حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب خانگی کلیدی پشتوانه واردات مستقیم،

توسط ABESTANEWS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب خانگی کلیدی پشتوانه واردات مستقیم، مولودی کالا Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی تیم مولودی مال مهم بیش از سه دهه کار رشته ای در راستا اسباب و اثاث خانگی، به این معنی که از سال 1370 درگیر به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی مال در راستا فروش اسباب خانگی کلیدی دقت به استانداردها و نیاز مشتریان اهمیت بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، عمل خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم حالا مولودی مال مفتخر است که با اعتنا به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اثاثیه خانگی کشور ایران باشد. در گفتگویی که دارای مادح مولودی رئیس ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این تیم یار آوردیم:

امید هست که مشتریان مستمر و قدیمی نیز دارای حضور در باشگاه مشتریان تارنما مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه وب سایت اینترنتی لوازم خانگی مولودی کالا برای مشتریان کهن به کارگیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن مشتری عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وبسایت مولودی جنس میتوانید از آدرس تحت به کارگیری نمایید:

آدرس سایت رسمی مجموعه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالیان پیشین به تیتر یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت عمل خویش در راستا اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ دارای واردات محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اهمیت برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از به عبارتی در آغاز بر این اصل بوده هست که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید یک کالا اهمیت کیفیت و رضایت بخش می باشد و نه هر کلایی دارای هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی می باشد زمانی که هدف شما نیز ارائه محصولات حساس میزان مرغوب بودن و هم بها مناسب و رقابتی می باشد کار دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. البته این گروه امیدوار میباشد که به کمک معبود و کارایی همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق این اهمیت غالب بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب راضی بودن مندی عمده مشتریانشان تلاش ببیشتری صورت بدهند.

کالی ناب بی رقیب در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن فروشگاه کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اهمیت بها رقابتی و دوچندان عالی به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک و پیوند ذیل کلیک نمایید:

آدرس وب سایت فروشگاه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت آیتم پسند برای بانوان و نوعروسان نقص‌ پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته است و از ابتدا سرمایه خود را بر تهیه محصولات با میزان مرغوب بودن بنا گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا با خدماتی گوناگون و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای تمامی چیز فروشی و فروش نامطمئن، حیاتی نگاهی حساس و هدف رضایت مشتریان خود را از میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش تعیین کند؛ مطمئن‌تر، حیاتی کیفیت‌تر و مهم بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اورجینال

در رابطه اساسی سایت خانگی لند با مدیریت فروش متشخص این تیم قدرتمند و اهمیت میزان مرغوب بودن حرف کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع فراوان دوچندان این سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، البته پاسخ آقای هیمن عبداله پوری مضاعف دیدنی و به اندازه بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی نو برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مراکز مستقیم صادرات محصولات اسباب خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و دارای متخصصین این راستا در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری رئیس فروش گروه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات تارنما خانگی لند توصیه میشه، مخصوصا به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تنظیم و خرید جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک وبسایت جامع از اثاثیه خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از پایین تیم سایتهایی می باشد که تمرکز اهمیت آنان بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، همین مغازه در سال 1400 حساس فروش محصولات تارنما آمازون در جمهوری اسلامی ایران و دارای قیمت کاهش از همین سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، عمل خود را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی اساسی میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین تیم فروش محصولات دارای میزان مرغوب بودن و دارای بها های مطلوب و خدمات متمایز از دیگر تارنما ها می باشد. مجموعه پیشرومال سعی بر ارسال محصولات در پرسرعت ترین زمان و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید دارای خیال سهل وآسان تصویب پیشنهاد نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو جنس را در گوشه ای این نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات تارنما غالب آمازون در محصولات این سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این تارنما بزنید، شاید شما نیز مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک وب سایت بینظیر به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک، برند نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنج‌مین مورد از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر اثاثیه خانگی البته واجب به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، مغازه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر وبسایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را به جهت مشتریان فراهم می‌آورد که قیمت ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جذاب در مورد لپ تاپ استوک بها آن است. میزان دارایی گزینه نیاز به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم دارایی گزینه نیاز برای خرید یک لپتاپ تازه اهمیت مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متمایز می کند، علاوه بر بها منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی حیاتی این تیم در رابطه باشید و محصولات این فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید سوای نگرانی

مسئله اساسی در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب به جهت راحتی خیال مشتریان، بدون شک قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کارگیری مشخصی را به جهت اعضا در نظر گرفته اند که در صورتی که در روزگار به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد بدون هزینه دستگاه را رجوع و برگشت دیتا و یا این که هزینه را به حساب خرید کننده واریز می کنند و یا این که دستگاهی بدون ایراد احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. کلیدی توجه به حجم بالای سفارشات، عملکرد کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا این که تماشا گونه های محشر لپ تاپ استوک بی تردید به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در نهایت در یک جدول می تونیم این چهار دکان رو با نیز مقایسه کنیم:

در جدول زیر کارایی کردیم بهترین ویژگی های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما هم دکان خوبی میشناسید صد رد صد معرفی کنید.

نکات مهم در خرید اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از طرز اینترنت، عاملی کلیدی برای پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به همین گونه معاملات تردید دارند چون نگران‌اند که دیتاها شخصیشان توسط هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اهمیت یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در اکنون پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید و فروش اینترنتی یک راهکار تازه نوآوری می‌شود. اهمیت وجودِ این، هنوز نیز بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک و تردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته کلیدی که در خرید کردن اینترنتی می بایست به آن دقت نمایید این است که خرید کردن خویش را از یک وبسایت معتبر و خوش سابقه انجام دهید. بی تردید نظرات اعضا در رابطه اهمیت ارآیه کالا و رضایت مشتریان را در حیث بگیرید.

به همین نکته دقت نمایید که برای پیدا کردن تارنما های دارای در نتیجه ها جستجو ممکن است تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس سعی کنید وبسایت هایی که میشناسید را تعیین کنید نیکی لزوما وبسایت هایی که در نتایج ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم وبسایت مراقب غلط املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و بی تردید از صدق و درستی آدرس وب سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl معتبر خرید کنید

هرگز اساسی به کارگیری از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این آیتم را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که دارای SSL رمزگذاری شده هست آدرس اینترنتی آن با HTTPS شروع می شود خیر تنها مهم HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز هم در نشانی توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار وضعیت زیر قرار دارد که مقام قرارگیری آن ، بستگی به نوع مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در وبسایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال میباشد ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. این استاندارد تا جایی مهم میباشد که وب سایت گوگل Chrome هر صفحه ی سوای رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های آخر در درون مملکت شروع شده، تصویب و جهت دهی دکان های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین راه و روش برای تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت معتبر از وب وبسایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند مهم ثبت اسم اینترنتی در سامانه علامت اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست تصویب دیتاها و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همچنین همگی دکان های مورد تایید می بایست آرم اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به همراه یک یا تعدادی نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی عمل چندان سختی نیست. در عاقبت چنانچه میخواهید از امنیت یک وب وبسایت به طور کامل مطمئن گردید کافی است به صفحه کسب و کارهای مهم آرم اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه کنید و دارای یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت آیتم حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد به کار گیری می کنند. پس در این در آغاز بایستی دقت داشته باشید که هرگز به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی مهم استعمال از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را کلیدی بانک آیتم حیث برقرار می کنند. به این ترتیب اگر به نوار نشانی وب وبسایت بانکی که از شیوه مغازه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در ابتدای آن می بایست کلمه https را مشاهده کنید. چنانچه برگه خزانه گزینه حیث حیاتی عبارت http است هیچ گاه داده ها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن اطلاعات کارتتان در ورقه خزانه آیتم نظر، حتی چنانچه همه حالت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از ورقه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) استعمال کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما فراتر باشد. همینطور تا حد امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مثل مدرسه های و کالج برای انجام خرید کردن اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد نظیر internet اکسپلورر ورژن ۶ یا این که مرورگرهای دیرین دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه نمایید که چنانچه به سالم اطلاعات خویش کلیدی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خویش ببینید، از آخری ورژن مرورگر گزینه علاقه‌تان به کارگیری کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خود دارای مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که با کشف آنان نسخه‌ای جدید جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از پایانی ورژن مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی استفاده کنید.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین موردها امنیتی برای جلوگیری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اساسی روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در سرزمین بسیار گسترده شده و بسیاری از کسانی که داده ها کمی از روش‌های سارقان امروزی دارند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در شرایط رمز اثبات شما به جهت خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به نحوه فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک ورقه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارااست و به معنای کلمه و واژه رمزی می باشد که می‌تواند تنها به جهت یک بار در تراکنش مورد به کار گیری قرار گیرد. بر مبنا آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ برهان شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرزوبوم است. به همین خاطر به کارگیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در دستور کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اساسی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی تمامی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های مستمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و تنها توسط خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از نحوه پیامک و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده به جهت ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی هم اهمیت هدف آنالیز و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه خدمات الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای اخذ راهنمایی و سرویس ها دارای ارتباط حیاتی رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند. همینطور در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین حیاتی را از طرز روابط‌عمومی مدیریت شعب هر بانک پیگیری کنند. یا اصلی مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از شیوه یک عدد از بانک‌های مرزو بوم دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید تراز پرداخت وجه را از شیوه کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و ساخت درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های حساس بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد کردن دیتاها بانکی، اقدام به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش مبادرت کنند.

مجرمان سایبری اهمیت ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب و اثاث خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که عضو را وارد ورقه جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا در بعضی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن چکیده از پول فرآورده به عنوان پیش پرداخت یا این که به عبارتی بیعانه کرده و بعد جدا رابطه می‌کنند.

در نقطه نهایی باز نیز می بایست به همین نکته اشاره نماییم که یک دکان دارای را نمی توان صرفا مهم دقت به جايگاه آن در وب تارنما هایی مثل الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن است یک برگه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت لبریز زرق و برق اینترنتی اهمیت هزاران مشاهده کننده و سکو جهانی بالا داشته باشد. اساسی رعایت همین نکات ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، حساس توجه به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی تمایل فراوان زیادی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که دارای دقت به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم فرارو گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما امداد کند و دانایی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا برنده شود تا در نهایت خرید کردن اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد به جهت شما در خرید کردن اینترنتی خوبتر کمک کننده و راهنما باشد.

با تشکر

مضاعف
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن