سینک گرانیتی

اگر سینک ظرفشویی گرانیتی کامپوزیت در لیست خواسته های پروژه آشپزخانه شما قرار دارد، این مزایا و معایب را ب

توسط ABESTANEWS در 8 اردیبهشت 1401

اگر سینک ظرفشویی گرانیتی کامپوزیت در لیست خواسته های پروژه آشپزخانه شما قرار دارد، این مزایا و معایب را بررسی کنید تا به شما در خرید عاقلانه کمک کند.

یک سینک گرانیتی کامپوزیت افزودنی زیبایی بادوام به آشپزخانه شما می دهد. این ماده مهندسی شده با استفاده از ترکیبی از گرد و غبار سنگ گرانیت و رزین های اکریلیک ساخته شده به شکل سینک ساخته شده است. سینک‌های کامپوزیتی متشکل از گرد و غبار کوارتز و رزین‌های اکریلیک به هم نزدیک هستند و برچسب‌های "سنگ کامپوزیت" و "سینک گرانیتی" گاهی اوقات به جای یکدیگر برای توصیف هر یک از مواد استفاده می‌شوند. گنجاندن سینک گرانیتی کامپوزیت در آشپزخانه شما دارای چندین مزیت و همچنین معایبی است. راهنمای خرید ما را در زیر بخوانید تا ببینید آیا سینک گرانیتی کامپوزیت برای بازسازی آشپزخانه شما مناسب است یا خیر . خرید یک سینک گرانیتی به عنوان محصولی لوکس و مدرن است و امروزه نیز به عنوان یک سایت تخصصی می توانید از کالا118 خرید کنید

 به گزارش خبرگزاری دکور ایرانی ، سینک گرانیتی ایرانی، و سینک ظرفشویی گرانیتی خارجی به تازگی به یکی از اعضای هر آشپزخانه مدرن ایرانی تبدیل شده است و تمیزی، زیبایی و مراقبت از آن بیش از هر وسیله دیگری در آشپزخانه اهمیت دارد. از آنجایی که ظروف و سایر مواد غذایی مانند میوه ها و سبزیجات در سینک شسته می شوند، کیفیت سینک، استاندارد و ابعاد آن نیز بسیار مهم است. خرید تک سینک های  گرانیتی رنگی تک لگن دو لگن و زیر کابینتی گرانیتی  از فروشگاه های آنلاین  kala118 و تخصصی نیز می تواند کار شما را بسیار آسان کند.

 خرید سینک گرانیتی و انواع آن

سینک های گرانیتی نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر کیفیت نیز با انواع سینک های استیل موجود در بازار تفاوت دارند. از ویژگی های بارز سینک های گرانیتی می توان به مقاومت بالا در برابر خط و خش و خواص ضد باکتریایی اشاره کرد که سلامت مصرف کنندگان را تضمین می کند. در خرید سینک گرانیتی به تعداد سینک یک یا دو نفره، اندازه سینک، عمق سینک، تنوع رنگ، کیفیت و سازنده دقت کنید.

نحوه تمیز کردن سینک کامپوزیت گرانیتی

سهولت در نظافت یک نکته مهم برای هر ویژگی آشپزخانه به ویژه خرید سینک گرانیتی ظرفشویی است. سینک های گرانیتی کامپوزیتی با کیفیت تحت فشار بالا تشکیل می شوند و آنها را غیر متخلخل، بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت، لکه، خراش و براده می کند. با این حال، تمیز کردن و از بین بردن لکه ها از سینک گرانیتی کامپوزیت می تواند مشکل باشد. مواد شیمیایی شدید می توانند به سینک گرانیتی کامپوزیت آسیب برسانند، بنابراین توصیه های سازنده را برای تمیز کردن سطح و همچنین محصولات برای جلوگیری از ریختن در سینک دنبال کنید. شما معمولا می توانید از صابون ظرفشویی ملایم و آب گرم برای تمیز کردن سینک گرانیتی استفاده کنید. برای لکه های سخت تر، جوش شیرین را داخل سینک بپاشیدسرکه را اضافه کنید و به آرامی با یک اسفنج غیر ساینده بشویید. برخی از سینک های گرانیتی کامپوزیت ممکن است در اثر حرارت آسیب ببینند و در نتیجه رزین های ذوب شده لکه هایی ایجاد می کنند و مواد خراشیده می شوند. گارانتی سازنده را بررسی کنید و محصولی را انتخاب کنید که برای مقاومت در برابر حرارت بالا طراحی شده است.

 سینک گرانیتی

قیمت سینک گرانیتی:

قیمت سینک گرانیتی عمدتاً از گرانیت و درصد کمی از رزین و اکریلیک تشکیل شده است. این سینک ها کمی متفاوت هستند و با رنگ های متنوع ظاهری مدرن و زیبا دارند. این سینک وزن زیادی دارد و یکی از معایب آن است. از معایب دیگر می توان به شکستن ظروف شیشه ای و چینی در هنگام قرار گرفتن در معرض آن اشاره کرد. این سینک ها خاصیت آنتی باکتریال دارند و به راحتی تمیز می شوند. اینها مزایای مهم سینک های گرانیتی هستند. اما شاید این نوع سینک را در ایران ندیده باشید. البته در خارج از ایران نیز این سینک به وفور در منازل دیده می شود و با استقبال خوبی مواجه می شود.

فروش سینک گرانیتی:

ست که باید در نظر بگیرید.

یکنواختی رنگ: بازسازی ظاهر اصیل گرانیت دشوار است. سینک گرانیتی کامپوزیت از نظر طرح و رنگ یکنواخت است و مانند گرانیت طبیعی دارای تغییراتی نیست.

هزینه: سینک های گرانیتی کامپوزیتی با کیفیت گران تر از مواد سینک مانند فولاد ضد زنگ و چینی هستند.

وزن: سینک‌های کامپوزیتی گرانیتی معمولاً بسیار سنگین‌تر از انواع فولاد ضد زنگ هستند، بنابراین ممکن است نیاز به نصب تکیه‌گاه ساختاری اضافی در زیر سینک داشته باشید.

نحوه تمیز کردن سینک کامپوزیت گرانیتی

 

سینک گرانیتی تک لگن

سینک گرانیتی تک لگن که در سایز های 50،60،70،80 و 90 سانتیمتری با عمق لگن های بین 19 و 20 و طول 50 و 40 وجود تولید می شوند. قیمت سینک گرانیتی تک لگن با توجه به رنگ، ابعاد، نحوه نصب و نام برند متغییر است. سینک تک لگن گرانیتی مناسب آشپزخانه های با متراژ کم، مناسب اداره ها و باربیکو می باشند. در فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی می توانید سینک های تک لگن با ابعاد مختلف و رنگبندی های متنوع بیشتری را مشاهده نمایید.

 

سینک گرانیتی تک لگن سایز 100 با سینی و یا با یک لگن کوچک تر نیز وجود دارد البته بهتر است بگویم لگن میوه شوی. این نوع سینک ها معمولا دارای سایز 100 سانتیمتری بوده که دارای یک لگن بزرگ و یک لگن نسبتا کوچکتر برای شستشوی میوه است و یا کاربرد های خاص دیگری دارد

سختی:  در حالی که برخی از مواد سینک می‌بخشند، گرانیت کامپوزیت به اندازه‌ای سخت است که ظروف شیشه‌ای را هنگام انداختن روی سطح بشکند. اگر مکررا ظروف شکستنی را در سینک بشویید، این مشکل سینک کامپوزیت گرانیتی چیزی است که باید در نظر بگیرید.

یکنواختی رنگ: بازسازی ظاهر اصیل گرانیت دشوار است. سینک گرانیتی کامپوزیت از نظر طرح و رنگ یکنواخت است و مانند گرانیت طبیعی دارای تغییراتی نیست.

هزینه: سینک های گرانیتی کامپوزیتی با کیفیت گران تر از مواد سینک مانند فولاد ضد زنگ و چینی هستند.

وزن: سینک‌های کامپوزیتی گرانیتی معمولاً بسیار سنگین‌تر از انواع فولاد ضد زنگ هستند، بنابراین ممکن است نیاز به نصب تکیه‌گاه ساختاری اضافی در زیر سینک داشته باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن