قیمت دیزل ژنراتور و خرید دیزل ژنراتور با بهترین قیمت بازار

دیزل ژنراتورهای کوچک تا ۲۵۰ کیلو ولت آمپر نیکی تنها به جهت تولید الکتریسیته واجب بلکه به جهت تامین الکتریسیته

توسط ABESTANEWS در 10 آبان 1401
دیزل ژنراتورهای کوچک تا ۲۵۰ کیلو ولت آمپر نیکی تنها به جهت تولید الکتریسیته واجب بلکه به جهت تامین الکتریسیته آیتم نیاز به شکل دائمی یا در روزگار اوج مصرف و یا این که حتی در هنگامی که فقدان زنراتورهای بزرگتر حس می‌شود استعمال می‌شوند. کشتی‌ها و بسیاری از وسائل نقلیه بزرگ زمینی نظیر قطارها نیز از دیزل ژنراتور نیکی فقط برای تامین برق روشنایی بلکه به جهت تامین نیروی محرکه مورد نیاز خویش به کار گیری می‌کنند. به وسیله نیروی محرکه برقی می‌توان حرکت یکنواخت و قدرتمندتری علاوه بر استعمال مناسب تر از فضا داشت. دسته‌بندی نشده ما مشخصات ژنراتور های موجود در رویان صنعت را به صورت کاتالوگ های تام در اختیار شما قرار داده ایم. مهندسین ما دارای اعتنا به نیاز شما و مشخصاتی که در این کاتالوگ ها آورده شده، مناسب ترین و بهترینژنراتوررا به شما معرفی خواهند کرد. سلونوئید چکیده از ژنراتور است که کار خاموش نمودن دیزل ژنراتور را به عهده دارد. شرکت اسپادانا صنعت مطالب پایین را گردآوری کرده و به اطلاع شما می رساند.تا به این وسیله از پیدایش همین جراحت دیدگیها که عمدتاً سبب خرابی و عدم کارکرد مطلوب می شوند دوری می کند. بنابراین خرید ارزانترین و در دسترس ترین دیزل ژنراتور، فارغ از در نظر گرفتن کاربرد و نیاز شما، اشتباه بزرگی است. برنامه ‌ای برای مراقبت دیزل ژنراتورها بوسیله شرکت‌ های سازنده ارائه می ‌شود که بهترین طرز به جهت خدمت و حفظ این جور از موتورها می ‌باشد، همگی موتورهای ژنراتور از خدمت ‌های دوره‌ ای برخوردار هستند.

ساعات کاری

سلام جناب فخری عزیز، همکاران واحد تعمیرات حیاتی شما تماس خواهند گرفت. اساسی سلام، من یه ژنراتور کامینز ۸۰۰ کاوا دارم که روغن ریزی داراست و آب قلیل می کند. سلام جناب فرخی عزیز، همکاران واحد تعمیرات diesel generator for home و سرویس ها کلیدی شما تماس خواهند گرفت. دارای سلام، مجتمع مسکونی ما دیزل ژنراتور کهن کامینز انگلستان دارااست که نیاز به خدمت دارد. با سلام، دیزل ژنراتور 1400 کاوا شروع می خورد ولی واضح نمی شود. از همین رو نگهداری خطوط ارتباطاتی در همه به دست آوردن عمل ها امر اساسی محسوب می شود. به جهت مثال می اقتدار به بانک ها و سیستم های توزیع شده اشاره نمود. وجود برق او‌لین امر اساسی به جهت زنده نگهداشتن کلیه همین تکنولوژی ها می باشد.
  • با ارتقا بدور موتور دیزلی بیش از همین حد میزان مصرف سوخت ارتقا یافته و اقتدار و گشتاور هم کمتر می یابد .
  • سیستم خنک کننده آبی، یار مهم تهویه هوا در باطن گوشه و کنار می تواند از بالا رفتن بیش از حد دما پرهیز کند.
  • واحد های کنترل کننده ی مولد، عهده دار سناریو و بررسی بر دستگاه شما هستند.
  • موتور دیزلی نیز مثل بقیه دستگاه‌ها به عامل استهلاک و بقیه مشکلات در گیر خرابی و ایراد می‌شود.
  • استفاده پی در پی از ژنراتور سبب می شود که اجزای مختلف آن گرم شوند.
سرويسها را مطابق ليست برنامه سرويس و نگهداري انجام داده و در پايان زمان آب بندي روغن اوليه را حساس روغن موتور توصيه شده ، تعويض نماييد. هنگام پر كردن سيستم خنك كاري از صافي جهت جلوگيري از رخنه كثافات و مواد خارجي به داخل موتور استفاده كنيد. 9 – موتور را در مكانهايي كه گاز هاي خروجي از موتور ميتواند منجر مسموميت شود پر‌نور نكند ( محيط هاي بسته ).

گرم کننده آب و روغن

البته فیلترها در انواع دیگر مثل پنبه‌ای نمدی و یا پارچه‌ای هم وجود دارا هستند که امروز ساخت و استفاده از آن ها ناچیز است. لیستی از آیتم‌هایی که نیاز به ژنراتور گازوئیلی و الکتریسیته تولیدی از مولد برق دارا‌هستند تنظیم نمایید. همین غلط خریداران بارها سبب به خسارت‌هایی به متاع قیمت دیزل ژنراتور و همچنین دستگاه‌های متصل به آن شده است. از این رو می‌بایست مقدار بار در مواقع انقطاع جریان برق را مد حیث گرفت و متناسب با آن جنس گزینه نیاز را تعیین نمود. تغییرات در سیستم‌های الکترونیکی، مثل ژنراتور گازوئیلی بوسیله نوسات و سیگنال‌های الکتریکی قابل سنجش است. یک دیزل ژنراتور وقتی از میزان مرغوب بودن بالایی برخوردار خواهد بود که همه همین قسمت ها از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند . در صورتی که دیتاها به اندازه در حوزه انتخاب باتری مطلوب به جهت دیزل ژنراتور را ندارید، اهمیت ما تماس بگیرید. کارشناسان گروه کیان باتری، مهیا ارائه مشاوره و تامین و نصب بدون‌پول باتری به شکل امداد شبانه روزی می باشند. کارایی شارژر باتری دیزل ژنراتور، به این شکل میباشد که باطری کاملا شارژ شود و از شارژ بیش از حد و به جوش داخل شدن باتری های اسیدی جلوگیری می کند به طور کلی از آن نگهداری می کند.

نقش باتری در دیزل ژنراتور

از همین رو، ژنراتور های گازوئیلی صنعتی اکثرا در مرکز ها بیمارستانی، ساختمان سازی و راهسازی، کشاورزی، مرکزها فناوری دیتاها و ارتباطات و همینطور در استخراج معادن استفاده می شود. از اواخر 1930 چندین هواپیما از موتور دیزلی جهت تامین نیروی محرکه پروانه های خویش استفاده نموده اند. هزینه سوخت دیزل نسبت به بنزین باعث به ساخت هواپیمای کوچک در صنعت حمل و نقل هوایی گشته، از این رو تولیدکنندگان همین صنعت به طراوت وارد صحنه فروش و افزایش موتور دیزلی شده اند. در وضعیت کلی دیزل ژنراتور ها به علت مواد خاصی که از آن ساخته می شوند و معمولی خیس بودن فرآیند ایجاد و همینطور بی آلایش خیس بودن و نماید کار خیس بودن قطعاتشان، کمتر مبتلا خستگی می شوند. در صورتی که در ژنراتور های گازی هزینه اولیه تنظیم اکثر بوده و تنها مزیت آن از حیث اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان خیس سوخت آن است. یک ژنراتور ۲۰۰۰ کیلو ولت آمپر را می قدرت درون یک اطاقک ایزوله قابل حمل قرار داد.

دیزل ژنراتور پرایم (Prime Diesel Generator)

البته دقت داشته باشید که همانطور به کار گیری طولانی مدت از دستگاه مضر ( طبق توان تعریف‌و‌تمجید شده) است؛ نباید در محدوده توانی کمتر از 30 % به کار گیری مداوم کرد چرا که سبب ساز آسیب های جدی میشود. موسسات تولید کننده بر مطابق توافق جهانی به جهت هر ژنراتور رتبهای قائل میشوند. همین دستور علاوه بر کاهش صدای کارکرد دیزل ژنراتور، سبب ساز افزایش طول عمر آن می گردد. استفاده از کانوپی دیزل ژنراتور به تیتر فقط راه حل موجود به جهت کمتر صدای دیزل ژنراتور پیشنهاد میشود، که ضمن استفاده از کانوپی دیزل ژنراتور مزایای پایین را به جهت صاحبان دیزل ژنراتور به ارمغان می آورد.

سیستم گردش روغن

برای به کارگیری از این فرآورده در راستا تجاری، ممکن میباشد نیاز به احداث و کارگزاشتن یک مخزن سوخت خارجی در کنار همین متاع باشد. موتور ژنراتورها می‌توانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر (کاوا) به جهت منازل، فروشگاه‌ها، ادارات کوچک و تا 2000 کیلوولت آمپر (2 مگا کاوا) قابل استعمال برای مجتمع‌های اداری پهناور و کارخانه‌ها برق ساخت کنند. پیشنهاد می شود به جهت کاربردهای اهمیت منش اقتصادی از این گونه مولدها به کارگیری نشود. مثلا لزومی ندارد یک مولد دائم مهم تابلوی در اختیار گرفتن وصل مداد در روزگار جدا برق شهر باشد. به هر حال، به طور معمول یک فرض معمول این می باشد که چنانچه یک مولد در وضعیت اضطراری ۱۰۰۰ کیلووات باشد، در وضعیت پایه و دائم به ۸۵۰ و ۸۰۰ کیلووات اکتفا شود. به طور معمول در اماکنی که موقتا به الکتریسیته نیاز دارا‌هستند به کار می آیند.

محاسبه قدرت مصرفی دیزل ژنراتور

با رسیدن جايگاه حرارت سوخت به وضعیت عادی، سنسور تحریک شده و دستور انقطاع و نقطه نهایی فعالیت المنت را می‌دهد. همین گرم‌کن‌ها ممکن میباشد در قسمت بالای فیلتر یا کنار قرار گیرند. در بعضا موتورها پیشرفته و تازه از یک گرم‌کن سوخت ورودی به فیلتر استعمال شده است. این گرم‌کن‌ها توسط برق باتری (۱۲ یا ۲۴ ولت ، ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات) فعالیت می‌کنند. با توجه به اینکه ژنراتورها مهم سرعت حداکثر 1800 به دور کار کرده و اصلی آب خنک می شوند، مرحله استاندارد بالاتری نسبت به ژنراتورهایی دارا‌هستند که مهم 3600 دور کار میکنند و حساس هوا خنک می‌شوند. در واقع اگر روزمره 4 ساعت به منظور ورزش دادن از همین دستگاه به کارگیری به نقل از کنید حدود 14 سال طول می‌کشد تا نیاز به سرویس اولیه و کلیدی آن که حدودا ساعت است پیدا شود. ساعت سرویس‌های دوره‌ای روغن و فیلترهای یک دیزل ژنراتور فی مابین 150 تا 300 ساعت است که ولی می‌بایست فشاری که به آن وارد می شود را مدیر نمود. موتور هایی که در دیزل ژنراتور ها مورد استعمال قرار می گیرند از تنوع بالایی برخوردارند. ژنراتور های مورد استفاده در دیزل ژنراتور ها خود حساس تنوعی فوق العاده اند. همین امر سبب ساز می گردد که دیزل ژنراتور های موجود، دارای لیست بلند بالایی باشد. اکنون به چه صورت میتوان یک دیزل ژنراتور مطلوب را به جهت خرید گزینش نمود. محمور پمپ آب را کنترل کنید و تسمه متصل به واتر پمپ را تماشا کنید، تسمه پروانه را سفت فرمایید و در صورت فرسوده بودن تسمه آن را تعویض کنید. مقدار مایع سیستم خنک کاری را ارزیابی کنید، در شکل اندک بودن به میزان آن بیش تر کنید. موتور در گیر روغن سوزی شده است، در اینصورت رینگ های پیستون فرسوده بوده و نیاز به تعمیرات اهمیت دارد. رادیاتور سلامت است، ترموستات موقت حذف شده و آب رادیاتور فول و فیلتر هوا هم طراوت ردوبدل شده است. لطفا در شکل امکان راهنمایی کنید، یا این که شماره تلفن ملازم بفرمایید تا جهت راهنمایی و یا دعوت جهت بررسی دستگاه بتوان فراهم کرد. من نیاز به یک تعمیرکار رشته ای به جهت دستگاه دیزل ژنراتور دارم. این قابلیت نیز وجود دارد که آمپری که از ژنراتور کشیده می شود فراتر از قدرت ژنراتور است.

سرویس و حفظ دیزل ژنراتور

در خودرو جهت باد رادیاتور از خارج رادیاتور به سمت موتور دیزل هست در حالی که در دیزل ژنراتور، جهت وزش باد برعکس است و از سمت موتور دیزل به سمت خارج رادیاتور است. به عبارت دیگر پروانه رادیاتور موتورهای ماشین مکنده هست در حالی که پروانه موتورهای ژنراتور دمنده است. در واقع پروانه رادیاتور موتورهای ژنراتور هوا را از روی دیزل ژنراتور عبور داده و به سمت خارج رادیاتور ساماندهی می نماید و سبب ایجاد گردش هوا در اطراف دیزل ژنراتور و در سرانجام خنک شدن آن می شود. مسیر هوا در جلو رادیاتور باید طوری طراحی شود که هوای خروجی را از اتاق دیزل ژنراتور بیرون نماید.

خرید نهال گردو

سلام جناب یعقوبی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی اساسی شما تماس خواهند گرفت. درود جناب مشکانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی دارای شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب علیزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی اصلی شما تماس خواهند گرفت. بسته شدن کامل سوپاپ های دود تحلیل شوند و در رخ نیاز سوپاپ ها آب بندی شده و لقی آنان برطرف شوند. می بایست اتصالات سیستم سوخت رسانی که شامل لوله ها و شلنگ های سوخت رسان می شود را باز‌نگری کرده و در صوررت مسدود بودن، رفع گرفتگی شوند. دارای سلام و عرض ادب، یک ژنراتور دایم کار توان 300 کیلو وات نیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید. سلام جناب حسینی عزیز، یک ژنراتور اصلی قدرت 33 کیلووات سه فاز مناسب می باشد. صافی های خشک در موتور های متعدد در گونه های و سایز های متفاوت به کار برده می شوند، به عنوان مثال صافی یک موتور کوچک تک و دو سیلندر مهم تراز قلیل و اندازه کوچک است. عضو حیاتی همین جور صافی ها یک فیلتر کاغذی باسوراخ های فراوان ریز می باشد که وظیفه تصفیه هوا رادارد. به هرحال اگر این رسوبات پیشروی کند تا مرحله‌ای است که رینگ‌های پیستون درون شیارهایشان را تصرف کنند. ژنراتور باید قدرت آیتم نیاز پیش‌بینی شده اعتبار را سوای آسیب مهیا نماید این امر حیاتی دادن یک یا این که یکسری درجه به ژنراتور بدست می‌آید. 2016 © همگی دستمزد متعلق به شرکت مهندسی آریا کارا صنعت می باشد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن