در پهنه c چیتگر چه نوع برج هایی قرار دارند؟

چیتگر که در منطقه 22 تهران واقع شده است، در واقع بزرگ ترین محله در تمام تهران به حساب می آید. همین موضوع باعث

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

چیتگر که در منطقه 22 تهران واقع شده است، در واقع بزرگ ترین محله در تمام تهران به حساب می آید. همین موضوع باعث شده است که برج ها و ساختمان های فراوانی در آن در دست ساخت قرار بگیرد. با توجه به افزایش جمعیت ایران در سال های اخیر، چیتگر به منطقه مناسبی برای ساخت و ساز تبدیل شده است؛ چرا که اکثر بخش های این منطقه خالی است و حتما باید تمهیداتی برای آن در نظر گرفته شود. پیش بینی می شود که در آینده نیز چنین اتفاقی رخ دهد و مناطق تجاری و مسکونی فراوانی در آن ایجاد گردد.

ما در مقالات موجود در این سایت، در خصوص بخش های مختلف این منطقه و پروژه های آن صحبت کرده بودیم. حال وقت آن رسیده است که پهنه c را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم. هدف این است که ببینیم در این قسمت از چیتگر، چه نوع برج هایی قرار دارند. پس با ما همراه باشید تا زیباترین و خاص ترین برج های پهنه c چیتگر را بشناسید!

همان طور که در گذشته گفته شده بود، بیشتر ساختمان های این پهنه به صورت مسکونی است و ارتش در ساخت و تکمیل آن ها نقش به سزایی داشته است. اگر بخواهیم مثالی در این خصوص بزنیم، باید به برج های چهارگانه نزاجا اشاره داشته باشیم. این برج ها تماما به صورت مسکونی هستند و افراد برای پیش خرید می توانند اقدام نمایند. این چهار برج با متراژ های 93، 110، 121 و 135 متری همراه هستند و تنوع خوبی را به مردم عزیز داده اند. افراد با توجه به سلیقه، بودجه و تعداد اعضای خانواری که دارند، می توانند یکی از آن ها را برگزینند. آن ها قصد دارند تا برج های مسکونی بیشتری را هم در سال های آینده بسازند و امیدواریم که در این زمینه موفق باشند.

مورد بعدی، برج های دو قلوی مرجان است که گفته می شود در سال 1401 به دست مردم خواهند رسید. متراژ های واحد های این برج ها نیز گوناگون است و نباید از آن ها به سادگی عبور کرد. بنابراین نتیجه می گیریم که ساخت این برج ها هنوز به اتمام نرسیده است و افراد صرفا برای پیش خرید اقدام نمایند. این طور که به نظر می رسد، این برج ها از بلند ترین ساختمان های تمام تهران به شمار می روند و چشم انداز خوبی به نقاط مختلف تهران دارد. قابل ذکر است که این برج ها به وسیله نیروی دریایی ارتش ساخته می شود. نیروی دریایی هم از بخش هایی از ارتش است که برنامه های منظم و هدفمندی برای آینده پهنه c دارد.

البته علاوه بر موارد گفته شده، ساختمان های دیگری هم هستند که در پهنه c چیتگر ساخته شده اند. برخی از آن ها همچنان در دست ساخت هستند و در آینده ای نه چندان دور رونمایی خواهند شد. بعضی دیگر هم هنوز در مراحل اولیه طراحی و تفکر سازندگان به سر می برد و تکمیل آینده در پروژه های بلند مدت افراد قرار دارد. مطمئنا پهنه c در آینده از برجسته ترین پهنه های این منطقه خواهد شد.

 

 

آخرین مطالب