تعمیرات موبایل شیائومی

تعمیرات موبایل شیائومی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی شیائومی ارائه می شود. کار

توسط ABESTANEWS در 20 مرداد 1400

تعمیرات موبایل شیائومی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی شیائومی ارائه می شود. کارشناسان ما در واحد تعمیرات تخصصی موبایل، تعمیرات گوشی شیائومی شما را با بهره مندی از مهارت‌ها و به روز ترین ترفند‌های تعمیرات روز دنیا ارائه می‌دهند. بهره‌مندی از تجهیزات بروز و امکانات پیشرفته در واحد از تعمیرات موبایل باعث شده تا زمان تعمیرات انواع گوشی های موبایل شیائومی در این مجموعه در کمترین زمان امکان‌پذیر باشد. همینطور دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات اصلی نیز باعث شده است تا تعویض قطعات آسیب دیده انواع موبایل شیائومی در این مرکز امکانپذیر باشد.

در واحد تعمیرات گوشی شیائومی از قطعات اورجینال برای گوشی شما استفاده میشود و مشخصات اصلی تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان قابل تضمین می باشد. تمامی دستگاه ها بعد از انجام تعمیرات در این واحد برای مشتریان تست خواهد شد و در صورت کارکرد درست تحویل داده می‌شوند و همچنین خدمات و قطعات ما دارای گارانتی می‌باشند.

حل مشکل عدم آنتن دهی گوشی شیائومی

بی‌شک تاکنون با مشکلات و اختلالات در زمینه آنتن‌دهی گوشی موبایل و قطع شدن آنتن موبایل مواجه شده‌اید. در این شرایط آنتن‌دهی مختل شده و بعضا دسترسی به شبکه استفاده به طور کلی قطع خواهد شد. عوامل مختلفی بر کیفیت آنتن‌دهی گوشی های هوشمند تاثیر گذار خواهد بود. ممکن است مشکل از اپراتور باشد و یا یک عامل بیرونی سیگنال را مختل کرده باشد. گاهی هم گوشی ایراد دارد که این ایراد یا در بخش های نرم‌افزاری است.  یا ناشی از خرابی قطعات سخت افزاری میباشد. در هر صورت تا ندانید مشکل از کدام قسمت است نمی توانید مشکلات آنتن‌دهی گوشی شیائومی را برطرف نمایید. باید برای شناسایی مشکل گوشی شیائومی خود به مراکز  نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی مراجعه نمایید.

مشکل داغ شدن موبایل شیائومی

یکی از رایج‌ ترین مشکلات گوشی شیائومی داغ شدن آن است. اگر احساس کردید که گوشی‌ شما بیش از حد داغ شده است اول از هر چیزی بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر این صفحه از سایت یاندکس خبری را مطالعه نماید.

نگذارید که گوشی بیش از حد شارژ شود. پس از پر شدن باتری دستگاه را از شارژر جدا کنید.

حین شارژ شدن دستگاه از آن استفاده نکنید. استفاده و کار بار تلفن هنگام شارژ باعث داغ شدن گوشی می‌شود.

بازی کردن بیش از حد با گوشی، از دیگر دلایل داغ شدن آن است. بهتر است با فاصله زمانی با آن بازی کنید.

همچنین مطمئن شوید که هنگام تماس تلفنی، دیتا وGPS گوشی خاموش است. زیرا برقراری تماس تلفنی به خدمات و سرویس‌هایی نیاز دارد که ممکن است با روشن بودن چیزهایی نظیر دیتا و GPS و … با داغ شدن گوشی مواجه شوید.

با انجام مراحل فوق دمای گوشی را به حالت طبیعی برمی‌گردد، اما اگر احساس کردید که مشکل همچنان ادامه دارد، بهتر است گوشی را به مرکز خدمات یا مراکز تعمیرات موبایل ببرید.

چجوری متوجه شویم که زمان تعویض سوکت شارژ گوشی شیائومی رسیده است؟

همان طور که گفته شد، زمانی تعمیر سوکت شارژ گوشی شیائومی ضروری است که دستگاه برای برقراری ارتباط با سیم رابط مخصوص خود مشکل داشته باشد. در واقع اصلی ترین علامتی که خرابی سوکت شارژ گوشی شیائومی را از خرابی باتری جدا می کند، عدم شناسایی اطلاعات گوشی در رایانه های متصل شده است. البته این موضوع احتمال دارد به علت اختلالات نرم افزاری نیز رخ دهد و مرتبط با درایور مخصوص گوشی باشد.

اما اگر موبایل شارژ نمی شود و در عین حال قادر به ارسال دیتاهای درونی خود به رایانه نیست، آن هم در شرایطی که کابل نو و بدون اختلالی استفاده شده است، سوکت شارژ گوشی معیوب می باشد. برای تست این وضعیت می توانید از یک کابل جدید استفاده کنید و کارایی سوکت را بسنجید.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن