راهنمای انتخاب پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از بهترین تولیدات داخلی با کیفیت ساخت فوق العاده بالاست. پسدر فصول سرد و یخ بندان، گرم

توسط ABESTANEWS در 22 خرداد 1400

پکیج ایران رادیاتور یکی از بهترین تولیدات داخلی با کیفیت ساخت فوق العاده بالاست. پس
در فصول سرد و یخ بندان، گرما موهبتی است که با هیچ چیز قابل قیاس و تعویض نیست. پکیج های دیواری، بخاری ها، شومینه، کولر های گازی دو منظوره و از این قبیل دستگاه های گرمایشی هر کدام به نوبه خودشان وظیفه گرم کردن فضای محل کار ما و یا محل زندگیمان را بر عهده دارند.

در این مطلب درباره پکیج های ایران رادیاتور میخواهیم صحت کنیم و مزایای استفاده از پکیج های این برند داخلی با کیفیت را با هم برسی کنیم.

شرکت ایران رادیاتور بیش از نیم قرن است در حال تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی می باشد. یکی از تولیدات با کیفیت ایران رادیاتور پکیج های ایران رادیاتور میباشد. این شرکت از سال 1383 در حال تولید انواع مختف پکیج گرمایشی است. اگر چند سال قبل را به یاد آورید ایران رادیاتور با تبلیغات تلوزیونی با شعار پشتم گرمه ! وارد بازار  تولید پکیج های زمینی و دیواری شد.

معرفی مدل های پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور سری B

این سری از پکیح های ایران رادیاتور از یک مبدل گرمایشی استفاده می کنند. و از قیمت به نسبت مناسبی برخوردار هستند. علاوه بر این به علت وجود یک پمپ کمتر نسبت به سری های دو مبدله دارای استهلاک کمتری هستند.

پکیج ایران رادیاتور سری L

این سری از پکیج های ایران رادیاتور دومبده یکی اصلی و دیگری صفحه ای می باشند که مبدل اصلی وظیفه تولید گرمای محیط و مبدل صفحه ای وظیفه گرم کردن آب مصرفی را دارد.

پکیج ایران رادیاتور سری E

این سری از پکیج های ایران رادیاتور نیز دومبدله اصلی و صفحه ای هستند. و شباهت های زیادی با سری M  دارند. تمامی مدل های پکیج های ایران رادیاتور دارای ویژگی ضد یخ زدگی هستند. تنها تفاوت سری E با سری M در ظاهر آنهاست که نمایشگر دیجیتالی تشخیص دمای مورد نیاز و قابل تنظیم را ندارند.

پکیج ایران رادیاتور سری M  و K

این دو سری نیز دارای منبع انبساط بزرگتر و همچنین نمایشگر عیب یابی و تنظیم دیجیتالی هستند. همچنین این دو سری دو مبدله نیز هستند.

پکیج ایران رادیاتور مناسب محل کار و زندگی خودم رو از کجا بخرم ؟

 اگر قصد خرید پکیج ایران رادیاتور از نمایندگی مجاز این شرکت را دارید. ما به شما شرکت صنایع سرمایشی و گرمایشی امین رادیاتور را معرفی می کنیم. امین رادیاتور با تنوع محصولات بالا، می تواند تمامی نیاز های سرمایشی و گرمایشی شما را به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت فراهم کند. همچنین با خرید از امین رادیاتور از خدمات پس از فروش VIP و گارانتی شرکتی دو ساله پکیج های ایران رادیاتور نیز بهره مند می شوید. امین رادیاتور همراه گرما بخش لحظات شما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن