راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی امروزه بسیار متنوع هستند. اینجا کلیک کنید خرید بهترین ماشین لباسشویی این امر نیاز به آگاهی

توسط ABESTANEWS در 10 شهریور 1399
ماشین های لباسشویی امروزه بسیار متنوع هستند. اینجا کلیک کنید خرید بهترین ماشین لباسشویی این امر نیاز به آگاهی کافی هنگام خرید را افزایش می دهد.

قیمت لباسشویی سامسونگ

خرید ماشین لباسشویی به دلیل تعدد مدل های موجود در بازار می تواند یکی از دشوارترین خریدها باشد. اما اگر نیازهای اساسی خود را مشخص کنید و دقیقاً بدانید که چه نوع ماشین لباسشویی به دنبال چه ویژگی هایی هستید ، یک کار ساده تر در پیش خواهید داشت. در این مقاله از زومیت ، شما را با انواع ماشین لباسشویی و امکانات آنها آشنا می کنیم خرید بهترین ماشین لباسشویی تا بتوانید انتخاب راحت تر و صحیح تری داشته باشید. ظرفیت و اندازه اولین چیزی که باید در نظر بگیرید ظرفیت ماشین لباسشویی است. شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که ظرفیت آن متناسب خرید بهترین ماشین لباسشویی با تعداد اعضای خانواده باشد. اگر تنها یا با همسرتان زندگی می کنید ، یک دستگاه 5 کیلویی نیازهای شما را برآورده می کند. اما اگر تعداد اعضای خانواده شما بیش از 3 نفر است ، باید به دستگاهی با ظرفیت بیش از 7 کیلوگرم فکر کنید. در خانواده های سنتی با اعضای خانواده خرید بهترین ماشین لباسشویی بزرگ معمولاً خرید یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 9.5 کیلوگرم طبیعی است.

ظرفیت ماشین لباسشویی

نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است خرید بهترین ماشین لباسشویی که شما چند بار می خواهید از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید. بیشتر افراد معمولاً هر روز از ماشین لباسشویی استفاده نمی کنند. اما ماشین های جدید گزینه ای به نام Quick Wash دارند که برای استفاده روزانه مناسب است. اگر قصد استفاده روزانه خرید بهترین ماشین لباسشویی از دستگاه را دارید ، دستگاهی با ظرفیت 5 کیلوگرم برای یک شخص مجرد یا زوج کافی است. برای خانواده های بزرگتر ، 6.8 تا 7 کیلوگرم کافی خواهد بود زیرا حجم لباس در استفاده روزانه کمتر است. جدول زیر به شما کمک می کند ظرفیت مناسب خرید بهترین ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی خود را انتخاب کنید. از نظر اندازه ، دستگاهی که تهیه می کنید باید در فضای اختصاص داده شده در خانه قرار بگیرد. ماشین های لباسشویی عموما 27 اینچ هستند. برای نصب صحیح ماشین لباسشویی باید 6 اینچ از فضای پشت آن در نظر گرفته شود. خرید بهترین ماشین لباسشویی اگر ماشین لباسشویی را با درب از بالا ترجیح می دهید ، باید مراقب باشید که پیشخوان یا کابینت مانع از باز شدن آن نشود. در مورد دستگاه های درب جلو نیز توجه داشته باشید که در کدام طرف درب دستگاه باز می شود. زیرا به عنوان مثال اگر دستگاه خرید بهترین ماشین لباسشویی در کنار دیوار قرار بگیرد ، عدم باز شدن کامل در ، روند ورود و خروج لباس را با مشکل روبرو می کند.

قیمت ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی

اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک در ماشین لباسشویی های اتوماتیک خرید بهترین ماشین لباسشویی کافی است آب و برق دستگاه را به هم وصل کنید ، پودر لباسشویی را اضافه کرده و دستگاه را تنظیم کنید تا شستشو به صورت خودکار انجام شود. در این دستگاه ها بسته به نیاز فرآیند شستشو ، آبگیری و تخلیه انجام می شود. در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک ، باید آب را به صورت شخص خرید بهترین ماشین لباسشویی اضافه کنید و اگر دستگاه دوقلو است ، برای استفاده از خشک کن باید لباس را از ماشین لباسشویی بیرون آورده و داخل خشک کن قرار دهید. تفاوت اصلی بین دستگاههای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در تأمین آب آنهاست. خرید بهترین ماشین لباسشویی اگر در منطقه ای با کمبود آب و قطع آب های گاه به گاه زندگی می کنید ، یک ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک ممکن است به درستی کار نکند. در چنین شرایطی بهتر است ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک تهیه شود. از آنجا که میزان مصرف آب به یکباره است و مانند مدل اتوماتیک ، نیازی به منبع آب ثابت ندارد. نوع ماشین لباسشویی خود را انتخاب کنید

لباسشویی پاکشوما خشک کن لباسشویی

به طور کلی دو دسته اصلی برای ماشین لباسشویی وجود دارد: درب جلو و درب بالا ماشین لباسشویی درب از بالا این نوع دستگاه ها دارای درب خروجی لباس در بالای دستگاه هستند. معمولاً کلیدهای کنترلی نیز در صفحه بالا قرار دارند. اما در برخی مدل ها این کلیدها خرید بهترین ماشین لباسشویی در قسمت جلوی دستگاه تعبیه شده اند. ماشین لباسشویی درون این نوع دستگاه ها یک محفظه بزرگ قرار دارد که آب و میکسر را در خود نگه می دارد. وظیفه میکسر چرخش لباس برای تمیز کردن آنها است. خرید بهترین ماشین لباسشویی برخی از ماشین لباسشویی های درب دار از نوع HE هستند که به معنای راندمان بالای این ماشین ها است. این مدل ها همزن ندارند و از پروانه برای چرخاندن لباس استفاده می کنند. این دستگاه ها به جای چرخاندن لباس برای تمیز کردن از چرخش استفاده می کنند و خروجی آن بسیار شبیه به دستگاه های درب جلو خواهد بود. یکی از نکات مثبت دستگاه های درب بالا این است خرید بهترین ماشین لباسشویی که برای ورود و خروج لباس نیازی به خم شدن نیست و در صورت خرید از مدل های با بازده بالا ، آب و انرژی کمتری نسبت به مدل های دارای همزن مصرف خواهید کرد ، در حالی که مقدار پاکیزگی مطلوب است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن