مزایای استفاده از قالب پاورپوینت چیست؟

در گذشته هنگام سخنرانی و عرضه مطالب افراد در جلسات نیاز به پخش تصاویر داشتند و از دستگاه اسلاید برای کار خود ا

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

در گذشته هنگام سخنرانی و عرضه مطالب افراد در جلسات نیاز به پخش تصاویر داشتند و از دستگاه اسلاید برای کار خود استفاده می کردند. با رشد علم و عمومی شدن کامپیوتر و پروژکتور شرکت بزرگ مایکروسافت نرم افزار کاربردی خود را برای عرضه با کیفیت ویژه در بسته های آفیس یا همان پاورپوینت را معرفی و عرضه کرده تا با تحولی عظیم نمایش مطالب جذاب شود. وجود اسلاید های متفاوت و تاثیرگذار طبع مخاطبان را تغییر داد و حالا برای عرضه ساده بدون تصاویر جذاب مورد قبول کاربران قرار نمی گیرد و برای همین قالب پاورپوینت رایگان برای عرضه کار مخاطب به وجود آمد.

از مزایای استفاده از قالب پاورپوینت

  1. کاربر آن را پسندیده باشد

از ویژگی های مهم نرم افزار استفاده راحت از آن است. نرم افزارهای گروه آفیس برای این ، مورد قبول واقع می شوند که آموزش و استفاده در دوران دانشگاهی و... را در بین کاربران دارند.

  1. کنترل کار

کنترل اعضا از ویژگی های مانند فونت، رنگ، تصاویر پس زمینه و ... می باشد. حتی اجازه می دهد با توجه به مکان از اجزای کاملا مختلفی استفاده کنید.

  1. انیمیشن و ترنزیشن

این دو ابزار کمک می کند تا نمایش و عرضه خود را از لحاظ بصری تقویت نمایید و اثرات مثبتی روی مخاطب  خاص خود داشته باشید.

  1. هایپرینگ

اسلایدها ، منوها، صفحه های وب و ...از ویژگی های است که کمک می کند تا در پاورپوینت خود آن ها را ساخته و قسمت های گوناگون و حتی پاورپوینت های مختلفی را به هم متصل کنید.

  1. عرضه آنلاین

با این خصوصیت می توانید  پاورپوینت خود را به صورت آنلاین نمایش دهید الزامی برای مکان آن وجود ندارد.

  1. پرینت

با کیلک بر روی گزینه هایی می توانید این کار را به آسانی انجام دهید.

  1. نمودار و جدول ها

این عنوان کمک می کند تا داده های مختلفی را به نمایش و تحلیل بگذارید.

عیب یابی در پاورپوینت

بعضی ها از پاورپوینت خطی گله مند هستند در صورت لازم با مخاطب همراه نیست. داشتن یک اسلاید خاص بعد از عرضه ، کار دشواری است. امروزه با پیشرفت علم پاورپوینت این مشکلات رفع شده است.

لطفاً بخوانید: هر آنچه که باید در خصوص قالب های پاورپوینت بدانید!+ معرفی محبوب ترین قالب ها

حجم بالای پاورپوینت در زمانی که صدا، تصاویر، فیلم و... به آن اضافه می شود باعث ایجاد مشکل در فرستادن ایمیل می گردد. برای همین سایت جی اف ایکس این مشکلات را حل نموده تا کاربر بتواند آن ها را ذخیره نمایید و عرضه کند.

توصیه می کنم

 

اگر زمان محدودی دارید و برای ایده ها، جداول و ارقام به روش ساده در پاورپوینت نیاز دارید من سایت  جی اف ایکس را پیشنهاد می کنم. تا با تغییرات جزی بتوانید  عرضه مناسبی داشته باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن