راه های محافظت از دستگاه و امپلی

سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی بر حماسه گران میدان ساخت و واردات و صادرات مبارک. به سوختن فیوزهای خروجی اهمیت ب

توسط ABESTANEWS در 1 دی 1401
سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی بر حماسه گران میدان ساخت و واردات و صادرات مبارک. به سوختن فیوزهای خروجی اهمیت باشید و بدانید که سوختن آنها بی علّت نیست. نیز هنگامی فیوز را بده بستان می نمایید مواظب باشید که آمپر آن فیوز از حدّ استاندارد بالاتر نباشد، چون در آن صورت دیگر فیوز خاصیّت نگهدارنده بودن خویش را از دست می دهد. هزینه تعمیر و تعویض سوراند باند مطابق مثال های موجود فوم و سوراند از 60 تا 200 هزار تومان میباشد. در واقع هرچقد باکس بزرگتری داشته باشید متقابلا صدای بیشتری هم خواهید داشت. که بنظرم دارای ارزش کمتری میشه دسته BDP-170 پایونیر گزینش کرد, که گشوده هم این پلیر تعیین مهربانی نیست! تا مدل برتر دنن DBT-3313UD که در آزمون های که از این مدل داشتم هیچ برتری در صدا و تصویر نسبت به پلیر مدل BDP-450 پایونیر ندارد. قبل از انجام فرایند بروزرسانی حتما internet آمپلی فایر را خاموش کنید, و از کیفیت برق دستگاه اطمینان حاصل کنید, اگر در فرایند بروزرسانی دستگاه خاموش شود یا این که شوک شدیدی به آن وارد شود, دستگاه خواهد مرد! پس از کامل شدن بروزرسانی آمپلی فایر خاموش می شود, پس از آن می توانید دستگاه را طرز کنید و از امکانتات نو لذت ببرید.
  • اما درصورتیکه هنگام این عمل به مشکل خوردید، به همین مفهوم است که آمپلی فایر نقص‌ دارد و احتمالا باید به جهت خدمت وارد شود.
  • اگر همین قابلیت و امکان نباشد، بهترین چیز بعدی این است که سیم برق را از آمپر خویش انقطاع کنید، مطمئن شوید که انتها راحت در تماس اساسی زمین نیست، و تحلیل نمایید که آیا فیوز هنوز ضعیف میباشد یا این که خیر.
  • در صورتی که صدای خروجی مبتلا مشکلاتی مانند اعوجاج می باشد می بایست توان ترانسفورماتور مورد استفاده و اقتدار بلندگو (ها) را مورد تحلیل قرار دهید.
کابل ورودی صدا از کارت صدای مادربورد به اسپیکر را تست بوق کنید. در حالتی که برق اسپیکر وصل باشد ولتاژ های نخستین و ثانویه ترانس را میزان بگیرید. بعد از این که بوسیله IC Sound در مادربورد سیگنال دیجیتال صدا تبدیل به سیگنال الکتریکی (ولتاژ) شد وارد همین محل ورود می شود.

آمپلی فایر

بهره تقویت کننده به ازای مقادیر مختلف سیگنال ورودی، بایستی اثبات بماند. پس تقویت کننده دارای بهره ولتاژ 100، بهره جریان 10 و بهره قدرت است. بلندگوهای تقویت شده حیاتی حدود 50 وات RMS در هر کانال، برای باس 250 تا 500 وات RMS برنامه ریزی کنید. برای بلندگوهای خود، از تقویت‌کننده‌ای استعمال کنید که خروجی RMS بالای آن در هر شبکه فراتر از امتیاز RMS هر بلندگو بخش اعظم نباشد. زمانی که یکسری تعمیرکار بر بر روی دستگاه کار کرده باشند احتمال تعمیر دوباره دستگاه خیلی اندک میباشد . دسته‌بندی نشده اگر همین کار موجب خاموش شدن چراغ protect شد ردوبدل کابل RCA اختلال شما را حل خواهد کرد. پیروزی آمپلی فایر 200W ولوم دار XH-M139 حساس خروجی ساب 2.1 کانال ماژول آمپلی فایر XH-M139 کلاس D مونتاژ شده و مهیا به کار، حیاتی 3 شبکه 2.1 خروجی شامل 2 خروجی 50 وات (50W کانال راست + 50W کانال چپ) + یک خروجی ساب ووفر... همین جور آمپلی فایر کل خصوصیت های آمپلی فایرهای کلاس D و AB را دارااست و می شود از آن به برای سینمای خانگی، در اتومبیل و دی وی دی پلیر به کارگیری کرد. از دیگر ویژگی های مثبت این آمپلی فایر می توان به نویز خیلی اندک ، تولید صدای طبیعی اساسی بازدهی بالا، طراحی دقیق و فن ای اشاره کرد. به جهت شروع فعالیت اهمیت اتصال واقعی، ساب ووفر را حساس به کارگیری از کابل RCA به آمپلی فایر وصل خواهید کرد. در صورتی که می خواهید یک اتصال استریو داشته باشید، به دو گروه کابل RCA نیاز دارید.

FEADER مقدار صدای باندهای عقب و جلو را می توان کم و کرد.

اصولا در تهیه گین به رخ شنیداری دقت گوش میتواند کمک زیادی به تنظیم هرچه خوبتر گین بکند. ولی در عین حال حتی حیاتی دقت ذیل خیس گوش در درک شروع درهم ریزی, باز می توان کاملا از سرانجام بدست آمده خوشحال بود. انقطاع از مطلب عنوان شده, سلیقه شنیداری دامنه صدا و موزیکی که عموما اصلی ولوم های بالا, میانی یا این که ذیل تر گوش میدهید هم میتواند از عوامل تایین کننده به جهت وصال به حداکثر راندمان قلمداد شود. این محصولات مجهز به تعداد نتورک هایی متعدد از قبیل تک، دو کانال، ۴ نتورک و یا این که ۶ نتورک ساخت می‌شوند. تقویت کننده کلاس AB سازش بین پیکربندی‌های کلاس A و کلاس B است.

راهنمای خرید کردن آمپلی فایر

با این حال، برای انجام همین کار، به یک تقویت کننده، حداقل یک گروه کابل RCA، بلندگو و سیم بلندگو هم نیاز دارید. نخست باید به این فکر کنید که ساب ووفر را کجا نگه دارید. از آنجایی که ساب ووفر بیشتر بر روی بیس عمل می نماید (تن های پایین)، به اندازه بلندگوها به فشار جهتی نیاز ندارد. از آنجایی که باید کابل ها و سیم ها را دربین ساب ووفرها و بقیه دستگاه ها اجرا کنید، ممکن هست بخواهید آن ها فقط یکسری سانتیمتر از هم فاصله داشته باشند.

آمپلی فایر چیست و چه کاربردی دارد ؟

وقتی تراز گین یا این که باس تماما بالا رفت ، ممکن میباشد آمپ شما به خاطر گرمای زیاد، خاموش شود. همچنین آلرژی ورودی خیلی زیاد منجر گرم شدن و آف شدن آن می گردد. اتصال بلندگوها کلیدی امپدانس کمتر از رتبه تقویت کننده می تواند سبب به گرم شدن بیش از حد و زخم همیشگی آمپر شود. می توانید IC را از بر روی موفقیت بلند کنید ؛ اگر ولتاژ به موقعیت اول رجوع و برگشت مشکل از آی سی هست . و یا خود IC و رگولاتور قبلش را از لحاظ حرارتی چک کردن کنید، به طور معمول نباید حرارتی داشته باشد که سبب ساز سوختگی پوست انسان شود. معمولا در ورودی و خروجی هر رگولاتور یک خازن الکترولیت و یکسری خازن سرامیک وجود دارد.

ماژول آمپلی فایر TDA7498 استریو 200 وات 2*100W

شما میتوانید اصلی کارگزاشتن یک آمپلی فایر در صندوق عقب ماشین خویش همین اختلال را برطرف کنید . چرا که آمپلی فایر ها به کنترل حرکت ورقه بلندگوها و یا حتی ساب‌ووفر ها کمک می‌نمایند . آمپیلی فایرها جای فراوان کمی را در صندوق عقب یا این که ذیل صندلی خودرو اشغال می نمایند .

آمپلی فایر کرون Crown I-Tech 5000HD

مانیتور به جهت سناریو داده ها دریافتی نظیر نام موسیقی یا فرکانس رادیو و … به کار گیری می شد . آمپلی فایر برای تقویت سیگنال های صوتی دریافتی مورد استفاده قرار می گیرد . علت سوختن آی سی ضبط ماشین و کار نکردن آن چیست؟ … برهان دیگر عمل نکردن ضبط صوت ماشین، گرم شدن بیش از حد آمپلی فایر است. به طور کلی پاور امپ سیگنالهای ضعیفی را که از میکسر می آیند ارتقا داده و آنان را به سطح آیتم نیاز بلندگوها می رساند. در خواست شما جهت تحلیل در لیست مدار های درخواستی قرار گرفته است. جهت بیش تر نمودن فیلتر ساب می بایست تغذیه مورد نیاز مدار را به شکل جداگانه برای مدار تامین نمایید. جهت محافظت خروجی نیز می بایست از مدارهای محافظ اتصال کوتاه به تیتر یک مدار حافظ دستکم به کارگیری نمائید. در خصوص خواهش شما در آیتم مدارات اکو و اکولایزر تحلیل واجب انجام خواهد شد و در شکل وجود درخواست از طرف بقیه مشاهده کنندگان عزیر سایت تهران کیت پروژه هایی روی وبسایت قرار خواهد گرفت. در این مدار هم در طبقه خروجی از زوج دارلینگتون به کار گیری شده است و درصورتیکه اعتنا نمایید ترانزیستورهای TIP41 و TIP42 به عنوان زوج دارلینگتون ترانزیستورهای اقتدار 2SA1943 به عمل رفته اند.

آمپلی فایر ام بی 4140 نوع MBA 4140

برای کارکرد صحیح، تقویت کننده های ماشین می بایست کلیدی میزان و جور سیم برق به اندازه کارگزاری شوند. مهمترین برهان این دستور همین است که سیم کشی کلیدی یک وسیله نقلیه نمی تواند نیازهای جریان بالای یک تقویت کننده را تحمل کند. اعتنا داشته باشید که به جهت پل زدن 2 کانال بر روی آمپر و ارائه قدرت بخش اعظم به شکل تک کانال، آن ها به شیوه خاصی به نیز متصل می شوند. در ضمن در همین مداری که من برای شما طراحی کردم یه پل دیود وجود داره که بایستی جریان اون اساسی حداکثر جریان ترانس برابر باشه به عنوان مثال اگه ترانستون سه آمپریه مسلما پل دیودتونم سه آمپری یا اکثر باشه. حتماً اطلاع دارید که وجود روغن لحیم در کف فیبر مدارچاپی سبب بوجود وارد شدن خازن و ایجاد ظرفیت های خازنی در حد نانو و پیکو خواهد شد که این موضوع منجر بهم خوردت تعادل فرکانسی مدار و به‌وجود آمدن نویز ناخواسته در سیستم خواهد شد. شما می توانید پس از دریافت سفارش، لحاظ خود را در رابطه اهمیت جنس خریداری شده در موسیقی پایتخت بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان آهنگ پایتخت، امتیاز به جهت شما تصویب می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در نصیب تاریخچه بخش امتیازات در صف سناریو داده میشود. آی سی آمپلی فایر در این قسمت برای تقویت جریان الکتریکی استعمال می شود آن‌گاه این جریان وارد سیم پیچ های مدار بلندگو می شود . فارغ از آمپلی فایر ، مستقیم به پخش ، بنظر شما اینهارو سه تا سه تا موازی کنم آسیبی به باند و پخش نمیرسه؟ لطفا هدایت کنید ، ممنون. همینطور برای باندهایی که اصلی توان ذیل تری می باشند پیجینگ جوان پردازش مانند بلندگوهای سقف به کارگیری از آمپلی فایر هایی اهمیت قدرت کمتر پیشنهاد می شود. در ادامه همین مقاله از چی بگیرهمراه ما گردید تا هرچیزی که درباره بهترین آمپلی فایر حتمی میباشد را بدانید و مطلوب ترین مورد را برای خرید کردن خود گزینش کنید. در همین وضعیت می بایست از سیم‌های نگهداری شده هسته کربنی و سیم پیچ کوئل به کارگیری کنید. BASS BOOST در مواقع خاص مثل موزیک های تست بیس یا موزیک هایی با ویبره و بیس ممتد بیشترین کاربرد را دارد. در وهله نخستین پیشنهاد می شود که به هیچ عنوان از این تهیه و تنظیم استعمال نکنید و بر روی ۰ باقی بگذارید چرا که در شکل به کار گیری نا درست به راحتی می‌تواند ساب شما را نابود کند. بیس بوست به معنای تقویت کننده بیس و همانطوری که از اسم این تهیه پیداست هر فرکانسی که برایش فرستاده می شود را تقویت می‌کند. تراز اولیه می بایست ترانزیستورهای تبارک آزمون بشوند آنگاه درایورها . سلام دوست عزیز ممنون بابت مطلب جالب و مفیدی که برامون گذاشتید. کارایی کنید پری و پاور را جداگانه آزمون نمایید تا متوجه گردید نقص‌ از پری هست یا این که از پاور.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن