شناخت بیشتر خرد کن عرشیا

  امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی مردم و اینکه دچار مشغله هستند استفاده کردن از لوازم الکترونیکی بیشتر شد

توسط ABESTANEWS در 18 آبان 1400

 

امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی مردم و اینکه دچار مشغله هستند استفاده کردن از لوازم الکترونیکی بیشتر شده است در این مقاله می خواهیم درباره ی خرید خردکن عرشیا که یکی از وسایلی است که نیاز امروزه ی هر خانه ای هست صحبت کنیم .در گذشته استفاده کردن از رنده و یا رنده برقی برای خرد کردن میوه جات و سبزیجات بسیار مرسوم بوده است.

اما الان به دلیل کمبود وقت می توانیم از این دستگاه استفاده کنیم که البته دارای مزیت های بسیار ی نسبت به مدل های قبل خود است در خردکن می توانیم همه ی سبزیجات ومیوه هایی را که نیاز به خرد کردن دارد را ریخته و به نسبت اینکه می خواهیم چقدر خرد شود عملیات خرد کردن را انجام دهیم.

شما به کمک این دستگاه به استادی ماهر تبدیل می شوید برای خرد کردن مواد غذایی تنها کاری که لازم است انجام دهید با فشار دادن یک دکمه می توانید کلیه ی مواد غذای خود را خرد کنید این دستگاه دارای مدل های مختلفی است که در دسته محصولات خرد کن سایت بازرگانی آسا مانند خرد کن عرشیا را می توانید  مشاهده کنید.

از مزیت های این دو مدل این است که دارای موتور های بسیار قوی هستند کافی است که به سایت اینترنتی بازرگانی آسا سری بزنید تا بتوانید این محصول را با کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا تهیه نمایید.

 

 

معرفی برند عرشیا

شاید در زمان خرید برایتان مهم باشد که چه برندی را انتخاب می کنید تا بتوانید یک وسیله ی الکتریکی را خرید کنید که دارای امکانات کامل باشد و بتواند نیاز هایتان را کامل تامین کند همچنین دستگاه دارای عمر مفیدی باشد و نیاز نباشد که بعد از یک مدت که استفاده کردیم دستگاهمان را تعویض کنیم.

برند عرشیا بیشتر از سه دهه است که در زمینه ی تولید کردن لوازم خانگی با کیفیت بالا برای کشور امارت متحده عربی فعالیت می کنید از افتخارات برند عرشیا این است که محصولات به دلیل کیفیت بالایی که دارد تحت لیسانس کشور آلمان هستند و استاندارد این کشور را دارد.اگر به دنبال خرید یک دستگاه با کیفیت هستید که دارای قیمت مناسبی باشد و خدمات پس از فروش داشته باشد ما به شما برند عرشیا را پیشنهاد می دهیم.

مشخصات خردکن عرشیا

این دو مدل از خرد کن عرشیا دارای موتوری قوی با قدرت 500 وات می باشد همچنین دارای 6 عدد تیغه ی تیز می باشد برای خرد کردن که از محسنات تیغ های این دستگاه این است که می توانید در صورتی که کند شد آنها را مجددا تیز نمایید .

شما با این مدل از دستگاه عرشیا می توانید غذا و سبزیجات خود را به صورت خرد و ریز و یا پوره در بیاورید تیغه های این دستگاه ضد زنگ هستند که بسیار مهم است محفظه ی این دستگاه دارای ظرفیت 1.5 لیتری است که جنس آن شیشه ای است شما برای شستشوی این دستگاه دچار مشکل نخواهید شد به دلیل اینکه قابلیت جدا سازی را در زمان شستشو دارید همچنین می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

این دستگاه دارای دکمه ی تک است برای کار مردن و دارای یک طراحی ساده و ارگونومی می باشد و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم که شما را برای خرید کردن یک دستگاه خرد کن راهنمایی کنیم و در مورد مزیت های آن با شما صحبت کردیم و این که هر خانه ای با توجه به کمبود وقت به وجود این دستگاه در منزل نیاز دارد همچنین با توجه به این که کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است و می توانید به راحتی در ماشین ظرفشویی آن را بشویید در زمان خرید به این نکته توجه کنید که این دستگاه دارای خدمات پس از فروش می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن