طرز تهیه سریع و آسان مرغ سوخاری رستورانی

مرغ سوخاری رستورانی ابتدا سینه مرغ یا فیله مرغ ها را به صورت نوارها خرد کرده و سپس آنها را بشویید ، سپس تخم

توسط ABESTANEWS در 4 شهریور 1399
مرغ سوخاری رستورانی ابتدا سینه مرغ یا فیله مرغ ها را به صورت نوارها خرد کرده و سپس آنها را بشویید ، سپس تخم مرغ را درون یک کاسه متوسط ​​خرد کنید و شیر را به آن اضافه کنید و به آرامی هم بزنید ، سپس پودر بیکینگ را اضافه کرده و سپس مرغ سوخاری رستورانی به آرامی آرد را اضافه کرده و سپس آرد و سپس نمک ، فلفل اضافه کنید. و زعفران را بزنید و به آرامی هم بزنید. مرغ ها را در این مواد به مدت 2-3 ساعت خیس کنید.

طرز تهیه مرغ سوخاری کابوکی

  بعد از این مدت مقدار زیادی روغن مایع درون مرغ سوخاری رستورانی یک گلدان نسبتاً کوچک بریزید و فیله های مرغ را یکی یکی با همان خمیرهای اطراف آن سرخ کنید تا یک خمیر ترد در اطراف مرغ بدست آورید. اگر کمی روغن بریزید ، هیچ خمیر در اطراف آن وجود نخواهد داشت. و آن را با سس های مورد علاقه مرغ سوخاری رستورانی خود سرو کنید. راز غذای خوشمزه "رستوران مرغ سرخ شده" در ترشی یا مزه دار کردن مرغ با انواع ادویه ها و پوشاندن آن با برشهای نان خوشمزه و دلچسب است. دستور تهیه مرغ سرخ شده به سبک رستوران ها مرغ سرخ شده رستورانی است که شما اغلب از آن طلب می کنید مرغ سوخاری رستورانی ، اکنون می توانید به راحتی در خانه درست کنید. دستور تهیه آسان و سریع این قسمت از آشپزخانه مرطوب برای بال مرغ های سرخ شده نیز بسیار خوشمزه است. بنابراین دوستان و خانواده را به یک مهمانی مرغ دعوت کنید و از مهارت های آشپزی خود آنها را غافلگیر کنید!

طرز تهیه مرغ سوخاری پولکی

  رستوران آموزش مرغ سرخ شده در خانه این دستور برای دو نفر است مدت زمان آماده سازی: 1 ساعت و 10 دقیقه زمان پخت: 15 دقیقه مرغ سوخاری رستورانی زمان کل پخت و پز: 1 ساعت و 25 دقیقه مواد لازم برای مرغ سرخ شده به سبک رستوران 1 تخم مرغ 1/4 قاشق چایخوری نمک 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه 1 فنجان سوخاری 1 قاشق چایخوری فلفل قرمز 1 قاشق چایخوری پودر سیر 1 قاشق چایخوری پودر زنجبیل 1 قاشق چایخوری پودر پیاز 1 قاشق چایخوری پونه کوهی 1 قاشق چایخوری ریحان مرغ سوخاری رستورانی 6 ران مرغ مقدار مورد نیاز خرده نان دستور العمل مرغ سرخ شده در رستوران

طرز تهیه مرغ سوخاری پفکی

  مهمترین رستوران سرخ شده مرغ چگونه مرغ سرخ شده را در رستوران درست کنیم؟ تخم مرغ را درون کاسه بشکنید و کاملاً ضرب کنید. نمک و فلفل را به تخم مرغ اضافه کنید و بیشتر بزنید. حالا آرد سوخاری ها را داخل کاسه بریزید. مرغ سوخاری رستورانی پودر فلفل قرمز ، نمک ، زنجبیل ، پودر سیر را به همراه پودر پیاز ، پونه کوهی ، فلفل چیلی و ریحان خشک اضافه کنید. همه چیز را کاملاً مخلوط کنید. مرغ مزه دار:

طرز تهیه مرغ سوخاری مک دونالد

  ران مرغ را درون کاسه بریزید ، نمک و فلفل سفید را به کاسه اضافه کنید و با دستان مخلوط کنید. یک ساعت را کنار بگذارید تا طعم خوبی داشته باشد. تهیه مرغ: بعد از مزه کردن ، قطعات مرغ را یکی پس از دیگری مرغ سوخاری رستورانی برداشته و به ترتیب کاملاً با مخلوط ادویه ، مخلوط تخم مرغ و خرده نان بپوشانید. بعد از پوشاندن مرغ ، آن را در قابلمه داغ سرخ کنید. مرغ سرخ شده و ترد ، سرخ شده آماده سرو است. طرز تهیه مرغ سرخ شده به سبک رستوران ها
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن