خرید لوازم آرایشی اصل

  لیست علاقه مندی های من 26 نوامبر 2018 تعطیلات در راه است و تولد من نیز در اوایل ژانویه فرا می رسد.

توسط ABESTANEWS در 6 اردیبهشت 1400

 

لیست علاقه مندی های من

26 نوامبر 2018

تعطیلات در راه است و تولد من نیز در اوایل ژانویه فرا می رسد. خرید لوازم آرایشی اصل  معمولاً همه لوازم آرایش و مراقبت از پوست خود را خریداری می کنم ، اما در Pinterest بیشتر یک لیست آرزو دارم که به من یادآوری می کند. این همچنین یک روش خوب برای به اشتراک گذاشتن آنچه که من در حال حاضر دوست دارم با همه شما است. شاید من به شما ایده بدهم که چه چیزی برای اقوام خود بخرید و موارد دیگر. من حتی پیوندهایی را در مورد محل خرید آن اضافه کردم (بیشتر برای اسلوونی). این بیشتر آرایش ، مراقبت از پوست ، مراقبت از بدن ، رایحه و برخی دیگر از محصولات نیز هست.

 

 

 

COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence

 

من چندین محصول کره ای برای مراقبت از پوست را امتحان کرده ام و در بیشتر موارد ناامید کننده نیستند. جوهر حلزون COSRX یکی از مواردی است که مدتی در لیست خواسته های من بوده است ، اما من فقط نمی توانم خودم را برای خرید واقعی آن جلب کنم. من مقداری اسانس بر پایه اسید هیالورونیک دارم ، اما می خواستم چیزهای قوی تری برای بهبود یا تغذیه بهتر اضافه کنم. من همچنین می خواستم از این در دستان اگزما استفاده کنم. فقط می توانم فرض کنم که برای آن هم عالی باشد.

 

22 € (SkinTrick)

 

پایگاه درخشش بی هنر Heimish

 

من یک بار تست کننده این محصول شدم و بلافاصله عاشق آن شدم. این یک محصول بسیار کاربردی است. این آغازگر ، هایلایتر و ضد آفتاب درخشان همه در یک است. یادم می آید که من بسیار ترسیده بودم که چقدر خوب به نظر می رسد روی پوست. این یکی از آن محصولات پایه است که فقط همه کارها را انجام می دهد. قیمت سنگین است ، اما دوست دارم یک بار سایز کامل آن را بدست آورم.

 

حدود 16 یورو (iHerb)

 

 

 

 

Milani Conceal + Perfect Foundation - 00A Porcelain

 

من در واقع تستر این سایه را امتحان کردم و کاملاً مناسب من بود. این ممکن است فقط یک گرمکن گرم باشد ، اما برای زمستان می توانم کار کنم. من از پوشش خوب متوسط ​​آن خوشم آمد و به نظر می رسید که بسیار خوب هم باشد. من بیشتر آن را فقط می خواهم ، زیرا سایه آن بسیار سبک است و مجبور نیستم آن را با سایه های دیگر برای زمستان مخلوط کنم. شما من را می شناسید ، من هم یک پوشش خوب را دوست دارم و این یکی به آن می دهد.

 

12.49 € (Click2Chic).

 

Wet n Wild Focus Foundation - عاج نرم

 

من از برخی از آرایشگران شنیده ام که در مورد این پایه شگفت زده شده اند ، زیرا ظاهرا این پوشش قابل ساخت است و تا حدودی طبیعی به نظر می رسد. من انتخاب سایه آنها را دوست دارم ، زیرا به نظر می رسد چند سایه روشن با ته رنگ های مختلف وجود دارد. این فقط یکی از گزینه های مناسب قیمت مناسب نیست که توجه من را به خود جلب کرده است.

 

7.49 € (Click2Chic).

 

کانسیلر مایع با پوشش بالا Jouer Essential - نوعی پارچه ابریشمی

 

در ابتدا کانسیلر Tarte Shape Tape بود که تمام علاقه مندان به زیبایی را به تماشای خود می کشاند ، اما به نظر می رسد که ژوئر اکنون کانون توجهات را به سرقت برده است. ظاهراً این واقعا پوشش خوبی دارد و چین نمی خورد ، به همین دلیل است که می خواهم آن را امتحان کنم. آنها همچنین انتخاب نسبتا خوبی از سایه ها دارند.

 

حدود 19 یورو (CultBeauty).

 

پالت رژگونه پودر گل رز میلانی - Floral Fantasy

 

رژگونه های میلانی در بین دوستداران زیبایی کاملا شناخته شده است و من نیز یکی دارم ، اما این طرح گل رز نه. من خیلی خوشحال شدم که دیدم میلانی با یک پالت رژگونه بیرون آمد ، زیرا صادقانه بگویم ، من همیشه خرید چیزی با گزینه های رنگ بیشتر را ترجیح می دهم. Floral Fantasy یکی از آن مجموعه هلوهایی است که می دانم خیلی استفاده خواهم کرد. فرمول ظاهراً بسیار خوب است و طراحی آن بسیار زیباست.

 

حدود 15 یورو ، معتقدم که در Click2Chic در دسترس بود ، اما اکنون دیگر نمی توانم آن را پیدا کنم.

 

theBalm The LouManizer's Quad

 

من Mary-Lou Manizer theBalm را دارم و فرمول آن را دوست دارم. این یکی از اصلی ترین کالاهایی است که مدتی است وجود دارد. theBalm با یک پالت هایلایت چهار تایی همراه با مری و سیندی-لو منایزر که بخشی از محدوده معمول آنها است ، به بازار آمد. اما آنها همچنین دو سایه جدید به آن افزوده اند ، Penny-Lou Manizer (چیزی که به نظر می رسد طلای زرد روشن تر است) و Emma-Lou Manizer (نقره سرد کم رنگ). با توجه به فرمول ماری ، این یک پالت عالی برای داشتن خواهد بود.

 

حدود 30 دلار (بالم)

 

روشنایی محیط ساعت شنی ویرایش جلد 4

 

Hourglass Ambient Lighting یکی از محصولاتی است که هر ساله با فرا رسیدن فصل تعطیلات تحسین می کنم. آنها معمولاً هر ساله آن را با هم مخلوط می کنند ، اما مفهوم اساسی آن یکسان است. امسال کمی از همه چیز ، پودر ، هایلایتر ، رژگونه و برنزر دریافت می کنید. من چیزی درمورد فرمول محصول آنها چیزی نمی شنوم و اگر بودجه آن را داشتم ، قطعاً در یکی از این پالت ها سرمایه گذاری می کردم.

 

حدود 78 € (CultBeauty)

 

سایه چشم Nabla Radikal و Caramel

 

فکر می کردم اینها را در معاملات جمعه سیاه بخرم ، اما این کار را نکردم. من این دو را مدتی در لیست آرزوهایم دارم. Radikal یک سبز زیتونی مات است که من مطمئن هستم از نظر رنگ پوست گرم و زیتونی من بسیار خوب است. برای سرتاسر درب یا چین مناسب خواهد بود. Circle یک رنگ مات است که در مجموعه من وجود ندارد. من یک سوراخ پوشیدنی می خواهم برای همه درب یا دوباره فقط در چین. فرمول سایه چشم مات Nabla دوست داشتنی است و به خوبی رنگدانه می شود.

 

6.59 € (Ličila)

 

پالت سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز Soft Glam

 

این یکی از آن پالت هایی است که من فقط نمی توانم از سرم بیرون بیاورم. به نوعی بسیار اساسی است و دقیقاً همان چیزی است که من در مورد آن دوست دارم. اگر من می خواهم آنقدر پول برای یک پالت بپردازم ، می خواهم روزانه خنثی و مفید باشد. طیف وسیعی از پایه دارد

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن