدید، جایگاه کسب شده در کلمات هدف و نحوه رفتار کاربران در سایت.
  27. بهینه سازی حساب کاربری شما در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام و … . ایجاد ارتباط درست میان صفحات اجتماعی و سایت اصلی.
  28. مشاوره برای نحوه انتشار محتوا در کانال های عمومی مانند سرویس های اشتراک ویدئو، ارسال خبرنامه ایمیلی و شبکه های اجتماعی.
  29. رعایت استانداردهای اولیه برندسازی در فضای وب و نحوه معرفی نا شما به موتورهای جستجو.
  30. بررسی وضعیت هاست و دامنه شما از نظر کیفیت و تاثیرگذاری بر عملکرد سایت.
  31. مشاوره برای کمپین های تبلیغات کلیکی و فضاهای مناسب برای تبلیغات بنری.
  32. ارائه مشاوره و تحلیل کاربردی به شما برای تصمیم گیری در بازطراحی سایت، تغییر دامنه یا تغییر هاست.
  33. پاسخ دهی به سوالات و ابهامات شما با ادبیات قابل فهم و قابل پذیرش بدون بکارگیری عبارات پیچیده و خلاصه شده.
  34. مشخص نمودن نقشه راه، زمان های نتیجه گیری و برآورد حدودی از زمان و میزان موفقیت شما .
  35. عدم تضمین کسب رتبه 1 گوگل یا رسیدن به تعداد مشخصی بازدید، بلکه تضمین رعایت اصول و استانداردهای تایید شده.
منبع : ویرگول
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن