خرید لوازم آرایشی ارزان

افتن رنگ مناسب رژ لب ، خصوصاً برای خانمهایی که رنگ پوست آنها تیره است ، دشوار است. زنان پوست تیره می توانند ته

توسط ABESTANEWS در 28 اسفند 1399

افتن رنگ مناسب رژ لب ، خصوصاً برای خانمهایی که رنگ پوست آنها تیره است ، دشوار است. زنان پوست تیره می توانند ته رنگی سرد و گرم داشته باشند ، که می تواند نحوه بازی سایه لب در برابر رنگ آمیزی آنها را تحت تأثیر قرار دهد. به گفته Nhu Le ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Finding Ferdinand ، یک شرکت تولید رژ لب های سفارشی ، یکی از راه های سریع برای تعیین ته رنگ پوست این است که به داخل مچ دست خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا رگ های آبی یا سبز دارید. لو می گوید:

خرید لوازم آرایشی ارزان  "آبی رنگ زیر رنگ های سرد را نشان می دهد ، در حالی که رنگ سبز گرم است." او پیشنهاد می کند که زنان با رنگ قهوه ای متوسط ​​با ته رنگهای سرد ، رنگ قرمز روشن تری با رنگ مایل به آبی و کسانی که دارای ته رنگ گرم هستند ، سایه های نارنجی و مرجانی را امتحان می کنند.

شرابی های تیره و قهوه ای های تیره یک شرط مطمئن برای خانمهایی با پوست ماهون است ، اما برای کسانی که به دنبال رنگی اضافی هستند ، رنگ پوست های خنک باید آن را با قرمز روشن یا نارنجی تغییر دهند ، در حالی که افرادی که رنگ پوستشان گرمتر است باید ارکیده وحشی بدهند یک چرخش و اگرچه زنان با رنگ های زیتونی تیره تا کاراملی می توانند انواع سایه های لب را از بین ببرند ، قهوه ای ها و برهنه ها می توانند بعضی اوقات آنها را بشویند ، بنابراین باید مطمئن شوید که یکی را با درخشش مرطوب و خالص انتخاب کنید تا نور لب های آنها را منعکس کند ، باعث می شود پر و آب تر به نظر برسند.

 

 

اما ته رنگ تنها عاملی نیست که زنان رنگین پوست هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنند. کیفیت رنگدانه نیز مهم است. فلورانس آدپوجو ، دانشمند و بنیانگذار لوازم آرایشی و بهداشتی می گوید: "هر چقدر رنگ روی چوب درخشان به نظر برسد ، اگر از کیفیت رنگدانه پایینی برخوردار باشد ، بازده آن عالی یا بدتر نخواهد بود ، در مقابل پوست شما خاکستری به نظر می رسد. از مارک رژ لب مستقر در انگلیس MDMflow. دی اکسید تیتانیوم ، که اغلب برای رقیق کردن رنگ استفاده می شود ، مقصر است و می تواند پوست تیره را خاکستر کند. برای اطمینان از کیفیت رنگدانه بالا به دنبال رژ لب هایی با مقدار کم ترکیب باشید. در اینجا ، ما 15 مورد از چاپلوس ترین سایه های لب را پیدا کردیم که در تنوع پوست کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن