خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز

خرید اینترنتی سیر سیاه   سیر سیاه معمولا در سوپرمارکت ها یافت نمی شود و باید آن را به صورت آنلاین خریدا

توسط ABESTANEWS در 18 آبان 1400
خرید اینترنتی سیر سیاه
 
سیر سیاه معمولا در سوپرمارکت ها یافت نمی شود و باید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. در خرید سیر سیاه چند نکته را در نظر داشته باشید: ابتدا سیر سیاه مرغوب تهیه کنید. سازنده سیر سیاه باید شناخته شده باشد و به تخصص سازنده آن اطمینان داشته باشید. دوم اینکه در صورت امکان سیر سیاه را از تولید کننده خریداری کنید تا واسطه ها حذف شوند و هزینه آن کم و منطقی باشد. سوم، سیر سیاه را باید در یخچال نگهداری کرد، زیرا ماندگاری سیر سیاه در دمای اتاق 2 تا 3 ماه است و فروشگاه اینترنتی که از آن خرید می‌کنید باید سیر سیاه را در یخچال یا فریزر نگهداری کند تا زمان کافی برای آن داشته باشید. مصرف کردن.
 
فروشگاه اینترنتی کالایاب این سه مورد را دارد: سیر سیاه دکتر بیز سیر سیاه با کیفیت و تولید داخل است و در تولید آن از علم و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود. خود دکتر بیز سیر سیاه تولید می کند و به همین دلیل قیمت مناسبی ارائه می دهد. و به گفته کارکنان این فروشگاه، سیر سیاه تولید شده در انبار یخچال نگهداری می شود و مشتری حداقل شش ماه فرصت دارد تا آن را مصرف کند. برای خرید سیر سیاه به این فروشگاه مراجعه کنید
 
سیر سیاه محصولی است که از تخمیر سیر معمولی در دما و رطوبت کنترل شده به دست می آید. در طی این فرآیند سیر حدود 50 تا 90 روز در دمای تقریباً 60 تا 77 درجه سانتیگراد نگهداری می شود. سپس سیر ژله مانند می شود، طعم آن شیرین و رنگ آن سیاه می شود. این محصول دارای خواص انرژی است و معمولاً به عنوان ادویه و طعم دهنده در غذاها استفاده می شود [1] این محصول اولین بار توسط کره ای ها برای اهداف دارویی تولید شد. گاهی اوقات در تهیه نوشیدنی های انرژی زا یا شکلات سیر تیره استفاده می شود.
در میان محصولات فرآوری سیر، سیر سیاه یکی از معروف ترین غذاهای کاربردی در بازار جهانی است. در مقایسه با سیر خام، سیر سیاه رنگ سیاه معمول، طعم شیرین و بافت جویدنی بی بو دارد.
هوراتا در آزیاتکی صفحات تایلاند، یورنا کره و ژاپنیا، غذای سنتی و سنتی را از بین می برد. ضریب رطوبت و درجه حرارت، ضریب همیشگی این کشور به سمت پایین انزلینا از نازیمنی ریسیم, در حیطه ی مرگ و میر. هنگامی که سیر تخمیر می شود، نه تنها خواص فیزیولوژیکی سیر را تغییر می دهد، بلکه غلظت ترکیبات فعال بیولوژیکی را نیز بهبود می بخشد. در نتیجه سیر سیاه بافتی الاستیک و جویدنی دارد و همچنین طعم شیرین سیر بدون بو دارد.
 
سیر سیاه دکتر بیز به دلیل طعم لذیذ و فراوانی ترکیبات فعال بیولوژیکی، با افزایش چشمگیر تقاضای مصرف کنندگان در سال های اخیر به یکی از معروف ترین و برجسته ترین محصولات غذایی و غذاهای کاربردی تبدیل شده است. علاوه بر این، سیر سیاه در بهبود فرآیند تولید و همچنین در نوآوری محصولات جدید برای فرآوری سیر سیاه توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. برخی از فرآورده های سیر فرآوری شده مانند ملاس سیر، پوره، رب، عصاره و مواد افزودنی اخیراً در ویتنام و در بازار جهانی معرفی شده اند.
 خواص سیر سیاه برای زود انزالی
سیر سیاه غذایی شیرین و بی بو با خواص شگفت انگیز بسیاری است. خواص سیر سیاه زیاد و زیاد است، اما مشخص نیست که سیر سیاه در درمان زود انزالی مفید است یا خیر. خواص سیر برای انزال زودرس به دلیل داشتن روی و منیزیم در برخی مطالعات تایید شده است.و سیر سیاه همان خواص سیر را دارد; با این حال، خواص سیر سیاه در درمان زود انزالی نیاز به مستندسازی و گزارش طبق مطالعات علمی دارد، اما در حال حاضر مطالعات کافی در مورد فواید سیر سیاه برای زود انزالی وجود ندارد. با این حال، آزمایش هایی وجود دارد که نشان می دهد سیر سیاه در درمان زود انزالی مفید است

آخرین مطالب