تهیه و استفاده از ویباکس چه تاثیری در روند بازی دارد؟

امروزه بازی های ویدئویی و آنلاین طرفداران زیادی از سراسر جهان دارند، در این میان برخی از این بازی ها محبوبیت ج

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1400

امروزه بازی های ویدئویی و آنلاین طرفداران زیادی از سراسر جهان دارند، در این میان برخی از این بازی ها محبوبیت جهانی دارند که بازی آنلاین فورتنایت یکی از این بازی ها است، در همین راستا در این مقاله، تاثیر ویباکس در روند بازی فورتنایت مورد بررسی قرار گرفته شده است.

 

آشنایی با بازی فورتنایت

فورتنایت( Fortnite) نام یک بازی آنلاین است که در سال 2017 توسط کمپانی مشهور اپیک گیمز( Epic Games) منتشر شد. این بازی مهیج تا به امروز با گذشت چند سال همچنان در اوج قرار دارد به طوری که هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود.

عرضه بازی فورتنایت برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلتفرم موبایل و کنسول های بازی با موتور پر قدرت گرافیکی Unreal 4 سبب بالا رفتن گیمرها و در نتیجه موفقیت روزافزون این بازی شده است.

جهت نصب و بازی فورتنایت (در دو نسخه رایگان و غیر رایگان) کافی است گیمر به اینترنت متصل شده و به مبارزه با گروه ها و سایر تیم ها بپردازد. حدود 4 میلیون نفر به صورت روزانه (آنلاین) با اتصال به سرورهای این بازی با یکدیگر مبارزه می کنند.

ویباکس در بازی فورتنایت چیست و چه ویژگی ای دارد؟

بازی فورتنایت نوعی بازی در سبک بتل رویال یا بقا  تلاش جهت زنده ماندن) است، بدین صورت که 100 بازیکن با یک نقشه و یک کلنگ از یک اتوبوس هوایی از بالای یک نقشه در یک جزیره فرود می آیند.

پس از فرود بازیکنان که باید همواره خود را در شعاع قابل استفاده جزیره قرار دهند، بازیکنان ضمن یافتن سلاح ها در نقاط مختلف نقشه باید با سایر بازیکنان مبارزه کرده و زنده بمانند که در نهایت تنها یک نفر پیروز بازی خواهد شد.

به منظور یافتن سلاح های بهتر و همچنین سایر امکانات بازی، باید بازیکن ویباکس یا همان ارز رایج بازی را دریافت کند. اما در واقع چطور می توانیم با استفاده از ویباکس به قدرت بیشتری در بازی فورتنایت برسیم؟ در ادامه توضیحات کامل تری در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تاثیر ویباکس در بازی فورتنایت

دریافت ویباکس در بازی فورتنایت جهت دریافت امکانات بیشتر و برنده شدن بسیار موثر می باشد، به طوری که امکانات ویژه ای در اختیار بازیکن قرار می دهد و لذت بازی را افزایش خواهد داد که این ویژگی ها عبارتند از:

به کمک ویباکس در بازی فورتنایت می توانید برای کاراکتر خود در بازی، سلاح آزاد کنید و سلاح های در اختیار را ارتقا دهید تا شانس برنده شدن شما افزایش یابد.

با بهره گیری از ویباکس می توان شخصیت ها و کاراکترهای مختلف بازی را آزاد و مورد استفاده قرار داد زیرا در مواقع حیاتی و بسته به استراتژی بازی این شخصیت ها بسیار نجات دهنده خواهند بود.

انواع لباس و پوسته های مختلف را با استفاده از ویباکس می توان برای کاراکتر بازیکن خریداری کرد، این کار سبب تقویت سپر دفاعی بازیکن خواهد شد.

ادوات و تجهیزات جنگی متنوعی را می توان با ویباکس خریداری کرد با این کار می توان از دید سایر حریفان پنهان ماند و یا اینکه حریفان را از میان برداشت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن