علی کافه AliCafe چیست ؟

مشتری هنگام انتخاب قهوه نیز دچار سردرگمی شده اید و دقیقاً نمی دانید کدام نام در لیست نوشیدنی ها قهوه ای است؟ ع

توسط ABESTANEWS در 25 شهریور 1400

مشتری هنگام انتخاب قهوه نیز دچار سردرگمی شده اید و دقیقاً نمی دانید کدام نام در لیست نوشیدنی ها قهوه ای است؟ علی کافه اصل این راهنمای ساده به طور مختصر اسامی و طرز تهیه هر کدام را به شما می گوید تا دیگر مجبور نباشید قیمت علی کافه isna رستوران را اشتباه بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت خرید علی کافه در بازار

این تصور غلط وجود دارد که اسپرسو یک قیمت علی کافه دانه است. در حقیقت ، کلمه اسپرسو یک روش مشتری منحصر به فرد برای دم کردن قهوه است. اسپرسو نوعی قهوه است که در دستگاه اسپرسو دم می شود. میوه ها به خوبی آسیاب قیمت علی کافه در فروشگاه و مشتری شده و سپس دوز سریع فشار بالا و آب گرم دریافت می کنند.

ترکیب فشار و آب مقدار کمی قهوه قوی با قیمت علی کافه طعم غنی تولید می کند. یک فنجان اسپرسو حدود 7 تا 9 گرم قهوه آسیاب شده مصرف می کند که حدود 2 اونس (56 گرم) قهوه اسپرسو تولید می کند. دو برابر قهوه آسیاب قیمت علی کافه شده مصرف می شود و دو برابر اسپرسو تولید می کند.

علی کافه اصل و اورجینال

این نوشیدنی ، محبوب در قیمت علی کافه ایتالیا ، دارای یک جزء اسپرسو ، یک جزء شیر جوشانده و یک جزء کف شیر است. هر جرعه ای که می نوشید فروشنده باید به درستی تهیه شود باید دارای مقدار مشخصی علی کافه اصل قهوه ، شیر و کف باشد. اما در قیمت علی کافه اکثر کافی شاپ های ایالات متحده ، این فنجان در حجم 8 اونس (226 گرم) عرضه می شود.

در حالی که بزرگترین کاپوچینو در یک فنجان 5 اونسی (140 گرم) سرو می شود. کاپوچینو به معنی "کلاه کوچک" است و به لایه نازک کف روی قیمت علی کافه سطح قهوه اشاره دارد. در ایتالیا ، کاپوچینو هرگز بعد از غذا یا ساعت 11 صبح مست نمی شد.

لاته معروف یک نوشیدنی مشتری اسپرسو ایتالیایی با قیمت علی کافه دو قسمت شیر ​​جوشانده و یک قسمت قهوه است. معمولاً بزرگتر از یک کاپوچینو است و شیر زیادی دارد و در یک فنجان 7 اونسی (198 گرم) ریخته می شود.

از آنجا که شیر فقط بدون فوم زیاد پخته می شود ، سطحی را برای ایجاد طرح های هنری فراهم می کند. شیر بیشتر به معنی طعم نازک تر است فروشنده که برای افرادی که تازه با طعم قهوه آشنا هستند مناسب تر است.

علی کافه تقلبی چیست ؟

آمریکانو یک جرعه اسپرسو و آب اضافی قیمت علی کافه به عنوان مکمل است. طعم ملایم تری دارد که شبیه قهوه آسیاب شده مشتری علی کافه تقلبی آمریکایی است تا دم کرده اسپرسو. می توانید 6 تا 8 اونس آب (170 تا 220 گرم آب) اضافه کنید قیمت علی کافه و البته فروشنده مقدار آن به دلخواه متفاوت است. این قهوه بدون شیر و به شکل قهوه سیاه سرو می شود.

قهوه فوری کلاسیک ۴۰ عدد علی کافه - Alicafe

اگرچه نام های متفاوتی وجود دارد ، تنها چیزی که کورتادو را از جبل الطارق (جبل الطارق) جدا می کند کافی شاپی است که شما قیمت علی کافه این قهوه را در آن سفارش می دهید. کورتادو یک اسپرسوی اسپانیایی با شیر جوشانده خرد شده است (در زبان اسپانیایی کورتادو به معنی "برش" است). این یک نوشیدنی کوچک است.

که کمی بزرگتر از ماکیاتو است و در یک مشتری لیوان 4 اونسی (110 گرم) سرو می شود. نام جبل الطارق یا جبل الطارق در سال 2005 توسط کافی شاپ سانفرانسیسکو ابداع شد و نوعی بطری است.

در حالی که این Starbucks بود که قیمت علی کافه ماکیاتو را مشهور کرد ، Starbucks Macchiato هیچ تفاوتی با Macchiato واقعی ندارد. ماکیاتو مشتری سنتی یک جرعه اسپرسو و یک قسمت کوچک شیر منجمد در بالای آن است.

این نوشیدنی کوچک بسیار قوی است قیمت علی کافه زیرا گران ترین مشتری طعم اسپرسو را دارد و شیر اضافه شده از شدت فروشنده این طعم می کاهد. Macchiato به معنی "ساختار یافته" است و به طرح های ارائه شده در کف لبنیات اشاره دارد.
کافه یا لایت

طریقه مصرف علی کافه چگونه است ؟

این یک نوشیدنی فرانسوی است که از قهوه تصفیه شده و شیر داغ (شیر پخته یا یخ زده) تهیه می شود. نسبت قهوه و شیر طریقه مصرف علی کافه قیمت علی کافه یکسان است. اگر به دنبال این نوع قهوه در Starbucks هستید ، باید از Misto بپرسید. میستو واژه ایتالیایی این نوع قهوه است.
Cad Flat

سفید تخت یک اسپرسوی قیمت علی کافه استرالیایی است که در انگلستان و ایالات متحده محبوب شده است. رنگ سفید چیزی بین کاپوچینو و لاته است که در یک لیوان 6 اونسی (170 گرم) سرو می شود. به اندازه یک کاپوچینو است ، اما شیر آن مانند لاته به خوبی می جوشد.

Cold coffee روشی برای تولید یخ کافی است که شامل قهوه آسیاب شده به مدت 8 ساعت در آب می شود تا طعم کامل را بدست آورد. در این روش ، محصولی به دست می آید که می توان به مقدار دلخواه آب اضافه قیمت علی کافه کرد. این فروشنده فرم رایگان در کافی شاپ ها در سال های اخیر رایج شده است و تهیه این نوع قهوه در خانه به راحتی امکان پذیر است. بسیاری از کافی شاپ ها محصولات بطری را برای ترکیب قیمت علی کافه در هر اندازه خانه می فروشند.

آخرین مطالب