خرید یوسی پابجی برای جذاب تر شدن بازی پابجی

امروزه به نظر می‌رسد بسیاری از مردم به دنبال کارهایی هستند که بتوانند انجام دهند و سرگرمی‌هایی هستند

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

امروزه به نظر می‌رسد بسیاری از مردم به دنبال کارهایی هستند که بتوانند انجام دهند و سرگرمی‌هایی هستند که بتوانند در کنار خانواده از آن لذت ببرند، اما هیچ ایده جدیدی به ذهنشان نمی‌رسد. اگر به الهام جدیدی نیاز دارید، این مکان برای شماست. به خواندن نکاتی که مربوط به اوقات فراغت شماست ادامه دهید.

اگر سرگرمی دارید که می‌خواهید از قیچی استفاده کنید، ابتدا مطمئن شوید که قیچی را تمیز کنید. اجازه ندهید چسب روی تیغه‌ها نفوذ کند. برای اینکه آنها واقعا تمیز شوند باید آنها را با آب و صابون بشویید و پس از آن می‌توانید قبل از نگهداری یا استفاده آنها را خشک کنید. لکه‌های چسبنده را می‌توان با پاک کننده لاک ناخن پاک کرد.

مجموعه وسیعی از اطلاعات در مورد سرگرمی مورد علاقه خود را در اینترنت پیدا خواهید کرد. اگر در جایگاهی هستید که هنوز محبوب نیست، می‌توانید در رتبه‌بندی‌های جستجو در صدر قرار بگیرید. بدیهی است که شما در سرگرمی خود شرکت می‌کنید زیرا این چیزی است که از آن لذت می‌برید. اما، هنگامی که یک وب سایت در رابطه با سرگرمی خود دارید، می‌توانید برای رفتن به سرگرمی خود درآمد کسب کنید.

همانطور که خواندید، سرگرمی های زیادی وجود دارد که می‌توانید خودتان یا با خانواده از آن لذت ببرید. بنابراین، از این توصیه استفاده کنید تا همین امروز سرگرمی را شروع کنید که از آن لذت می‌برید. ارائه‌این اطلاعات به اعضای خانواده یک روش عالی برای شناسایی چیزی است که همه دوست دارند.

در میان آخرین ویژگی بازی پابجی موبایل به عنوان یک سرگرمی همیشه همراه، کاربران می‌توانند به تفنگ تهاجمی M762 دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، اسکوتر و آب و هوای پویا از نقشه Sanhok روی دسکتاپ به نسخه موبایل نیز تعمیم خواهد یافت. به روز رسانی های دیگر شامل اسلحه‌های اصلاح شده، کوله پشتی، وسایل نقلیه، هواپیما، منوهای چتر نجات و همچنین پوسته‌های جدید است.

گیمرها همچنین شخصیت‌های بازی Suicide Squad، Harley Quinn و Joker را در پابجی برای رایانه شخصی پیدا خواهند کرد، که قرار است به زودی در پابجی موبایل نیز ظاهر شود. انتخاب‌های دیگر شخصیت‌ها توسط صاحبان پاس رویال قابل مشاهده است، که می‌توانند از بین دو آواتار جدید انتخاب کنند: یک مرد و یک زن. همچنین می‌توان انتظار نقشه برفی جدیدی را داشت، مانند نقشه Sanhok که در نسخه موبایل بازی در طول فصل 3 ظاهر شد.

 

همانطور که می‌دانید ورژن هندی پابجی موبایل، الیت پس و الیت پس پلاس را ارائه می‌دهد. در حالی که الیت پس 600 یوسی پابجی هزینه دارد، الیت پس پلاس شما را 1800 یوسی پابجی کاهش می‌دهد. بنابراین، چه ارتباطی با گرفتن UC دارد؟ خوب، اگر هر یک از دو پاس را بخرید و ماموریت‌های RP را انجام دهید، 600 UC در حساب خود دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، شما 600 UC خریداری می‌کنید و آن را در Elite Pass خرج می‌کنید. اکنون می‌توانید ماموریت‌های RP را انجام دهید و 600 UC در حساب خود دریافت کنید. به‌این ترتیب Elite Pass و تمامی مزایای آن را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: مراحل استفاده از یوسی در بازی محبوب پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن