مزایای استفاده از پروژه افترافکت چیست؟

برنامه افترافکت چیست؟ افترافکت برنامه ای است که معمولا برای تولید برنامه موشن گرافیک و افکت های بصری مورد است

توسط ABESTANEWS در 30 مرداد 1400

برنامه افترافکت چیست؟

افترافکت برنامه ای است که معمولا برای تولید برنامه موشن گرافیک و افکت های بصری مورد استفاده قرار می گیرد و توسط شرکت ادوبی توسعه پیدا کرده است. با وجود این برنامه شما می توانید افکت های فراوانی به ویدیو و کلیپ ها بدهید و بعد از ضبط فیلم و کلیپ ها به حالت متحرک در آورید. از کاربردهای برنامه افترافکت ویرایش و بهبود کیفیت ویدیوها است و پس از ساخت فیلم مورد استفاده قرار می گیرد. که طراحان گرافیکی به کمک آن لوگو، انیمیشن و... را متحرک می سازند و این یک ویرایشگر غیر خطی در سایت جی اف ایکس است.

برنامه ها چگونه با افتر افکت ساده می شود؟

نرم افزار افترافکت قابلیت های متعددی دارد و کار با آن برای کاربران مبتدی ساده نیست. اما ابزارهای ویرایشی فراوانی که در این برنامه وجود دارد باعث می شود تا یک نرم افزار جذاب و مهم طراحی باشد. از قابلیت های افترافکت camera tracking  است که به شما کمک می کند ویدیو خود را ویرایش کرده و هر نوع متنی به آن اضافه نموده و ویدیو دیگری به آن اضافه کرده و حتی قابلیت موشن گرافیک ، همان متحرک سازی  را در اختیار شما قرار می دهد تا از تصاویر متحرک کلیپ ویدیویی بسازید. با قابلیتExpression  شما می توانید سکانس انیمیشن را به فرایند تولید آن تبدیل نمایید.

کاربرد های افترافکت

با ویرایشگر compsition- 360  شما می توانید ویدیو ویرایش کرده و بر روی vr  کار کنید.  که به کمک این برنامه می توانید میانبرهای را برای خود درست کرده و به کمک آن ها متحرک سازی تصویر را آسان انجام دهید. حتی محیط کاری بسیار خوبی در افترافکت وجود دارد که به کمک میانبرها می توانید آن را ویرایش کنید. از دیگر امکانات افترافکتnull  است که به ساخت مسیر کمک می کند یا قابلیتExpression  هم کمک می کند تا شکل برش خودتان را ایجاد نمایید.

مزایای استفاده از برنامه افترافکت

هنرمندان برای تولید و طراحی به دنبال ویدیوهایی با کیفیت هستند. تا بتوانند افکت های واقعی به طرح خود بدهند. با کمک این برنامه ویرایشگر می توانند به کلیپ و ویدیو خود متن متحرک اضافه کنند و آن را مدیریت نمایند .

چرا از افترافکت استفاده می کنیم؟

درست است که یاد گیری افترافکت کار آسانی نیست ولی بعد از آشنایی با اصول اولیه این نرم افزار می توانید پروژه های واقعی تر را در دنیای امروزی بسازید. قابلیت های مانند keying, tracking  در تولید انیمیشن کمک فراوانی می کند. حتی صدا و ویدیو را با هم ویرایش می کند. این برنامه آزادی عمل به ویرایشگر می دهد و نیاز کاربر را برطرف می نماید. افترافکت معمولا توسط طراحان موشن گرافیک و هنرمندان طرح سه بعدی و فیلم سازان مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: https://diyarmirza.ir/1400/05/%d9%87%d9%85%d9%87-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d9%81%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن