مراحل استفاده از یوسی در بازی محبوب پابجی

راه‌های زیادی برای ورود به یک سرگرمی جدید وجود دارد، اما مواقعی وجود دارد که سخت است بدانید از کجا می&zwn

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

راه‌های زیادی برای ورود به یک سرگرمی جدید وجود دارد، اما مواقعی وجود دارد که سخت است بدانید از کجا می‌توانید شروع کنید. انجام کاری که مورد علاقه شماست، کلید ماندن در سرگرمی شماست. هنگام انتخاب یک سرگرمی از کجا شروع می‌کنید؟ آرام باشید، مقاله زیر نکات بسیاری دارد که برای نشان دادن اینکه از کجا با سرگرمی‌ها شروع کنید عالی هستند.

قیچی خود را تمیز نگه دارید. اجازه ندهید چسب یا پرز روی تیغه‌های شما جمع شود. برای اینکه آنها واقعا تمیز شوند باید آنها را با آب و صابون بشویید و پس از آن می‌توانید قبل از نگهداری یا استفاده آنها را خشک کنید. پاک کننده لاک ناخن را می‌توان برای از بین بردن چسب بسیار چسبنده نیز پاک کرد.

نام کسب و کاری را که از سرگرمی خود ایجاد می‌کنید چیست؟ نام شرکت شما برای برند شما بسیار مهم است. نام منحصر به فردی را انتخاب کنید که به راحتی به خاطر سپرده می‌شود و به محصولات شما مربوط می‌شود.

ماهیگیری یک سرگرمی واقعا عالی است. این یک سرگرمی است که واقعاً هرگز قدیمی نمی‌شود. این به عنوان یک سنت برای میلیون ها نفر ادامه دارد. کمی صبر می‌طلبد، اما فرود آمدن یک ماهی بزرگ بسیار هیجان انگیز است. می‌توانید ماهی را بپزید یا بگذارید دوباره داخل آب شود.

اگر می‌خواهید از سرگرمی خود برای کسب درآمد استفاده کنید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، سعی کنید بفهمید چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند. چه مهارت‌هایی دارید که هیچ کس آن را ندارد؟ فعالیتی را در نظر بگیرید که دوست دارید انجام دهید و انجام آن برای همه ضروری است، اما ممکن است دیگران از آن لذت نبرند. این به شما کمک می‌کند تا یک پول ساز پیدا کنید.

اگر در منطقه ای با غارهای زیاد زندگی می‌کنید، یک سرگرمی خوب برای انجام غارنوردی است. با این حال، شما واقعاً باید بدانید که چه کاری انجام می‌دهید. اگر می‌خواهید در یک غار عمیق و تاریک به افسون کردن بروید، باید به دنبال یک راهنمای آگاه باشید.

برای آن دسته از گیمرهایی که به دنبال مزایای ویژه با این بازی هستند، پابجی موبایل برای فصل 4 یک پاس رویال ارائه می‌کند. این شامل چالش‌های هفتگی است که در آن کاربران می‌توانند تا سطح 100 RP بازی کنند. بازیکنان می‌توانند از بین دو گزینه مختلف انتخاب کنند: Elite Upgrade و Elite Upgrade Plus. از طریق هر دو، کاربران مزایای سطح بالا یا مزایایی را پس از صرف 100 یوسی پابجی در هر سطح دریافت خواهند کرد. بازیکنانی که از سطح 100 عبور کنند، جوایز ویژه ای دریافت می‌کنند و می‌توانند به آیتم های قفل شده دسترسی داشته باشند.

 

امیدواریم این مقاله ایده‌هایی برای سرگرمی های جدید به شما ارائه دهد. حالا این شما هستید که باید شروع کنید. تمام خانواده را درگیر کنید و این نکات را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ترفندهایی در مورد بازی پر طرفدار پابجی با استفاده از یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن