قیمت حفاظ شاخ گوزنی

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی یک امری واجب برای هر خانه است هرساله تعداد زیادی سرقت در استان های ایران انجام می شو

توسط ABESTANEWS در 4 آبان 1400

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی یک امری واجب برای هر خانه است هرساله تعداد زیادی سرقت در استان های ایران انجام می شود که بسیاری از اموالی که با سعی و تلاش بدست آورده ایم یک شبه از دست می رود و بسیار ناراحت کننده است برای جلوگیری از این امر باید خانه خود را ایمن کنیم برای این کار باید از انواع حفاظ برای خانه مان استفاده کنیم مخصوصا نرده شاخ گوزنی.

نرده شاخ گوزنی می تواند از انواع متریال مختلف ساخته شود ولی مهم این است که از جنسی ساخته شود که هنگام وارد شدن ضربه به حفاظ خم نشود و آسیب پذیر نباشد.در مقاله ای که در سایت ناصرون منتشر شده به این مطالب بیششتر پرداخته شده است.

همچنین یکی دیگر از فاکتور های اصلی مقاوم بودن این حفاظ تراکم آن است و که اگر تراکم آن زیاد باشد می توان این تضمین را به شما داد که سارقین توانایی وارد شدن به خانه شما را ندارند و فاکتور بعدی که سارقین را ناتوان می کند تیزی بسیار زیاد نوک شاخ گوزنی آن است.در مقاله حفاظ شاخ گوزنی ناصرون به این موضوع بیشتر پرداخته ایم .

این نرده شاخ گوزنی علاوه بر ایجاد امنیت باعث ایجاد زیبایی نمای ساختمان شما نیز می شود و به خانه شما رنگ و روی جدیدی می بخشد و درواقع شما با یک تیر دو نشان می زنید هم زیبایی و هم امنیت را به خانه خود میاورید.

چگونگی نصب حفاظ شاخ گوزنی   

ابتدا باید اندازه گیری دیوار دقیق باشد تا به راحتی بتوان حفاظ ساخته شده را روی دیوار نصب کرد حال به بقیه جزئیات نصب حفاظ شاخ گوزنی می پردازیم

برای نصب و اتصال نرده شاخ گوزنی باید به جا های محکم آن را متصل کرد که قبل آن باید نقاطی روی دیوار را سوراخ کرد که عمق آن باید حدود 10 سانتی متر باشد و هرکدام باید از یکدیگر به فاصله 1.5 متر باشند و بعد میلگردها را درون این سوراخ ها گذاشت.

قوطی های به طول 8 سانتی متر روی نرده شاخ گوزنی گذاشته می شود و میلگرد های درون دیوار با حفاظ شاخ گوزنی به یکدیگر جوش داده می شوند.این روش نصب که برای شما بیان شد راحت ترین روش نصب است که استفاده می شود.

جنس و ارتفاع نرده شاخ گوزنی 

نرده شاخ گوزنی از جنس فولاد یا همان آهن ساخته می شود که باید از میلگرد های شماره 10 ساخته شود تا استحکام کافی در برابر فشار های مختلف داشته باشد همچنین ارتفاع این محافظ شاخ گوزنی باید بین 50 سانتی نتر تا 120 سانتی متر باشد ارتفاع استانداردی که گفته شد با حساب کردن ارتفاع دیوار و نیاز مشتری متغیر خواهد بود.که ارتفاع بیش از اندازه دلیلی بر استحکام و امنیت بالای محافظ نیست زیرا به جز هزینه اضافی سودی برای شما نخواهد داشت. در کنار متریال عالی در ساخت نرده شاخ گوزنی باید نوک آنها بسیار تیز باشد و با دستگاه های مخصوص این کار انجام خواهد شد.

از چه رنگی برای نرده شاخ گوزنی استفاده می شود؟

در رنگ آمیزی نرده شاخ گوزنی باید از رنگی استفاده کرد که مقاومت آن زیاد باشد و باعث دوباره کاری نشود معمولا برای رنگ آمیزی از دو نوع رنگ 1-کوره ای یا الکترواستاتیک 2-رنگ رو غنی :

1.    رنگ کوره ای الکترواستاتیک طول عمر و دوام بیشتری در برابر گرد و غبار و پوسیدگی دارد ولی قیمت بالا تری دارد و عمر مفید محافظ روی دیوار شما را چندین برابر می کند.

2.    رنگ روغنی با وسیله ای به نام پیستولت انجام می شود که به صرفه تر است ولی دوام کم تری دارد و قیمت آن نسبتا کم تر است ولی پیشنهاد ما به شما این نوع رنگ نیست.

نحوه محاسبه تراکم حفاظ شاخ گوزنی

تراکم تعداد شاخه های اصلی در طول یک متر می گویند و اینکه تراکم بیشتر یک حفاظ به معنی امنیت بیشتر آن است و باعث برقراری امنیت خواهد شد و اگر تراکم کم تر باشد ممکن است از بین شاخ ها فردی یا حیوانی بتواند عبور کند. که نسبت به آن قیمت نرده شاخ گوزنی نیز بیشتر یا کم تر خواهد شد.

 

از محافظ شاخ گوزنی می توان به غیر از حفاظ بالای دیوار می توان به عنوان حفاظ جلوی پنجره نیز استفاده کرد که به طور زیاد روی امنیت پنجره ها تاثیر می گذارد وخانه ای امن برای شما می سازد.

محاسبه و عوامل تاثیر گذار بر قیمت نرده شاخ گوزنی

عوامل مختلفی در محاسبه قیمت حفاظ شاخ گوزنی دخیل است که باید به انها توجه کرد همچنین قیمت نرده شاخ گوزنی به صورت متری و وزن هر متر محاسبه کرد مهم ترین عوامل محاسبه قیمت:

1-   تراکم شاخه های محافظ شاخ گوزنی

2-    نوع رنگ به کار رفته

3-   نوع جوش (دو طرفه یا یک طرفه) که باعث تاثیر گذاشتن در مقاومت نرده شاخ گوزنی می شود.برخی جوشکاری ها با جوشco2 انجام می شود که کیفیت بهتری نسبت به جوش کاری سنتی دارد و جوشکاری سنتی دارای هزینه کم تر است ولی جوشکاری co2 پیشنهاد بهتری به شما است زیرا نگران شکسته شدن جوش ها نخواهید شد.

4-   سود سازنده ها و شرکت ها که بعضی شرکت ها سود بیشتری می گیرند و محصولاتشان گران تر است ولی سندون سعی بر این دارد که بتواند مناسب ترین قیمت را روی محصولات بگذارد تا افرادی که نیاز به حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ های دیگر دارند به راحتی بتوانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند.

در مطالب بالا تمام سعی بر این بود که اطلاعات شما را زیاد کنیم و امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشه اکنون که اطلاعات کافی در زمینه حفاظ شاخ گوزنی دارید می توانید با مشاورین صنایع سندون تماس گرفته و حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی را سفارش دهید به یاد داشته باشید که نصب حفاظ برای خانه تان یک امر ضروری است و یک هزینه کوچک می تواند جلوی خسارت های چندین میلیونی را بگیرد.

آخرین مطالب