قیمت لوله پلیکا معمولی

لوله پلیکا عمری طولانی دارد و از خواصی چون ضد زنگ بودن و ضد پوسیدگی برخوردار است. لوله پلیکای معمولی یکی از ان

توسط ABESTANEWS در 27 تیر 1400

لوله پلیکا عمری طولانی دارد و از خواصی چون ضد زنگ بودن و ضد پوسیدگی برخوردار است. لوله پلیکای معمولی یکی از انواع این لوله می باشد که به دلیل خواصی که دارد در سیستم تهویه ساختمان کاربرد دارد. قیمت لوله پلیکا معمولی نیز با توجه به اینکه این لوله نسبت به نوع قوی و نیمه قوی ساده تر می باشد، ارزان تر خواهد بود. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی در رابطه با قیمت اتصالات پلیکا خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در رابطه با این محصول را به دست آورید.

قیمت لوله پلیکا معمولی

قیمت لوله پلیکا معمولی با توجه به سایز و کاربردی که دارد تعیین می شود. لوله پلیکا معمولی وزن و ضخامت کمی دارد، از این رو استاندارد نیست و نسبت به لوله های درجه ۱ که استاندارد هستند، قیمت پایین تری دارد. قیمت لوله پلیکا معمولی در سایت مشخص شده است و ‌در هر ساعتی از شبانه روز قادر به ورود به سایت و مشاهده انواع این لوله خواهید بود.

قیمت لوله پلیکا

ویژگی های لوله پلیکا معمولی 

سبک بودن یکی از مشخصه های مهم لوله پلیکا معمولی است که همین عامل سبب استفاده از آن در سیستم هواکش ساختمان شده است. در این سیستم فشاری روی لوله وارد نمی شود از این رو نوع معمولی مناسب آن خواهد بود. قیمت لوله پلیکا معمولی با توجه به انواع سایزهای آن چون 63، 90، 110، 125 ،160، 200 و 250 میلی متر خواهد بود که تولید و عرضه گرانولی و‌ پودری آن بدون مهر خواهد بود. سایز صد و ده بیشترین استفاده را در سیستم هواکش ساختمان دارد. افزایش طبقات و واحد‌های ساختمان موجب افزایش سایز لوله های پلیکا خواهد شد. لوله پلیکا نسبت به لوله های قدیمی انعطاف پذیری بیشتری دارد و عایق حرارتی مناسبی خواهد بود. این لوله در برابر مواد شیمیایی از خود مقاومت نشان می دهد و در برابر ضربه آسیب نمی بیند.

خرید لوله پلیکا معمولی

برای خرید لوله پلیکا معمولی به صورت اینترنتی می توانید از ابدوس نیوز اقدام کنید. در هر ساعتی از شبانه روز قادر به ورود به سایت و ‌مشاهده انواع این لوله ها همراه با قیمتشان خواهید بود. از آنجا که این لوله ها نصب راحتی دارند  و از نظر محیط زیست نیز سالم محسوب می شوند، استقبال زیادی برای استفاده از آنها به جای لوله های قدیمی شده است. علاوه بر سیستم هواکش ساختمان این لوله را برای مواردی که فشاری بر لوله وارد نشود نیز می توان استفاده نمود. کسانی که در تاسیسات کار می کنند و بسیاری از پیمانکاران استفاده از لوله پلیکا را ترجیح می دهند زیرا هم استفاده آسانی دارد و هم آسیب نمی بیند. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه قیمت اتصالات پلیکا و کاربردهای آن با شماره تماس های موجود در سایت تماس برقرار کنید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن