مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک: دکتر علی ابراهیمی

چنانچه این فعالیت بوسیله یک شخص ماهر انجام نگردد، ممکن میباشد موجب جراحت دیدگی بقیه بافت‌ ها و در بدترین موقعی

توسط ABESTANEWS در 28 آبان 1401
چنانچه این فعالیت بوسیله یک شخص ماهر انجام نگردد، ممکن میباشد موجب جراحت دیدگی بقیه بافت‌ ها و در بدترین موقعیت ممکن رخنه شدن اندام ‌های داخلی بدن شود. طریق خوابیدن پس از عمل لیپوماتیک می بایست به دسته ای باشد که نواحی عمل شده پایین فشار قرار نگیرند ؛ همچنین در‌حالتی که لیپوماتیک ران انجام داده اید ، بهتر است پاها را بالاتر از مرحله بدن خویش قرار دهید. استفراغ و تهوع پس از تخلیه چربی می تواند به جهت بیمار صورت دهد که در همین رخ بهتر هست از قرص متوکوپرامید استفاده کنید. به مراد جبران آب از دست رفته تن حین عمل لیپوماتیک ، توصیه می شود از نوشیدن آب و آب میوه های طبیعی غافل نشوید. 1- یکنواختی لایه چربی تحت پوست در لیپوماتیک خوب است و هیچگونه بقایای باقیمانده ازچربی که در روشهای دیگر ساکشن بصورت گلوله مثل در پایین پوست لمس می گردد در همین شیوه وجود ندارد. دسته‌بندی نشده بعنوان نمونه بعضی اشخاص علی رغم عدم وجود بیش تر وزن، یک حوزه‌ از تن آن ها مبتلا عدم تناسب است. ممکن می باشد خلل چاقی آن ها رفع شده و اضافه وزن نداشته باشند، ولی کماکان در گیر عدم تناسب اندام باشند. یکی از از سرویس ها گسترده و پرکاربرد در کلینک های زیبائی، جهت رفع خلل عدم تناسب اندام، پیکرتراشی است. مهم فعالیت لیپوماتیک و خارج کشیدن چربی می‌توان از آن برای قسمت‌های دیگر تن استفاده کرد. افرادی که بیماری عفونی دارا هستند سیستم ایمنی تن آن ها ضعیف میباشد و بضاعت و توان تحمل این روش را ندارند. جراحان اهمیت سابقه تاپ کلینیک در دستور زیبایی در خدمت شما دوستان هستند می توانید حیاتی اطمینان اساسی آن ها در آیتم فعالیت جراحی مشورت کنید.

دکتر حمید رضوانی

مشاهده هزاران عکس قبل و آنگاه از لاغری و نظرات مراجعین در اینستاگرام ما ...
  • عوارض جانبی ناشی از عمل، در این روش نسبت به سایر طریق ها نادر است.
  • هزینه جراحی ابدومینوپلاستی هم اهمیت انتخاب نوع جراحی ابدو که مینی باشد یا تمام متغیر هست .
  • که منجر سفت تر شدن بافت و کاهش خونریزی و در دست گرفتن درد آن‌گاه از جراحی می شود همچنین احیاء مایع را به جهت بیمار آماده می کند.
روش دیگری که ممکن است کارشناس پیکرتراشی از آن بهره ببرد، جراحی کوچک کردن شکم یا ابدومینوپلاستی است. در ابدومینوپلاستی، پوست مازاد و آویزان شکم همپا با چربی اضافی، به طور تمام برش می‌خورد و برداشته می‌شود. در همین جراحی، کارشناس پیکرتراشی اصلی دوختن ماهیچه‌های شکم، می‌تواند ماهیچه ها شکم را سفت و محکم کند. همین نحوه به جهت خانم‌هایی که چندین نوبت بارداری داشته‌اند مناسب است؛ چرا که می‌تواند افتادگی و بزرگی شکم را از بین بردن کند.

مراکز سلامت

افزایش حجم سلول‌های چربی حیاتی پرخوری از یک نقشه‌ی ژنتیکی پیروی می‌کند. عده‌ای تجمع بیشتر در کمر و شکم هست و در عده‌ی دیگری ذیل ناف و ران بیشترین تجمع رادارند. حدود سال ۱۳۸۰ این خیال پیداشده بود که چنانچه آنگاه از لیپو چاقی واقعه بیفتد تناسب مشابه هالک خواهد شد؛ به این معنی که شکم و کمر باریک می‌ماند البته بالاتنه و بازوها تبارک می‌شود. تقاضای برنده لیپوی شکم، پشت، پهلو ملازم با جراحی شکم است. درصورتی‌که حجم موردنیاز چربی کمتر از ۸ لیتر باشد و شاخص توده‌ی بدنی هم زیر ۳۲ باشد دکتر علوی همین مراجعه‌کننده را می‌پذیرد.

بهترین پزشک پیکر تراشی در تهران

کسانی که چاقی در بدنشان به صورت یکدست هست کاندید مطلوب همین کار نیستند. چون اساسی برداشته شدن چربی از قسمتهای آیتم حیث سلول های همین ناحیه می میرند و امکان رجوع و برگشت چاقی وجود ندارد. در شیوه لیپوماتیک جراح تن را وارد تراز ای از چربی سوزی می کند که بعد از آن می تواند اهمیت انجام جراحی چربی های مازاد را از تن تخلیه و فرم قشنگ تری به آن ببخشید. چربی زیاد در شکم علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن زیبایی اندام شخص بر بر روی عملکرد سایر اعضای بدن اثر گذاری منفی می گذارد. چربی بیش از اندازه در شکم سبب ساز پیدایش بیماری های قلبی ، سکته مغزی و دیابت گرید ۲ می شود.

پیکرتراشی پوست ریلکس و افتاده

در این روش، از کانولی به اندازه سوزن تزریقی یا پاره ای پهناور خیس استعمال می شود. چربی در مقادیر اندک برداشته می شود، چون قطر لوله فراوان کوچک است. همین طریق که لیپو پلاستی اصلی یاری التراسوند (فراصوت) هم نامیده می شود، طرفداران فراوانی دارد. انرژی اولتراسوند از نور لوله منتشر می شود و سلول های چربی را به شرایط مایع در می آورد. حیاتی این روش، هر توشه در حدود شصت سانتیمتر مکعب لیپوساکشن انجام می شود.

کاربرد لیپوماتیک مدرن

چربی‌های زیرپوستی در واقع بی‌خطرترین نوع چربی در بدن به حساب می‌آیند و نقص‌ مهم افرادی که بیشتر وزن دارند چربی‌های احشایی است، که متاسفانه خودمان از آن خبر نداریم. به عنوان مثال حساس توجه به همین که در روش لیپولیز از حرارت کمتری جهت آب نمودن سلول‌های چربی به کارگیری می‌شود، احتمال آسیب دیدگی سلول‌های مجاور بافت چربی به نسبت کمتر است. سوختگی حوزه‌ عمل به علت ارتعاش و حرکت لوله های ذیل پوستی، می‌تواند یک عدد از عوارض پیکر تراشی به نحوه لیپوماتیک باشد. هدف از جراحی ترمیمی دریافت بهترین عاقبت از جراحی و تصحیح نقص ها و بی نظمی ها است. در مواردی که شکم یا ران ها جراحی شده باشند، ممکن می باشد دکتر معالج شما را از ایستادن و یا فشار آوردن به بخیه های داخلی و تا زمان بهبودی منع کند.. برای به دست‌کم رساندن DVT (لخته شدن خون در پاها) بایدازبستر بلند شوید .و در اولی فرصت پیاده بر روی را شروع کرده و به مقدار به اندازه مایعات کسب و کارهای ایرانی بنوشید. ممکن هست برش ها شامل یک یا چند سرمشق ترکیبی در اطراف آرئول باشدو خطی در امتداد چین ارئول تا چین سینه باشد، به همین ممکن است برای ارتقا سایز سینه و بهبود فرم ظاهری پروتز سینه سفارش شود. موقعیت و اهداف افراد در تصمیم گیری دکتر و برنامه جراحی اثر گذاری خواهد داشت. تمامی پیکرترشی های بدن به برش های پهناور برای از در میان بردن پوست مازاد نیاز دارد. نواحی که لوله ها وارد شده میباشد دارای آب و صابون شست و شو داده شود و آن گاه از حمام به طور تام خشک شود.می توانید همین نواحی را حیاتی بتادین ضد عفونی نمایید . دارا‌هستند چون با گذشت روزگار عارضه ها همین شیوه نسبت به دیگر رو شها کاهش شده است. به کار گیری کند.معمولا مدت روزگار استعمال از گن ها دستکم دو ماه می باشد . پیشنهاد می شود افراد بعد از کار به موقعیت نود رتبه در جایی نشینند و بخش اعظم دراز بکشند. بیمار می بایست فرم راضی بودن را دارای دقت خوانده و از تمامی جزییات کار رضایت به اندازه داشته باشد. بیمار می بایست درباره دیرین بیماری های خود مهم پزشک معالج حرف کرده و داشتن هر جور حساسیت و آلرژی های دارویی را با وی مطرح کند.

جراحی لاغری به طریق لیپوساکشن

بنابراین اساسی ماساژهای قابل انعطاف و آرام، به بیرون شدن این مایعات از بدن کمک کنید. برای آموزش طریق ماساژ دادن محل جراحی حتماً اصلی دکتر خود مشورت کنید. به این ترتیب پیش از عمل، بایستی بدن مریض توسط دکتر معالج متخصص آیتم باز‌نگری قرار گیرد. فرد درخواست کننده می بایست حالت ضروری به جهت انجام لیپوماتیک آقایان را دارا باشد. در پیکرتراشی به نحوه بادی جت هر چند چربی‌ها از میان نمی‌روند، تا حدود زیادی آیتم ضربه قرار می‌گیرند و عمرشان کوتاه می‌شود. در این روش از جراحی زیبایی اندام‌ها باید از یک برش کوچک بهره گرفته شود و بعد از آن با بکارگیری یک دستگاه به نام کانول، چربی‌های مازاد از تن بیرون خواهد شد. اکثر تفاوت استعمال از طریق لیپوساکشن حیاتی دو نحوه گذشته همین می باشد که چربی‌های بیرون شده از اندام مدنظر مجدداً قابل استعمال نیستند چرا که چربی‌ها حیاتی استفاده از گرما سوزانده می‌شوند. هدف اهمیت این جراحی، وصال به اندامی ایده‌آل و دلخواه است.

آمادگی‌های لازم قبل از کار لیپوماتیک چیست؟

احتمالاً دستگاه‌هایی که حرکات رفت و برگشتی در لوله تولید می‌کنند، مثل لیپوماتیک و پال، در یکنواخت شدن سرانجام و کمتر نامنظمی مؤثر باشد. باید در لحاظ داشت نقش کلیدی را تجربه‌ی جراح پلاستیک بازی می‌کند. همچنین این مسأله مهم هست که کارشناس از چه روشی و اهمیت چه تجهیزاتی جراحی لاغری را برای شما انجام می‌دهد. در جریان لیپوماتیک، از یک لوله کانولا به کار گیری می شود که وارد بافت چربی شده و حرکات ارتعاشی آن و ساطع شدن امواج فراصوت باعث خرد شدن بافت چربی به ذرات کوچک خواهد شد. در چنین شرایطی می‌توان چربی را به راحتی از تن خارج کرد. الگو های برش به جهت لیفت سینه زنان بر شالوده میزان پوست اضافی که بایستی برداشته شود، تعیین می شود. ارتفاع والگوی برش به مقدار و محل برداشت پوست اضافی و همچنین تشخیص دکتر معالج بستگی دارد. معمولا ترفند های پیشرفته امکان قرار گرفتن الو پزشک برش در جایی مطلوب را می دهند. همین برش ها به وسیله لباس هایمان پوشانده می شوند البته همین تکنیک ها مدام اینگونه نیستند. مهم انجام انواع طرز های چربی زدایی و چربی کشی، نمی قدرت بیماری های ناشی از چاقی را معالجه کرد. روش‌های قلیل مهاجم تخلیه‌ی چربی روشی برای کاهش وزن نیستند. درصورتیکه مراجعه‌کننده‌ای اظهار می‌کند در مدت یک سری ماه کاهش وزن متعددی داشته به طور معمول به عامل ورزش و رژیم غذایی است. مراجعه‌کنندگان آن گاه از لیپوماتیک انگیزه‌ی متعددی به جهت حفظ فرم ایجادشده پیدا مینمایند و همین استدلال حساس کمتر وزن بعدی است. پیکر تراشی ، هنری می باشد در طبی زیبای دقیقا شبیه هنر مجسمه‌سازی و اهمیت هدف فرم دهی به نواحی مختلف بدن. پیکرتراشی روشی بی‌خطر بوده که حساس نتایجی مطلوب و رضایت‌بخش می‌تواند حجم قابل توجهی از چربی را از بدن خارج کند. تکنیک‌های پروسه لیپوماتیک بسته به نحوه به کارگیری شده، متعدد خواهد بود ولی هدف و اساس عملکردی آن ها یکسان و مشترک می‌باشد. به طور کلی در فرایند پیکرتراشی، از لوله‌ کوچکی به نام کانولا به جهت استخراج چربی‌ها استعمال می‌شود. همین لوله به یک دستگاه مکنده‌ کار کشته متصل میباشد که اهمیت تولید فشار منفی و مکش قوی، منجر تخلیه و خروج چربی‌ها از تن خواهد شد.
آخرین مطالب