مشاوره انتخاب رشته برای کنکور سراسری

مشاوره انتخاب رشته برای کنکور سراسری با گرفتن مشاوره انتخاب رشته کنکور برای رسیدن به هدف و آینده آموزشی که

توسط ABESTANEWS در 20 شهریور 1399
مشاوره انتخاب رشته برای کنکور سراسری با گرفتن مشاوره انتخاب رشته کنکور برای رسیدن به هدف و آینده آموزشی که انتظار دارید مهم است. شاید بتوان گفت مهمترین قسمت کنکور انتخاب رشته است. بسیاری از دانشجویان در نتیجه انتخاب رشته اشتباه ، نتوانسته اند به هدف خود برسند و در دانشگاه ملی و رشته ای که آرزوی آن را دارند ادامه تحصیل دهند و اگرچه نمره خوبی دارند اما مجبور به تحصیل در دانشگاه های آزاد و پیام نور می شوند یا پشت سر آنها امتحانات ورودی باقی مانده است. اکنون زمانی است که شما احتمالاً می دانید به کدام رشته علاقه مند هستید و آینده شغلی و حتی آینده شغلی خود را تعیین کرده اید و مطمئناً می دانید که علاقه شما به خودی خود عامل تعیین کننده نیست و تعدادی از عوامل دیگر مانند رتبه و ظرفیت پذیرش و شرایط خصوصی هر دانشگاه. در جذب دانشجو. بنابراین ، تمرکز بر روی رشته مورد نظر شما باید با اطلاعات کافی در مورد نحوه پذیرش در دانشگاه مورد نظر همراه باشد. [caption id="attachment_7511" align="aligncenter" width="705"]مجموعه انتخاب رشته کنکور رشته های تجربی و ریاضی و انسانی از دپارتمان کنکوری IDN مجموعه انتخاب رشته کنکور رشته های تجربی و ریاضی و انسانی از دپارتمان کنکوری IDN[/caption]

اهمیت داشتن مشاوره انتخاب رشته برای کنکور:

در جملات فوق به نیاز به مشاوره هنگام انتخاب رشته برای کنکور اشاره کردیم. وزارت آموزش و پرورش در طول انتخاب رشته ، هر ساله ، بسیاری از تبلیغات مشاوره انتخاب رشته کنکور با مبالغ نجومی و درخواست پذیرش تضمین می شود. به خاطر داشته باشید که بسیاری از دانشجویان قربانی این تبلیغات پوچ ، فریبنده و بی اثر می شوند. داشتن مشاور یکی از الزامات انتخاب منطقه اصلی است ، در واقع کمک گرفتن از مشاوران معتبر بسیار مهم است. انتخاب کنکور سراسری ریاضیات هنگام انتخاب رشته ملی ریاضیات بسیار مهم است که با چه ترفندی می توانید در بهترین رشته با بهترین بازار کار پذیرفته شوید. و اینکه داوطلبان رشته ریاضیات علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های عمومی مانند آموزش و تدریس معلمان و حسابداری و روانشناسی هستند و یا رشته های مهندسی گروه ریاضیات را ترجیح می دهند ، در روند انتخاب رشته خود بسیار مهم است.

چرا نیاز به مشاور انتخاب رشته مهم است؟

انتخاب رشته ملی برای پذیرش در دانشگاه های دولتی و تحصیلات آینده آنقدر مهم است که نیاز به مشاوره انتخاب رشته کنکور به شدت احساس می شود. در گروه ریاضیات به دلیل سطح پایین رقابت نسبت به گروه آزمایشی ، شانس بیشتری برای پذیرش در رشته های انتخاب شده توسط زیر گروه در رشته های ریاضی و عمومی دارید ، به شرطی که رشته صحیح انتخاب شود. انتخاب رشته مناسب با قبولی 100٪ در آزمون ریاضی نگرانی بسیاری از داوطلبان این رشته است. انتخاب منطقی منطقه ای که منجر به پذیرش در دانشگاه های دولتی می شود ، اولویت بندی مناطق با توجه به رتبه پیش بینی شده با درصد شرکت در کنکور ریاضی در سال 1998 است و مشاور کنکور شما به شما اطمینان می دهد که منطقه انتخاب شده بیشتر است یک بازار کار خوب و یک آینده بهتر.

مشاوره انتخاب رشته برای آزمون پذیرش سراسری تجربی

آزمون ورودی یک گروه آزمایشی یک آزمون ورودی دشوار با میزان قبولی پایین و رقابت زیاد بین داوطلبان این رشته است. رشته های پزشکی دانشگاه شهید بهشتی در بین دانشجویان بسیار محبوب هستند و به همین دلیل تعداد دانشجویانی که فقط به دلیل علاقه به این روند می پیوندند از گروه های دیگر بیشتر است. تمرین ، تکرار و استخدام یک معلم خصوصی برای قبولی در کنکور تجربی اولین اصلی است که اولین مرحله پذیرش را انجام می دهد. هنگامی که رتبه و کارنامه شما در وب سایت سازمان سنجش منتشر شد ، با تخمین رتبه با درصدهای قبولی رشته های مورد نظر خود ، می توانید تا حدودی ترتیب اولویت های خود را تعیین کنید. اما بخاطر داشته باشید که این همه ماجرا نیست ، در واقع تنها با آماری که برای پذیرش از سالهای گذشته با رتبه ای که کسب کرده اید راضی نیستید. هر ساله ظرفیت پذیرش و نوع دوره هایی که هر دانشگاه ارائه می دهد متفاوت است ، بنابراین یک مشاور که با فرصت ها و اخبار جدید کنکور 98 آشنا باشد بسیار مفید است. سوالی که داوطلبان گروه های آزمایشی باید به خاطر بسپارند این است که رشته های پزشکی ممکن است در انتخاب رشته تجربی همه اولویت ها را نداشته باشند. بسته به رتبه خود ، موضوعات عمومی مانند مدیریت ، روانشناسی و حسابداری را که از میزان قبولی بالایی در گروه آزمایشی برخوردار هستند ، یکی از اولویت های اصلی خود قرار دهید. در واقع ، بازار کار عامل مهمی است که ممکن است شامل رشته های گروه پزشکی نباشد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی کنکور انسانی

یکی از کنکورهایی است که داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانند به راحتی آن را شرکت کنند و بسیار راحت تر می توان آن را امتحان کرد ، اما برای داوطلبان رشته های علوم انسانی این موضوع به خودی خود یک رشته دشوار است. . مشاوره انتخاب رشته کنکور ما می گوییم کنکور در علوم انسانی سختی های خود را دارد اما کنکور در رشته علوم انسانی و شانس قبولی در دانشگاه های دولتی بیشتر از گروه آزمایشی است. رشته هایی مانند روانشناسی و حقوق رشته هایی است که تقریباً همه داوطلبان انسانی در رشته های انتخابی اول تا دهم خود ثبت نام می کنند. البته شانس قبولی در این رشته برای رتبه زیر دو هزار وجود دارد اما اگر رشته ای را بر اساس بازار کار انتخاب کنید ، هرچه رتبه شما به پنج هزار و بیشتر نزدیک شود باید سعی کنید دانشگاه فرهنگیان و رشته ها را انتخاب کنید برای مدیریت از بین ده گزینه ابتدا ثبت نام کنید.

مشاروه انتخاب رشته ریاضی کنکور:

دانستن چگونگی قبولی در بهترین رشته با بهترین بازار کار بسیار مهم است. و اینکه داوطلبان رشته ریاضیات علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های عمومی مانند آموزش و تدریس معلمان و حسابداری و روانشناسی هستند و یا رشته های مهندسی گروه ریاضیات را ترجیح می دهند ، در روند انتخاب رشته خود بسیار مهم است.مشاوره انتخاب رشته کنکور ملی برای پذیرش در دانشگاه دولتی و تحصیلات آینده آنقدر مهم است که نیاز به مشاور کنکور به شدت احساس می شود. در گروه ریاضیات به دلیل سطح پایین رقابت نسبت به گروه آزمایشی ، شانس بیشتری برای پذیرش در رشته های انتخاب شده توسط زیر گروه در رشته های ریاضی و عمومی دارید ، به شرطی که رشته صحیح انتخاب شود. انتخاب رشته مناسب با قبولی 100 درصدی کنکور ریاضیات نگرانی بسیاری از داوطلبان این رشته است. انتخاب منطقی منطقه ای که منجر به پذیرش در دانشگاه های دولتی می شود ، اولویت بندی مناطق با توجه به رتبه پیش بینی شده با درصد شرکت در کنکور ریاضی در سال 1998 است و مشاور کنکور شما به شما اطمینان می دهد که منطقه انتخاب شده بیشتر است یک بازار کار خوب و یک آینده بهتر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن