شخصیت ویکتور بدون نیاز به یوسی پابجی فعال می‌شود

پابجی موبایل اخیراً همراه با معرفی ویکتور، یک سیستم شخصیت جدید دریافت کرده است. این شخصیت برای همه رایگان است

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پابجی موبایل اخیراً همراه با معرفی ویکتور، یک سیستم شخصیت جدید دریافت کرده است. این شخصیت برای همه رایگان است و به بازیکنان امتیاز منحصر به فردی می دهد.

ویکتور به دلیل کاهش زمان بارگیری مجدد در تمام سلاح‌های SMG که استفاده می‌کند، یک "گیک اسلحه دستی" است. در سطح یک، زمان بارگذاری مجدد او چهار درصد افزایش یافته است. اما با باز شدن سطوح جدید برای شخصیت، این عدد افزایش می‌یابد. در سطح نهم، زمان بارگذاری مجدد او 10 درصد کاهش می یابد.

این کاهش زمان بارگیری مجدد فقط برای حالت‌های Evo Ground (به جز Team Deathmatch) در پابجی موبایل قابل اعمال است. این شخصیت را می‌توان در مسابقات کلاسیک بازی کرد، اما امتیاز منحصربه‌فرد او در کار نخواهد بود.

ویکتور لباس های منحصر به فردی دارد که مختص او است. او همچنین پیام های صوتی و احساسات منحصر به فرد دارد.

این شخصیت دارای 10 سطح قابل باز شدن است. هر سطح یک ویژگی جدید برای شخصیت فراهم می کند. سطح دو پیام های صوتی جدید را باز می کند در حالی که سطح سه زمان بارگیری مجدد او را بیشتر می کند. رسیدن به سطح 10 به بازیکنان احساس MVP، بازگشت پیروزمند را می دهد. بازی با این شخصیت به XP کمک می کند که برای ارتقاء سطح او استفاده می شود. XP را می توان برای بالا بردن سریع کاراکتر نیز خریداری کرد.

همچنین پیام‌های صوتی، لباس‌ها و احساسات خاصی وجود دارد که نمی‌توان آنها را در جاده هموار باز کرد. خرده‌هایی که می‌توان با استفاده از یوسی پابجی خریداری کرد، برای باز کردن این ویژگی‌ها استفاده می‌شود.

Tencent مطمئنا شخصیت های بیشتری را برای بازی بتل رویال منتشر خواهد کرد. این شخصیت ها ممکن است مانند ویکتور به صورت رایگان در دسترس نباشند و امتیازات متفاوتی خواهند داشت.

ویکتور اولین شخصیت ویژه ای بود که در پابجی موبایل راه اندازی شد. شخصیت ویکتور برای همه بازیکنان پابجی موبایل رایگان است. توانایی ویژه Victor کاهش بارگذاری مجدد SMG تا 10٪ پس از رسیدن به سطح 9 است. ویکتور همچنین با یک چت صوتی ویژه ویکتور ارائه می شود.

چگونه ویکتور را به صورت رایگان دریافت کنیم و از شخصیت استفاده کنیم؟

برای دریافت رایگان ویکتور، می‌توانید روی تب Workshop کلیک کنید و گزینه شخصیت را انتخاب کنید. ویکتور اکنون در کنار شرح مهارت‌ها، داستان، لباس‌ها، احساسات و صدایش روی صفحه ظاهر می‌شود. "دریافت رایگان" به عنوان یک گزینه قابل کلیک در زیر ویکتور ظاهر می شود و با کلیک روی همان کاراکتر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین می‌توانید روی نماد جعبه هدیه در پایین سمت راست کلیک کنید. این بخش رویدادها است. تب Themed به طور پیش‌فرض ظاهر می‌شود و با انتخاب شخصیت جدید: ویکتور از منوی کشویی به بخش فعال‌سازی کاراکتر یا بخش جمع‌آوری پاداش هدایت می‌شود، در صورتی که کاراکتر از قبل در حال استفاده باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کاراکتر اندی و نحوه فعال کردن آن بدون استفاده از یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن