دامین (دامنه com) چیست؟

دامنه ، که در فرهنگ فارسی با تلفظ دامنه و دامنه استفاده می شود ، ثبت دومین com به معنای واقعی کلمه به معنای "د

توسط ABESTANEWS در 3 مرداد 1399
دامنه ، که در فرهنگ فارسی با تلفظ دامنه و دامنه استفاده می شود ، ثبت دومین com به معنای واقعی کلمه به معنای "دامنه" و در اینترنت است ، یک اسم خاص است که هر وب سایت برای تمایز و در دسترس بودن از وب سایت های دیگر مانند "Google.com" استفاده می کند. ": هر دامنه از یک یا چند قسمت جدا شده توسط یک نقطه تشکیل شده است. بخش اول ماهیت آدرس 'www' است ، بخش دوم نام دامنه و بخش سوم پسوند موضوع است. یا GTLD (عمومی) و قسمت آخر کشور یا پسوند محلی یا CTLD (کشور) خوانده می شود ، نام دامنه همان نام سایت (مانند ویکی پدیا) است و پسوند دامنه شما نوع سایت شما را نشان می دهد (مانند org) گاهی اوقات در مورد دامنه های جهانی (ChTLD ، این به معنای G با Global) این معکوس است ، به این معنی که CTLD قبل از GTLT می آید ، مانند ru.com ، که برای روسیه استفاده می شود. سؤالات دیگر درباره: دامنه دامنه چیست؟ معنی Sub Domain چیست؟ منظور از دامنه پارک چیست؟ معنای Addon Domain چیست؟

ارسال دامنه چیست؟

تفاوت بین Park Domain و Domain Forwarding است؟ DNS یا Domain Name Server چیست؟ 8 حوزه ها چگونه کار می کنند؟ ارتباط بین دامنه و هاستینگ چیست؟ برای انتخاب دامنه از چه کاراکترهایی می توانم استفاده کنم؟ از چه پسوندهایی می توانم هنگام انتخاب دامنه استفاده کنم؟ معیارهای انتخاب دوم چیست؟ چگونه می توانم دریابم دامنه من ثبت شده است یا نه؟

چگونه می توانم دامنه مورد نظر خود را ثبت کنم؟

WHOIS چیست؟ آیا ممکن است اطلاعات WHOIS از دید عمومی پنهان شوند؟ حالات مختلف Whois یک دامنه چیست؟ شرایط ثبت دامنه های مختلف ایران چیست؟ ایکان چیست؟ معنی gTLD چیست؟ آیا شرایط خاصی برای ثبت دامنه های gTLD وجود دارد؟ معنی ccTLD چیست؟ منظور از ثبت چیست؟ شرکت توسعه مجازی دامنه ها را توسط کدام ثبت کننده ثبت می کند؟ چگونه خود یک دامنه ccTLD را ثبت کنیم؟ چه کسی باید ارتباط اداری باشد؟ چه کسی باید تماس فنی باشد؟ چه کسی باید تماس با صورتحساب باشد؟

چه مدت طول می کشد تا دامنه تازه ثبت شده در اینترنت فعال شود؟

چه کسی صاحب دامنه من خواهد بود؟ آیا من مالک قطعی دامنه های ثبت شده توسط شما هستم؟ دومین دوره ثبت نام چقدر است؟ آیا می توانم مشخصات مالک دامنه را بعد از ثبت نام تغییر دهم؟ آیا پس از ثبت دامنه ، آیا شرکت توسعه مجازی نام کاربری و رمزعبور را برای تغییر مستقیم دامنه مانند Whois و NS به من می دهد؟ آیا می توانم NS سرور دامنه خود را تغییر دهم؟ آیا شرکت توسعه مجازی منقضی می شود که دامنه منقضی شود؟ مدت تمدید بعد از تاریخ انقضا دامنه چقدر است و با چه هزینه ای؟ ثبت ثبت چیست؟ چه اتفاقی می افتد پس از ارائه ثبت ثبت؟ چه مدت طول می کشد که یک دامنه از یک ثبت به دیگری منتقل شود؟ چگونه مالکیت دامنه خود را به شخص دیگری منتقل کنیم؟ الزامات انتقال دامنه از یک ثبت به دیگری (برای مثال ، از راه حل های شبکه به OnlineNIC) چیست؟ آیا برای انتقال دامنه به پانل های ثبت دامنه شرکت توسعه مجازی باید هزینه دیگری به جز یک سال تمدید بپردازم؟ آیا برای انتقال دامنه از یک شرکت توسعه مجازی به یک شرکت دیگر باید مبلغی بپردازم؟ کدام یک از پسوندهای دامنه نشانگر ماهیت نظامی سایت است؟ آیا در کدام سایت برای ثبت دامنه ما تفاوت یا امتیاز وجود دارد؟ دامنه نام مستعار چیست؟ تفاوت بین ثبت نام سایت در NIC.IR یا شرکت هایی مانند شما چیست؟
آخرین مطالب