فروش کتاب صوتی در کرونا

بر اساس اعلام Publisherswickley ، شیوع تاج های مختلف در سراسر جهان بهترین کتاب های صوتی صنایع و مشاغل مختلف را

توسط ABESTANEWS در 30 شهریور 1399
بر اساس اعلام Publisherswickley ، شیوع تاج های مختلف در سراسر جهان بهترین کتاب های صوتی صنایع و مشاغل مختلف را تحت تأثیر قرار داده است ، به طوری که صنعت کتاب فروشی و چاپ در فهرست مشاغل آسیب دیده از ویروس قرار دارد. در حال حاضر کتابفروشی ها در بسیاری از نقاط جهان به آرامی و با احتیاط افتتاح می شوند ، اما هیچ کس امیدوار به رونق کامل این حرفه نیست و حتی کتابفروشان باتجربه نیز به شکوفایی دوباره شک دارند.   در چنین دوره ای ، ادامه و شروع کار یک چالش بزرگ بهترین کتاب های صوتی در قاره های مختلف است ، اما هنوز تعداد زیادی از افراد جویای کار هستند و در سال جدید بسیاری از کتابفروشی های جدید به مخاطبان فعلی پیوسته اند. در گزارشی که آرزوی موفقیت برای کتابفروشان داشت ، کلر کرچ و اد ناوکا ، خبرنگاران مجله ناشر-ویکلی ، با صاحبان کتابفروشی های تازه تأسیس آمریکایی مصاحبه کردند که پس از فوران تاج آغاز شد.

دانلود کتاب صوتی رمان های معروف

ژان کاسپار ، صاحب کتابفروشی Welbook در کالواری دانلود کتاب صوتی رمان های معروف، کالیفرنیا ، کتابفروشی خود را از اول ژوئن سال جاری افتتاح کرد. او می گوید شغلش به عنوان یک کتابفروش یک رویای کودکی بود ، اما دانلود کتاب صوتی رمان های معروف بهترین کتاب های صوتی متاسفانه شغل مورد علاقه اش از کرونا شروع شد. با این حال ، کاسپار معتقد است که مردم باید یکدیگر را دستگیر کنند تا همه مشاغل عادی شود. او می گوید شغل کتابفروش هرگز از بین نمی رود.

دانلود کتاب صوتی رایگان mp3 تاریخی

مری مولمان ، صاحب کتابفروشی مدیسون در شیکاگو ، دانلود کتاب صوتی رایگان mp3 تاریخی در بهترین کتاب های صوتی تاریخ 14 مارس سال جاری با دو دوست خود کتابفروشی را آغاز کرد ، اما به دلیل فوران تاج ، دو روز بعد مجبور به تعطیلی شد. پس از چند ماه ، آنها به کار خود بازگشتند و کتاب فروشی خود را با علاقه اداره کردند. آنها می گویند که دانلود کتاب صوتی رایگان mp3 تاریخی تاریخ همیشه یکی از علایق مردم در طول تاریخ بوده است و حتی تاج سلطنت نیز نمی تواند این علاقه را از مردم بگیرد. کارون پانیو ، صاحب کتابفروشی دانلود کتاب صوتی رایگان mp3 تاریخی Village در سانتیاگو ، در تاریخ 21 مارس افتتاح شد ، اما مجبور شد برای چند ماه تعطیل شود. وی می گوید با حمایت و تشویق همسایگان و افراد محلی دانلود کتاب صوتی رایگان mp3 تاریخی چند ماه بعد به کار خود بازگشت. او می گوید این کتابفروشی بیش از یک شغل یک اشتیاق و یک رویاست و باید ادامه یابد.

دانلود کتاب صوتی رمان های معروف ایرانی

تری لوبلانک دانلود کتاب صوتی رمان های معروف ایرانی، صاحب کتابفروشی Fox در ماریون ، آیووا ، این بهترین کتاب های صوتی کتابفروشی را در 11 ژوئیه سال جاری افتتاح کرد و انتظار چنین مشکل جهانی را نداشت. او می گوید آینده نامشخص است ، اما هر روز کتابفروشان چالشی برای برخورد منطقی و دانلود کتاب صوتی رمان های معروف ایرانی تسلیم شدن ندارند. کتاب ما در خون ماست و نمی توان با چنین مشکلاتی روبرو شد. به نظر می رسد دانلود کتاب صوتی رمان های معروف ایرانی پشتیبانی مشتری در روزهای آینده نقطه قوت ما باشد.

دانلود رمان صوتی

یزا رید ، صاحب دانلود رمان صوتی یک کتابفروشی بی خواب در کالیفرنیا ، کار بهترین کتاب های صوتی خود را از 10 مه در این کتابفروشی آغاز کرد و کرونا کل برنامه ریزی او را مختل کرد ، اما به یک راه حل جدید رسید. کتابفروشی لاگونابایچ می گوید: "در ابتدا ، ما می خواستیم یک کتابفروشی ویژه با کتاب های عاشقانه افتتاح کنیم دانلود رمان صوتی، اما به نظر می رسد چالش کرونا برنامه را مختل کرده است زیرا ما مجبوریم از انواع داستان ها و کتاب ها  دانلود رمان صوتی برای جذب مشتری استفاده کنیم." آنی ادلمن و مت فیتزپاتریک ، زوجی که دانلود رمان صوتی صاحب کتابفروشی Bluestocking در ایندیانا هستند ، در بهترین کتاب های صوتی 8 اوت افتتاح شد ، اما اندکی بعد مجبور به تعطیلی شدند. این زوج کتابفروشی می گویند که در همان زمان دیدیم که مردم محلی از افتتاح یک کتابفروشی در نزدیکی محل زندگی خود چقدر راضی هستند. آنها ما را به ادامه کار تشویق کردند و به نظر می رسد در چنین شرایطی ویروس تاج قادر به شکست کتاب نخواهد بود. اطلاعات بیشتر در این سایت
آخرین مطالب