خرید زمین ارزان در بهترین منطقه چهارباغ کرج

  خرید زمین ارزان در چهارباغ به دلیل قیمت مناسب و امکانات فول بسیار رایج بوده و افراد زیادی را به خرید ز

توسط ABESTANEWS در 13 اردیبهشت 1400

 

خرید زمین ارزان در چهارباغ به دلیل قیمت مناسب و امکانات فول بسیار رایج بوده و افراد زیادی را به خرید زمین ترغیب می کند.

چهارباغ منطقه ای قدیمی است که وقتی به این منطقه سر می زنید و در کوچه های آن قدم میزنید متوجه این ویژگی منحصر به فرد این منطقه می شوید.

برای مشاهده قیمت زمین در چهارباغ کرج وارد کلیک کنید

همه چیز در مورد چهارباغ کرج

از تاپ ترین مناطق ویلایی کرج که بسیار پرطرفدار است چهارباغ کرج است. بخش چهارباغ از توابع شهرستان ساوجبلاغ است. بر اساس سرشماری ها و آمار های گرفته شده این منطقه در سال 1385 نزدیک به 5698 نفر را در خود جای داده است.


این آمار با پیوستن دو روستای پرجمعیت به نام های مهدی آباد و ملک آباد به این منطقه، بر اساس سرشماری ها و آمار های گرفته شده در سال 1388 جمعیت چهار باغ به 65 هزار نفر رسیده است.

همچنان به علت مهاجر پذیری چهارباغ، این آمار دائما در حال تغییر است و تاکنون به این میزان اضافه شده است.بکر بودن هر منطقه ای بستگی به طبیعت آن دارد، پس نوع طبیعت هر منطقه تعیین کننده ارزش آن است.


منطقه چهار باغ نیز مانند مناطق تهراندشت، کردان طبیعتی بسیار زیبا دارد و همین مورد سبب شده تا افراد بتوانند با اطمینان اقدام به ساخت زمین و خرید زمین کنند. این منطقه زیبا دارای باغ های میوه و درختانی زیبا است که در فصل های سال طبیعتی رویایی به وجود می آورند.

وجود منایع آبی کافی و هوای مناسب سبب شده تا افراد مزارع متنوعی را ایجاد کنند، همچنین یکی دیگر از موارد مهمی که علاقه افراد را به این منطقه زیاد کرده است، وجود آب، برق و گاز است که مورد بسیار مهمی در خرید زمین به حساب می آید.

بهترین مناطق چهارباغ کرج:

  • الهیه
  • اقدسیه
  • گلستان
  • بوستان
  • عرب آباد
  • قوهه

الهیه در چهارباغ

برای خرید زمین بسیار مهم است که در منطقه ای باشد که آب فراوان وجود داشته باشد که الهیه چهارباغ دارای این ویژگی است. از ویژگی هایی که برای زمینی که قرار است آن را خریداری کنید آبی است که درختان و محوطه سازی زمینی شما را آبیاری کند و به آن سرسبزی و طراوت ببخشد و همچنین یکی دیگر از استفاده های آب پر کردن آب استخر است که در منطقه چهارباغ و شهرک باغ ویلایی الهیه به آسانی یافت می شود.

از ویژگی های بارز شهرک الهیه در چهارباغ سند دار بودن اغلب زمین های آن است که باعث شده تا اغلب از تهران و کرج و استان های دیگر با اطمینان خاطر از این منطقه زمین یا زمین خریداری کنند.

خرید زمین در اقدسیه چهارباغ

برای خرید زمین و سرمایه گذاری در اطراف کرج بهتر است مناطق روبه رشد را انتخاب کنید که مناطق چهارباغ جزو مناطق رو به رشد اند و جزو مناطق برتر برای سرمایه گذاری خرید زمین در اقدسیه چهارباغ است.

اقدسیه در چهارباغ دارای بهترین زمین ها با بهترین امکانات برای ساکنین و خریداران است و در سال های اخیر بسیار رشد کرده و تمامی زمین های آنجا دارای سند هستند. اقدسیه در استان البرز از مناطق برتر خرید زمین شمرده می شود.

خرید زمین در بوستان چهارباغ

بوستان چهارباغ را امروزه کمتر کسی می شناسد ولی در چند سال آینده شاهد رشد و افزایش قیمت زمین های این منطقه خواهیم بود

پس برای سرمایه گذاری پیشنهاد می شود که حتما به این منطقه سر بزنید و اگر گمان می‌کنید فقط می‌توانید در لواسان زمینی مدرن پیدا کنید، اشتباه می‌کنید.

تعداد زیادی زمینهای مدرن با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی جدید می‌توانید در بوستان چهارباغ پیدا کنید، یا می‌توانید زمینیی جدید در بوستان چهارباغ بسازید و با همیاری در رشد این منطقه در شکوفایی اقتصادی آن نیز شریک شوید.

درختان میوه بوستان از گذشته دارای باغ‌های بزرگ زردآلو، آلبالو، گیلاس و گردو بوده ولی کیفیت خاک و آب‌وهوای بوستان باعث رشد گلخانه‌ها و کاشت انواع میوه‌های جدید در آن شده است.

گلستان در چهارباغ

شهرک گلستان در چهارباغ از مناطق خلوت و بکر استان البرز محسوب می شود. . ساخت و ساز زمین های استخردار بسیار در این منطقه رواج دارد زیرا منابع آبی کافی در این منطقه باعث شده است افرادی زیادی به سمت خرید زمینی استخردار در گلستان کرج بروند.

قیمت زمین در گلستان در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و متقاضیان زمین های استخردار در کرج بیشتر به این منطقه مراجعه می کنند زیرا با توجه به امکانات فولی که دارد قیمت زمین های آن بسیار مناسب است. و همچنین به دلیل رشد ساخت و ساز و افزایش قیمت در آینده نزدیک منطقه ی گلستان در چهارباغ برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

خرید و ساخت زمین در عرب آباد

در انتهای چهارباغ و بعد از قوهه شهرک عرب آباد قرار دارد که منطقه ای زمینیی و دارای باغ های سرسبز و بکر است که این طبیعت بکر بسیار چشم نواز برای متقاضیان است.

خاک بسیار حاصلخیز زمین های عرب آباد قوهه و زمین های پایین دستی باعث گردیده است که هر درختی در این زمین ها کشت شود دارای محصول مرغوب و مناسبی باشد.
و از ویژگی های دیگر عرب آباد سند دار بودن همه ی زمین های این منطقه است و همچنین زمین های این منطقه مهندسی ساز بوده و دارای مجوز اند.

قوهه در چهارباغ برای خرید زمین

میدانیم که در کرج روستاها و شهرک های متعددی وجود دارد که برای ساکنین شهر های دیگر نام آنها نا آشنا است روستاهایی که بدون شک قطعه‌ای از بهشت گم شده ایران به حساب می آیند. یکی از این روستاهای زیبا قوهه نام دارد.

قوهه در چهارباغ پوشیده از درختان میوه و زمین های سرسبز است و همچنین مزارع گل و گیاه در حاشیه این منطقه زیبا قرار دارند.

قوهه از نظر تردد بسیار راحت است و دسترسی به این منطقه به دلیل خلوتی و جمعیت کم در این منطقه بسیار آسان است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن