تعداد واحدها و طبقات در پروژه بانک ملی چقدر است؟

پروژه‌ی بانک ملی که با نام پروژه‌ی ایران هم شناخته می‌شود در محدوده‌ی کوهک چیتگر در حال سا

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

پروژه‌ی بانک ملی که با نام پروژه‌ی ایران هم شناخته می‌شود در محدوده‌ی کوهک چیتگر در حال ساخت می‌باشد.

چیتگر واقع در بیست و دومین منطقه‌‌ از مناطق بیست و دو گانه‌ی تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده است. از نظر جغرافیای شهری این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به محدوده‌ی تهرانسر و آزادراه تهران کرج، از شرق به منطقه‌ی پنج تهران و از غرب به محدوده‌ی وردآورد می‌رسد.

جهت وزش باد در تهران به طور معمول جهتی شرقی-غربی دارد. منطقه‌ی 22 نیز غربی‌ترین نقطه‌ی‌ تهران است. همچنین  وجود پارک‌های جنگلی بسیار از جمله پارک جنگلی وردآورد، پارک جنگلی خرگوش دره، پارک جنگلی چیتگر، پارک جنگلی لتمان کن و فضای سبزی در حدود 1300 هکتار در این محدوده، منطقه‌ی 22 را در شرایط آب و هوایی مناسب‌تری نسبت به سایر مناطق تهران قرار می‌دهد.

لطفا بخوانید: با یکی از محبوب‌ترین پروژه‌ها به نام پروژه بانک ملی بیشتر آشنا شوید

منطقه‌ی 22 همچنین از امکانات گردشگری و خدمات رفاهی بساری برخوردار است از جمله آبشار تهران، بوستان جوانمردان ایران، پارک آبی چیتگر، مونوریل چیتگر، ایران مال، پردیس سوارکاری، دریاچه مصنوعی چیتگر و... .

وجود مکان‌های تقریحی، گردشگری و رفاهی بسیار در این منطقه و ادامه‌ی رشد و گسترش آن‌ها در آینده سبب شده تا بسیاری از مردم منطقه‌ی 22 را مقصد گردش و تفریح و خرید خود انتخاب کنند.

منطقه‌ 22 تهران را به دلیل وجود امکانات رفاهی و گردشی بسیار قطب گردشگری تهران می‌دانند.

پروژه‌ بانک ملی پروژه‌ی ساخت مسکن است که با همکاری تعاونی توسعه و عمران سپاشهر و تعاونی مسکن بانک ملی در حال انجام می‌باشد و در حال حاضر کار فونداسیون آن به اتمام رسیده و وارد ساخت طبقات شده‌اند.

این پروژه در قالب 3 بلوک در زمینی به مساحت 51000 متر مربع در حال احداث می‌باشد. زیر بنای پروژه 17000 متر مربع است. هر بلوک این پروژه در مجموع دارای 21 طبقه (5 طبقه‌ی منفی پارکینگ، انباری و لابی و 16 طبقه‌ی مسکونی است).

هر بلوک این پروژه در مجموع شامل 65 واحد مسکونی، 81 انباری و 92 پارکینگ است. تعداد انباری و پارکینگ‌ها بیشتر بوده و ساکنینی که انباری یا پارکینگ بیشتری بخواهند می‌توانند به تعاونی مسکن درخواست دهند.

ساختمان‌ها از امکانات بسیاری برخوردار هستند از جمله سالن‌های ورزشی(سالن بیلیارد، بدنسازی، سونا، جکوزی، استخر)، سالن اجتماعات، سالن بازی کودکان، آنتن و ماهواره مرکزی، اینترنت مرکزی، برق اضطراری، دوربین مداربسته، سیستم اطفای حریق، سامانه‌ی مدیریت هوشمند مصرف انرژی ساختمان و...

پروژه‌ی بانک ملی در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است. دسترسی بسیار خوب به بزرگراه آزادگان و بزرگراه همت و نزدیکی به ایستگاه متروی چیتگر رفت و آمد راحتی را برای ساکنین فراهم کرده است.

همچنین دسترسی آسان به پارک جنگلی و دریاچه‌ی چیتگر، دریاچه‌‌ی خلیج فارس و مراکز خرید تهران مال، طوبی و... باعث راحتی و آسایش ساکنین این پروژه خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن