سرگرمی‌ها و چیزهایی که باید در مورد آنها بدانید + آشنایی با ورژن هندی بازی و یوسی پابجی

آیا به دنبال سرگرمی، لذت و آرامش بیشتر در زندگی خود هستید؟ اگر چنین است، پس باید به فکر یافتن یک سرگرمی باشید.

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

آیا به دنبال سرگرمی، لذت و آرامش بیشتر در زندگی خود هستید؟ اگر چنین است، پس باید به فکر یافتن یک سرگرمی باشید. برای راهنمایی در مورد یافتن و بهترین استفاده از سرگرمی‌های خود به خواندن ادامه دهید.

اگر می‌خواهید وزن کم کنید و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، یکی را پیدا کنید که هر دو نیاز شما را برآورده کند. شروع به دویدن و تمرین برای یک نیمه ماراتن کنید، یا به سادگی شنا را شروع کنید تا با فرزندانتان شنا کنید. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می‌کنید، تناسب اندام یک سرگرمی است که برای سلامت کلی شما مفید است.

اسب سواری یک سرگرمی سرگرم کننده است که می‌تواند شما را به فضای آزاد ببرد. اسب سواری به شما این امکان را می‌دهد که مسیرهای جدیدی را کشف کنید و نقاط زیبایی طبیعی زیادی را ببینید. اسب سواری همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با اسب خود دوست شوید که ارتباط بیشتری با طبیعت برای شما فراهم می‌کند.

اگر کمی وقت آزاد دارید که می‌خواهید با آن سرگرم شوید، سرگرمی‌ها عالی هستند. با وجود سرگرمی‌های زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، مطمئناً باید چیزی برای شما جالب باشد. دفعه بعد که به دنبال یک سرگرمی جدید می‌گردید، از این نکات آگاه باشید.

نحوه دریافت یوسی پابجی درپابجی موبایل ورژن کشور هند

1. کدهای بازخرید BGMI یا پابجی ورژن کشور هند

یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت رایگان یوسی پابجی در BGMI. اگر پابجی موبایل بازی کرده‌اید، ممکن است بدانید که کرافتن کدهای بازخرید را برای بازیکنان منتشر می‌کند تا جوایزی مانند یوسی پابجی یا پول نقد ناشناخته دریافت کنند. این کدها معمولاً به عنوان جایزه توسط سازنده بازی یا گیمرها و استریمرهای محبوب ارائه می‌شوند. برای بازخرید کد، باید به وب‌سایت پابجی موبایل بروید، شناسه کاراکتر و کد بازخرید خود را وارد کنید و روی «Redeem» کلیک کنید. پس از انجام این کار، بازی را باز کنید، به بخش ایمیل بروید و روی نامه مربوط به پاداش کلیک کنید تا آن را دریافت کنید.

 

با این حال، Krafton هنوز کد بازخرید با یوسی پابجی را برایپابجی موبایل ورژن کشور هند تغییر نامیده منتشر نکرده است. گزارش‌هایی وجود دارد که Krafton به زودی ویژگی بازخرید کد را در BGMI ارائه خواهد کرد. در حالی که ما در آن هستیم، لازم به ذکر است که بسیاری از پیوندها به صورت آنلاین در حال گردش هستند که ادعا می‌کنند تولید کننده کد BGMI هستند. با این حال، این مولدهای کد جعلی هستند. Battlegrounds Mobile India در حال حاضر امکان بازخرید کد را ارائه نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی درباره پابجی موبایل و یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن